Yep, en ze zijn ook gewoon van Ford Motor Company.
Rob schreef:Ik heb op al onze reizen nog altijd de goedkoopste benzine getankt en nog nooit problemen mee gehad en ben toch onder andere met een 34ft Mount Evans in CO op geweest.
Dat je minimaal een bepaalde brandstof moet tanken is trouwens iets van R-B want bij El Monte wordt daar niets van gezegd. ( En ook met de R-B campers heb ik de goedkoopste getankt

)
Ik zou met mijn huidige auto ook 85 kunnen tanken, maar ik neem toch 91 omdat het nu net iets meer power geeft, en net iets beter voor de motor is. Als je je motoren langer in betere staat wilt houden, en dan zeker een motor in een camper die toch wel al heel wat te lijden zal krijgen, kan ik me goed voorstellen dat een verhuurder verzoekt om een betere kwaliteit benzine te nemen. Er zijn natuurlijk altijd mensen die niet luisteren

maar ik heb toch de indruk dat de meesten dat wel doen - vooral degenen voor wie het de eerste keer is. En tja, als 10% niet luistert, dan is er nog altijd 90% die dat wel doet waarmee je je motoren misschien wat spaart.