Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tickethulp deel 2 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
gooss
Amerika-ontdekker

Re: Tickethulp deel 2 (eerste hulp bij boeken van vliegticke

Bericht door gooss »

Hallo! Ik ben op het gemak aan het rondneuzen om eventueel eind januari 2011 een weekje naar Florida te gaan. Heeft er iemand een idee wat een goede prijs is voor die periode? Momenteel schommelen de prijzen rond 450 euro, maar ik heb geen idee hoe ik deze prijs moet beoordelen (Zelf dacht ik dat het goedkoper zou zijn wegens laagseizoen...) Heeft er iemand wat advies voor mij? Alvast bedankt!
Knabbeltje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door Knabbeltje »

Ik vind dit geen slechte prijs .Heel goedkope tickets zoals vorig jaar zal je helaas niet meer vinden .
hoeksie
Amerikafan

Bericht door hoeksie »

Weet iemand wat een goede ticketprijs is voor Europa-New York of Washington en retour vanuit Miami?

Hoe lang vantevoren boeken is verstandig?

Christel
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Niet helemaal 'eerlijk', maar wellicht voor sommigen toch handig om te weten. Ik heb zojuist onze zomervakantie geboekt. We vliegen op 1 juli met KLM rechtstreeks naar Los Angeles, 3 weken (en 1 dag) later op 23 juli vliegen we met KLM rechtstreeks vanaf San Francisco weer terug naar Amsterdam. Tickets kosten eigenlijk 1.112 euro p.p. (belachelijk), maar ik heb 50.000 punten ingeleverd en betaal daarnaast 225euro tax bij (plus, en dat is nieuw, 15euro adm kosten als je telefonisch boekt: maar online kan je zover van te voren nog niet boeken). Dat is dus allemaal per persoon, maar op deze manier zijn je punten wel veel geld waard natuurlijk :mrgreen: !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
IngeRene
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door IngeRene »

Vergeet mijn PM vragen maar :wink:

Gr,
René
Laatst gewijzigd door Rob op 30 aug 2010, 21:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van complete, bovenstaande bericht verwijderd. Lees a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten"
Lees alles over onze fantastische vakantie naar ZW-USA op Belderbos naar Amerika '11 blog. Andere reizen vind je op IngeRene.nl
MattRob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Te laat :lol: !
Laatst gewijzigd door Rob op 30 aug 2010, 21:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van complete, bovenstaande bericht verwijderd. Lees a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten"
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
tbkers
Amerika-ontdekker

Bericht door tbkers »

Op dit moment ben ik in de beginnende fase van het boeken van een vlucht richting California in de periode half december 2010 - februari 2011. Ik ben namelijk van plan gedurende ongeveer 2 weken een rondrit te maken met in ieder geval de start en/of eindpunten San Francisco-Las Vegas-Los Angeles-San Diego. Heeft iemand van jullie wellicht een idee waar goedkope vluchten nu nog te vinden zijn voor de periode december 2010 - februari 2011? Mijn vertrek- en terugkomstdatum staan nog niet vast, deze zijn vooral afhankelijk van de vluchtkosten. Via connections.be kom ik niet verder dan ongeveer 600 euro, vertrekpunt mag zowel in Nederland, Belgie of aan de Duitse grens liggen..
Thamar
Amerika-ontdekker

Bericht door Thamar »

2 weken terug geboekt voor februari via connections. BRU-San Francisco (07/02), LA-Brussel(22/02), 519 met British Airways en tussenstop in London. De voorbije dagen nog beetje bijgehouden en laatste keer was dit weekend en dan waren er vluchten met airfrance vanuit parijs (incl treinticket van brussel) voor net geen 500.
asv60
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door asv60 »

MattRob schreef:Niet helemaal 'eerlijk', maar wellicht voor sommigen toch handig om te weten. Ik heb zojuist onze zomervakantie geboekt. We vliegen op 1 juli met KLM rechtstreeks naar Los Angeles, 3 weken (en 1 dag) later op 23 juli vliegen we met KLM rechtstreeks vanaf San Francisco weer terug naar Amsterdam. Tickets kosten eigenlijk 1.112 euro p.p. (belachelijk), maar ik heb 50.000 punten ingeleverd en betaal daarnaast 225euro tax bij (plus, en dat is nieuw, 15euro adm kosten als je telefonisch boekt: maar online kan je zover van te voren nog niet boeken). Dat is dus allemaal per persoon, maar op deze manier zijn je punten wel veel geld waard natuurlijk :mrgreen: !
Ga jullie ongeveer onze reis van vorige maand doen?
Wel alweer een leuk vooruitzicht.
Ook nog plannen voor Kissimmee?
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
stefan9
Amerika-ontdekker

Bericht door stefan9 »

Beste forumleden,

Ik ben van plan om rond april naar Las Vegas te gaan. Nu heb ik gekeken voor tickets:
Als ik zaterdag 27-3 vertrek en terug op zaterdag 2-4 heb ik het goedkoopste ticket gevonden voor 512,- euro.

Vanaf een week later zijn de goedkoopste tickets rond 680,- euro

Eigenlijk ga ik liever iets later ivm het weer. Maar 180,- euro scheelt wel veel.
*Gaan de prijzen hiervoor nog zakken, of is april/mei gewoon al een stuk duurder?
*Kan iemand een goedkoper ticket vinden? Luchthaven maakt niet uit (BRU-AMS-DUS)

Alvast Bedankt!!
sjoerdwichems
Amerika-newbie

Bericht door sjoerdwichems »

Hallo,

Mijn vriendin & ik willen rond 16 april 2011 voor 3 weken naar Florida. We zijn gebonden aan de schoolvakanties dus een andere heen- en terugvlieg datum zit er niet in. Ik kom via verschillende sites rond de 500 euro uit als we vliegen naar Miami. Is dit volgens jullie een goede prijs, of gaan de prijzen voor vliegtickets nog zakken?

Groeten Sjoerd
MattRob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door MattRob »

asv60 schreef: Ga jullie ongeveer onze reis van vorige maand doen?
Wel alweer een leuk vooruitzicht.
Ook nog plannen voor Kissimmee?
Inderdaad, lijkt heel erg op die van jullie. Alleen slaan wij Bryce over, en Los Angeles, en doen daarentegen San Diego, Sedona en omgeving en Page. maar lijkt inderdaad heel erg op jullie reis (en op onze reis van 3,5 jaar geleden)

En ja, ook nog plannen voor Kissimmee :mrgreen:
helena
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door helena »

gooss schreef: Momenteel schommelen de prijzen rond 450 euro, maar ik heb geen idee hoe ik deze prijs moet beoordelen (
Dit vind ik een heel goede prijs, ter info voor mei 2011 heb ik 629,-- p/p betaald, rechtstreeks bij UA.

@sjoerdwichems: ook dat is m.i. een heel redelijke prijs. De verwachting is niet dat de prijzen gaan zakken, eerder stijgen, deze info komt van een andere forum.
http://soninetravel-usa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
kiamzo
Amerikakenner

Bericht door kiamzo »

Hallo Sjoerd waar heb je deze prijzen gevonden ,kom nergens onder de 560 ? Ben zelf ook aan het zoeken voor volgend jaar maar dan rond 09/04
sjoerdwichems
Amerika-newbie

Bericht door sjoerdwichems »

Hallo,

De tickets zijn wel vanaf Brussel! Scheelt echt een hoop in vergelijking met A'dam. Daarnaast is de vliegduur een stuk korter in vergelijking met de vluchten vanaf a'dam. Ik zie de tickets bij cheaptickets & Kilroy. Bij kayak & connections zijn ze nog duurder. Op welke sites kijk jij?

Gr. Sjoerd
Ruud&Dominique
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Ruud&Dominique »

heb net geboekt voor juni 2011 , bij united airlines , vertrek vanaf Brussel naar San Francisco en weer terug van New York naar Dusseldorf, 530 euro per ticket, vond het een prima prijs.
gondelier
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door gondelier »

Als we dit jaar weer gaan , dan hangt dit een beetje van de ticketprijs af. We kunnen vanaf 1 juli vertrekken richting Las Vegas, Phoenix... (ik maak er wel een leuk rondje omheen..). Iemand al leuke prijzen rond deze tijd gezien?
Reny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22
Contacteer:

Bericht door Reny »

Ruud&Dominique schreef:heb net geboekt voor juni 2011 , bij united airlines , vertrek vanaf Brussel naar San Francisco en weer terug van New York naar Dusseldorf, 530 euro per ticket, vond het een prima prijs.
Lijkt mij ook een prima prijs!
Veel plezier met voorbereiden.

Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
kiamzo
Amerikakenner

Bericht door kiamzo »

Hallo Sjoerd bij joker.be is de prijs voor brussel -miami 553.83 € voor in april.
klazoid
Amerika-ontdekker

Bericht door klazoid »

Voor een eerste keer uitgekeken naar prijzen voor onze reis in juli 2011.

Vertrek rond 5/07 naar SF
Terug rond 29/07 vanuit LV

Overal schommelt het rond dezelfde prijzen, heb al de vertrekplaats veranderd (Brussel - Amsterdam) alsook de vertrekdatum verschoven zonder veel resultaat. Kwam nu neer op een goeie € 1060pp. Nog even de kat uit de boom kijken dus.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer