Bramster schreef:
Kleine uitzondering zijn natuurlijk wel de mensen die alleen carry-on luggage hebben, die hebben echt een groot voordeel ten opzichte van vroeger. Maar als je trans-Atlantisch vliegt zullen dat er weinig tot geen zijn.
Als ik alleen vlieg wel, grote rolkoffer en een laptoptas, en meer niet.
Op die manier heb je echt heel veel voordeel van het online inchecken, mits het inderdaad lukt.
Ik droom er van om licht te vliegen. Ik mag 2 koffers mee nemen en zou dan voor anderen betaald een koffer vol mee kunnen nemen. Dan heb ik zo een groot deel van mijn ticket terug verdiend
Ik ben inmiddels terug uit New York en heb natuurlijk bij het inchecken opheldering gevraagd over het niet kunnen printen van de instapkaart.
Het antwoord van een mevrouw van Continental: "Alleen Amerikaanse burgers kunnen de instapkaart printen na het online inchecken".
Waarvan akte!
Laatst gewijzigd door Liz op 29 aug 2010, 09:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Liz schreef:Ik ben inmiddels terug uit New York en heb natuurlijk bij het inchecken opheldering gevraagd over het niet kunnen printen van de instapkaart.
Het antwoord van een mevrouw van Continental: "Alleen Amerikaanse burgers kunnen de instapkaart printen na het online inchecken".
Waarvan akte!
Ik weet toch bijna zeker dat ik wel boarding passen heb uitgeprint bij Continental......hoewel je me nu wel aan het twijfelen hebt.
Pete.Z schreef:
Ik weet toch bijna zeker dat ik wel boarding passen heb uitgeprint bij Continental......hoewel je me nu wel aan het twijfelen hebt.
Je hebt waarschijnlijk de ''eTicket Itinerary and Receipt for Confirmation'' uitgeprint. Dit is de rekening van de ticket(s) die gekocht zijn met daarop vermeld de heen/terug reis met de desbetreffende gereserveerde stoelen in het vliegtuig. Als je deze print meeneemt naar de incheck balie op het vliegveld, dan krijg je je boardingpass(es). Sterker nog, door alleen je paspoort te laten zien...kunnen hun je reservering zien en vervolgens de boarding passes overhandigen.
Kun je voor Continental niet de United of Lufthansa site raadplegen? Zij zetten alledrie passagiers op elkaar vliegtuigen. Toen ik van New York naar Amsterdam vloog met KLM kon ik ook geen pas krijgen van KLM, maar moest ik bij het toen nog bestaande North West Airlines inchecken daarvoor.
Dat doe ik nooit daar ik niet echt een voordeel zie in het thuis uitprinten van mijn boardingpass. Als het na het online inchecken bij United niet lukt dan laat ik het daar bij.
Even een enorme schop omhoog aan dit topic. Wij wilden vanochtend inchecken voor onze vlucht morgen naar JFK met Delta en kregen ook de melding dat de boardingpassen niet geprint konden worden.
Even de KLM gebeld en die zeiden dat er per vlucht een aantal mensen er uit worden gehaald die het inchecken bij de incheckbalie op Schiphol moeten afronden. Dit schijnt heel normaal te zijn. Hoop alleen niet dat het een overboekte vlucht betreft.
Volgens mij zijn tegenwoordig bijna alle vluchten standaard overboekt, maar ik zeg er gelijk bij dat dat voor mij al twee keer zeer gunstig uitpakte, qua reistijd of qua vergoeding/voucher.
Mocht het je overkomen, niet schaapachtig alles accepteren wat ze je aanbieden, maar onderhandelen....gratis ticket, upgrade eerste klas met de volgende vlucht, er is van alles te halen, al doen ze je graag geloven van niet.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.