Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

oude koa gids

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
nelleke
Amerika-ontdekker

oude koa gids

Bericht door nelleke »

heeft iemand misschien een koa gids van bv. 2009 of 2010?
dan kan ik daar eens in kijken
groetjes nelleke
mcccm
Amerika-ontdekker

Re: oude koa gids

Bericht door mcccm »

It is what you make of it!
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

De KOA-gidsen zijn goedkope krantachtige blaadjes waar weinig informatie in staat. De website is inderdaad vele malen beter en uitgebreider. Vaak hebben KOA-campings ook nog eigen, onafhankelijke website. Dit staat meestal aangegeven op de openingspagina van de kamping bij het KOA-deel.
nelleke
Amerika-ontdekker

Bericht door nelleke »

ik vind een boekje toch handiger om mee te nemen, niet iedereen heeft een laptop mee toch????
nelleke
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Katja »

Je kunt toch de info die je onderweg nodig hebt uitprinten?
nelleke
Amerika-ontdekker

Bericht door nelleke »

mijn man zegt altijd dat ik een heel vvv kantoor meesleep aan info maar een campinggids vind ik toch handiger vooral als je niet helemaal zeker weet waar je zult eindigen die dag.
nelleke
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Hallo Nelleke,

Ik begrijp uit andere berichten van jou dat je in het hoogseizoen reist? En ga je met een camper/tent, of worden het cabins?
Wij hebben een aantal keren in cabins overnacht (zie ons 2004 en 2006 verlsag) en die waren altijd vol in het hoogseizoen. Ik zou dus niet er op rekenen dat je nog iets vindt als je op de dag zelf nog moet zoeken.
Als je met een camper gaat of tent wordt het misschien wat gemakkelijker, en je hebt dan ook veel meer mogelijkheden dan aleen de KOA-campgrounds. Wij hadden toen wij met de tent kampeerden een AAA CampGuide mee; daar staan alle privécampings in, maar ook de campings in de nationale en state parken (die laatste niet beoordeeld).

Je kunt via de KOA site heel goed vinden welke campings op je route liggen - ik weet niet waar je naar toe gaat maar in het zuidwesten vind ik ze niet zo handig liggen, dan zou ik liever campings in de parken uitzoeken.
Ik heb ooit een KOA-gids gehad, maar ik denk dat hij wegegooid is, maar ik zal eens gaan zoeken. Maar nogmaals, staar je niet blind op zo'n gids.

Marianne
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Als je een gids wilt om mee te nemen, heb je veel meer aan de gids van Woodall's of TL Directory. Er zijn veel en veel meer campings dan alleen KOA. In de campers ligt eigenlijk altijd een recente gids van een van deze twee organisaties. KOA is een flutblaadje, echt waar. De KOA's staan ook in de grote boeken. Ik vind de gids van TL Directory altijd erg goed, heb er helaas thuis geen meer liggen. Wij doen echt alles online en nemen inderdaad wel een laptop mee.
nelleke
Amerika-ontdekker

Bericht door nelleke »

bedankt voor het meedenken maar het wordt hoogst waarschijnlijk de auto + motels
groetjes nelleke
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer