Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Het zijn maar een paar dozen..maar hoe, wat en waar?

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Arthur van Mourik

Bericht door Arthur van Mourik »

Toen ik in 2000 opeens geconfronteerd werd met een emigratie wilde ik in eerste instantie bijna alles meenemen, auto, Moto Guzzi, ski spullen, fiets, gereedschap, platencollectie etc.
Na zes weken zat ik aan de andere kant van de plas met 5 tassen en m'n fiets en alles kon gewoon met het vliegtuig mee (Kim kwam twee keer naar Nederland en nam telkens twee tassen mee).
Waarschijnlijk zullen de regels wel iets scherper zijn nu maar destijds was ik verbaast hoeveel bagage je mee mocht nemen, 2 stuks van zo'n 25 kilo was geen probleem, ik heb toen speciale tassen van Samsonite gekocht die volgens de maximale specificatie van KLM werden gemaakt.
Zelfs de fiets was geen probleem, telt als 1 stuk bagage en je stopt hem gewoon in een grote kartonnen doos.
zaandra
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door zaandra »

hekkie
lelie schreef:
Jet stelt een vraag en komt vervolgens niet meer terug om naar de antwoorden te kijken. Zeker te druk met verhuizen.... Shocked
Is misschien onderweg in een container???
Life in the Sunshine State http://www.fliflaflo.blogspot.com
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer