Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
dv-2012
dv-2012
He hallo iedereen,
zijn er hier mensen die zich aanmelden voor de dv2012????
Wij willen dat voor de eerste keer gaan doen.
Kunnen er mensen hier ons vertellen wanneer je je daarvoor in kunt schrijven??? wij dachten in Oktober??
En hoe dat in z'n werk gaat??
zijn er hier mensen die zich aanmelden voor de dv2012????
Wij willen dat voor de eerste keer gaan doen.
Kunnen er mensen hier ons vertellen wanneer je je daarvoor in kunt schrijven??? wij dachten in Oktober??
En hoe dat in z'n werk gaat??
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: dv-2012
hoi,
Wij gaan ons ook voor de eerste keer inschrijven dit jaar en vroeg me dat ook al af.
Het is wel spannend he?
Ik ben druk bezig alles af te zoeken naar info maar er is zoveel dat ik er soms gek van word!!!!
Wij gaan ons ook voor de eerste keer inschrijven dit jaar en vroeg me dat ook al af.
Het is wel spannend he?
Ik ben druk bezig alles af te zoeken naar info maar er is zoveel dat ik er soms gek van word!!!!

onze reis in 2012 http://huwelijksreisamerika2012.wordpress.com/
- Georgie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Inschrijving vindt inderdaad plaats vanaf oktober. Let goed op dat je je foto's op tijd laat maken, zodat je niet alsnog te laat bent. Verdere informatie zal tegen die tijd wel hier op het forum verschijnen in een heel duidelijk topic. Ook komt er dan een algemeen topic waarin iedereen die mee doet dit jaar, zich kan aanmelden en een lijstje met zijn/haar gegevens kan plaatsen. Misschien kan je je ook inlezen over voorgaande jaren, daar staat ook al heel veel informatie over, en de DV lottery zal waarschijnlijk niet erg sterk veranderen.
Ik ga dit jaar voor de eerste keer mee doen.
Ik ga dit jaar voor de eerste keer mee doen.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Re: DV-2012
Moet je al bij de online inschrijving foto's uploaden? Nee toch?
Je foto hoef je toch pas op te sturen als je een NL hebt ontvangen?
Je foto hoef je toch pas op te sturen als je een NL hebt ontvangen?
- RiverCola
- Amerika-expert
Je moet inderdaad bij de aanmelding een foto mee sturen en die foto moet goed zijn, dus volgens de standaard die zij vragen. Ik ga hiervoor niet naar een fotograaf maar maak de foto zelf, thuis. Gewoon voor een witte muur zitten, zorgen dat het licht goed is (dus geen rare schaduwen in het gezicht), en dan in photoshop uitknippen volgens de standaard. Er zijn namelijk bepaalde regels mbt de afstand van bovenkant hoofd tot rand van de foto, de grote van het hoofd in het kader, en de afmetingen van de foto. Als je een klein beetje met photoshop of iets soortgelijks overweg kan dan kun je dit prima zelf doen. Als je dat niet kunt dan kun je hiervoor gewoon naar een fotograaf gaan waar ze ook paspoort-foto's maken.
Je hebt het nu dus over de online aanmelding?
- RiverCola
- Amerika-expert
Ja
- Thierry73
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Is een paspoort foto zoals die in nederland gemaakt worden niet goed genoeg?
- RiverCola
- Amerika-expert
Nee, ze vragen een ander soort foto, qua afmetingen/verhoudingen enz. Iedere fotograaf kan als het goed is dit soort foto's maken. Maar je kunt het dus ook heel makkelijk zelf doen als je een beetje handig bent met de computer en fotobewerkingsprogramma's.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
In dit document vind je de vereisten voor de Amerikaanse pasfoto's.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
En fotografen vragen hier een onredelijk hoge vergoeding voor.RiverCola schreef:Nee, ze vragen een ander soort foto, qua afmetingen/verhoudingen enz. Iedere fotograaf kan als het goed is dit soort foto's maken. Maar je kunt het dus ook heel makkelijk zelf doen als je een beetje handig bent met de computer en fotobewerkingsprogramma's.

- Georgie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Ja, als je het dus zelf kan, is het goedkoper om het zelf te laten doen. Als je echter niet wilt riskeren dat je foto niet goedgekeurd wordt, dan kan je het beter bij een officiele fotograaf laten doen denk ik.Flounder schreef:En fotografen vragen hier een onredelijk hoge vergoeding voor.RiverCola schreef:Nee, ze vragen een ander soort foto, qua afmetingen/verhoudingen enz. Iedere fotograaf kan als het goed is dit soort foto's maken. Maar je kunt het dus ook heel makkelijk zelf doen als je een beetje handig bent met de computer en fotobewerkingsprogramma's.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Toen wij onze online application hebben ingevoerd had je mogelijheid om je foto te laten valideren tijdens de upload.
Weet je meteen of ie goed is of niet en als je dit tijdig doet kan je nog altijd naar de fotograaf mocht je er zelf niet uitkomen.
(wij wilden geen risico nemen en zijn meteen naar fotograaf getrokken, naar de US verhuizen is zowiezo iets wat geld kost dus die foto kon er nog wel bij)
Bart1
Weet je meteen of ie goed is of niet en als je dit tijdig doet kan je nog altijd naar de fotograaf mocht je er zelf niet uitkomen.
(wij wilden geen risico nemen en zijn meteen naar fotograaf getrokken, naar de US verhuizen is zowiezo iets wat geld kost dus die foto kon er nog wel bij)
Bart1
Bezoek onze blog: http://www.bloggen.be/ineke_en_bart/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Thierry73
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Ok
weer wat geleerd
toch maar op tijd beginnen dan om die foto's goed te krijgen
Heb je alleen foto's nodig van degene die mee doet of ook meteen van partner en kids?
weer wat geleerd

toch maar op tijd beginnen dan om die foto's goed te krijgen
Heb je alleen foto's nodig van degene die mee doet of ook meteen van partner en kids?
- RiverCola
- Amerika-expert
Maar die validator kijkt alleen maar naar de afmetingen van je foto en niet naar de kwaliteit van de foto. Al zou er een krokodil op staan ipv jouw hoofd dan kan die foto nog steeds door de validator komen, geschikt of niet.
Zo heb ik precies ook gedacht en ik denk dat als je niet echt heel zeker bent dat je weet wat je doet dit altijd de beste oplossing is.bart1 schreef:Toen wij onze online application hebben ingevoerd had je mogelijheid om je foto te laten valideren tijdens de upload.
Bart1
Hallo,
Hebben jullie de foto digitaal meegekregen of gewoon op papier? Wat is het gemakkelijkste / vereist om in te voeren in de online registratie?
BTW wij gaan dit jaar ook voor de eerste keer meedoen.
Groetjes Cassie.
Hebben jullie de foto digitaal meegekregen of gewoon op papier? Wat is het gemakkelijkste / vereist om in te voeren in de online registratie?
Groetjes Cassie.
Is een kwestie van inscannen lijkt mij.Cassie schreef:Hallo,
Groetjes Cassie.
je kan het makkelijk zelf doen met een simpele digitale camera, hebben we ons heel veel zorgen over gemaakt, is absoluut niet nodig (behalve dat je natuurlijk wel echt aan de eisen moet voldoen)
als je bij een fotograaf komt van de lijst op de site (consulaat) dan kunnen ze je die ook digitaal geven (ze maken digitale foto's)
wij hebben het pas bij de fotograaf gedaan bij de 1e NL en later voor het interview en de medicals (in 1x 6 stuks dus we hebben er nog)
voor online entry gewoon zelf doen of een familie/vriend vragen!
succes
btw wij wonnen pas na 11 x...
als je bij een fotograaf komt van de lijst op de site (consulaat) dan kunnen ze je die ook digitaal geven (ze maken digitale foto's)
wij hebben het pas bij de fotograaf gedaan bij de 1e NL en later voor het interview en de medicals (in 1x 6 stuks dus we hebben er nog)
voor online entry gewoon zelf doen of een familie/vriend vragen!
succes
btw wij wonnen pas na 11 x...