Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
bankrekening non immigrant goedkeuring
-
- Amerika-ontdekker
bankrekening non immigrant goedkeuring
hallo,
sorry, maar ik zie de bomen door het bos niet meer op het forum..
vraagje: indien je met een non immigrant visa gaat, hoeveel geld varwacht mn dan op je bankrekening te vinden vooraleer dit ook maar goedgekeurd wordt?
ik kan me voorstellen dat degen die er willen gaan leven of werken , niet altijd een stevige duit op zak hebben..
bedankt,
serafina
sorry, maar ik zie de bomen door het bos niet meer op het forum..
vraagje: indien je met een non immigrant visa gaat, hoeveel geld varwacht mn dan op je bankrekening te vinden vooraleer dit ook maar goedgekeurd wordt?
ik kan me voorstellen dat degen die er willen gaan leven of werken , niet altijd een stevige duit op zak hebben..
bedankt,
serafina
leef met het motto.. doe nooit aan een ander wat je niet wil dat ze jou aan doen.
Re: bankrekening non immigrant goedkeuring
Zolang jij kan aantonen dat je genoeg inkomsten hebt in Amerika, is er niks aan de hand. Ik ben zelf op een J1 gegaan, en men vroeg niet eens naar mijn bankafschriften (had ze wel bij me gestoken, je weet nooit). Het enige waar ze even snel naar kijken is hoeveel ze je per maand betalen. Ik ga over hopelijk ~2 weken voor m'n H1-B, en hoewel ik bankafschriften meeneem verwacht ik ze niet nodig te hebben.
-
- Amerika-ontdekker
hoi,
nu heb ik ergens gehoord.. van horen hoort mn veel liegen, als er iemand is die borg voor je staat het nog makkelijker zou zijn..enig idee?
een goede avond nog,
Serafina
nu heb ik ergens gehoord.. van horen hoort mn veel liegen, als er iemand is die borg voor je staat het nog makkelijker zou zijn..enig idee?
een goede avond nog,
Serafina
leef met het motto.. doe nooit aan een ander wat je niet wil dat ze jou aan doen.
Het hangt er hier erg van af om wat voor visum het gaat. Ik kan alleen spreken uit persoonlijke ervaring, maar bij bijvoorbeeld een J1 visum staat een sponsorbedrijf garant voor je. Bij een H1-B staat er uiteraard een bedrijf 'garant' voor je inkomen. Ik kan me voorstellen dat dit bij andere visas niet zo is, en je moet aantonen dat je over voldoende middelen beschikt om te kunnen leven (zoals bij een F visum). Iemand borg voor je staan zal denk ik niet veel helpen, tenzij het misschien een Amerikaans staatsburger is. Maar daar weet iemand anders het misschien beter?
Kan je ons vertellen om wat voor visum dit gaat, zodat we je beter kunnen helpen?
Kan je ons vertellen om wat voor visum dit gaat, zodat we je beter kunnen helpen?
-
- Amerika-ontdekker
hallo,
...wel dit is nu nog even onder voorbehoud en studie...(type visa)
ik wil me graag duidelijk over ´alles´informeren..
in oktober is het de lottery...
k heb gisteren ergens hier op het forum gelezen over de poverty guidlines en naar mn inziens , aangezien ze het minimum inkomen van de ´gewone´ , in loondienst zijnde man aangeven, alsook die van de ´andere´zoals zij dat noemen, moet het volgens mij mogelijk zijn..
deze vraag is ontstaan omdat ik met volle zekerheid weet , als mn in Belgie woont en een niet Europeaan ´inviteert´dan moet je zowieo de volledige verantwoordelijkheid op je nemen..job of geen job.
nog een fijne dag verder,
Serafina
...wel dit is nu nog even onder voorbehoud en studie...(type visa)
ik wil me graag duidelijk over ´alles´informeren..
in oktober is het de lottery...
k heb gisteren ergens hier op het forum gelezen over de poverty guidlines en naar mn inziens , aangezien ze het minimum inkomen van de ´gewone´ , in loondienst zijnde man aangeven, alsook die van de ´andere´zoals zij dat noemen, moet het volgens mij mogelijk zijn..
deze vraag is ontstaan omdat ik met volle zekerheid weet , als mn in Belgie woont en een niet Europeaan ´inviteert´dan moet je zowieo de volledige verantwoordelijkheid op je nemen..job of geen job.
nog een fijne dag verder,
Serafina
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik snap eigenlijk niet wat je hier schrijft?Serafina schreef: deze vraag is ontstaan omdat ik met volle zekerheid weet , als mn in Belgie woont en een niet Europeaan ´inviteert´dan moet je zowieo de volledige verantwoordelijkheid op je nemen..job of geen job.
-
- Amerika-ontdekker
gewoon zoals het er staat..
als je in belgie een NIET europeaan, dus bv een amerikaan op bezoek krijgt die in belgie wil wonen en werken, dus die JIJ onderdak geeft , ben je zowiezo financieël verantwoordelijk.. dus maw: je bent sponsor en de persoon in kwestie, de bezoeker dus, kan geen rooie duit op zak hebben....
duuuuus.. dit wetende , dacht ik... mischien zijn de mogelijkheden van de USA dezelfde als die van de EU.
fijne dag nog
als je in belgie een NIET europeaan, dus bv een amerikaan op bezoek krijgt die in belgie wil wonen en werken, dus die JIJ onderdak geeft , ben je zowiezo financieël verantwoordelijk.. dus maw: je bent sponsor en de persoon in kwestie, de bezoeker dus, kan geen rooie duit op zak hebben....
duuuuus.. dit wetende , dacht ik... mischien zijn de mogelijkheden van de USA dezelfde als die van de EU.
fijne dag nog
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 7177 Weergaves
-
Laatste bericht door Big Al
-
- 3 Reacties