Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vraag aan eerdere DV winnaars

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
jaja5
Amerikakenner

Re: Vraag aan eerdere DV winnaars

Bericht door jaja5 »

mn comment over direct op US vliegen komt uit de papieren die ik bij mn visa kreeg... dan ga ik dus niet via een ander land reizen, maar dat kan aan mij liggen :lol:

ik vlieg ook niet met KLM...

dus het komt wel goed denk ik, ik zal nog even kijken of ik een esta invul, ik denk het niet (aanpassing, NEE DUS!!), thanks kiyu :thumbup: :D
en ja de 1e trip gaat alvast gebeuren maar dat is nog niet de oversteek dus ik juich wel (en hard) maar straks nog harder!!

whooohoooooooo :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Laatst gewijzigd door jaja5 op 27 aug 2010, 01:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

jaja5 schreef: dus het komt wel goed denk ik, ik zal nog even kijken of ik een esta invul, ik denk het niet, thanks kiyu
Ik zou het gewoon even doen. Het is nu nog gratis en je hebt op de dag dat je vertrekt geen zin in een discussie met een incheck balie type die de opdracht heeft dat mensen zonder ESTA niet aan boord mogen (jij: ik heb visum, ESTA hoeft dus niet, zij: moet wel, supervisor erbij etc.). Kost 5 min om aan te vragen en dan ben je er zeker van dat je dat gezeur iig niet hebt.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
OscarG
Amerikakenner

Bericht door OscarG »

Toen ik met mijn K1 visum naar Amerika ging heb ik dit zonder esta gedaan. Ik kon hierdoor niet online inchecken, maar bij de balie op Schiphol inchecken was geen probleem. Niemand heeft me er verder over gevraagd. Esta is op zich ook alleen voor als je onder het visa waiver program binnen wilt komen. Als je al een visum hebt, zou je dus geen gebruik hoeven te maken van esta.

Neemt niet weg dat ik inderdaad ook wel het gevaar zie van een onwetende supervisor.
Twenty years from now, you will be more disappointed by the things you did not do than by the things you did. So, throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. ~Mark Twain
glelisa
Amerika-ontdekker

Bericht door glelisa »

Even een vraag over de aanvraag van esta
Ik vraag hem nu aan en over een jaar gaan we pas reizen.
Dus ik weet nu nog niet waar we naar toe gaan. dan moet ik weer mijn waver veranderen . Dan moet ik alsnog de esta veranderen. Dan kost het alsnog geld????
Wie weet hier een antwoord op???
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Dit is niet echt het juiste topic voor die vraag (zie: ESTA: Vanaf 12 januari online registreren 72 uur voor vlucht), maar: het bijwerken van een geldige ESTA zal geen geld kosten. Je kan het dus nu aanvragen en volgend jaar updaten.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
jaja5
Amerikakenner

Bericht door jaja5 »

zie 7e post:

ESTA vóór 8 september 2010 kosteloos aanvragen
Heb je je reis al geboekt, maar nog geen ESTA aangevraagd? Doe dit dan vóór 8 september, want dan is het nog gratis én je ESTA blijft ook nog maar liefst 2 jaar geldig. Latere wijzigingen zijn gratis en ook als je al eens een ESTA hebt aangevraagd, blijft deze geldig.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer