Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Coast to Coast, to Coast (lange autoreizen)
Coast to Coast, to Coast (lange autoreizen)
Toen ik 22 was (in 1986) had ik een reis naar USA gepland. Ik had veel voorbereid, maar door mijn ouders heb ik mij dit toch laten afpraten.
In 1996 heb ik dan toch een gekke autoreis in USA gemaakt. De reis begon in Orlando en dan
Cape Canaveral
Daytona Beach, FL
Ocala, FL
Tallahassee, FL
Montgomery, AL
Tuscaloosa, AL
Columbus, MS
Winona, MS
Clarksdale, MS
Birkley, AR
Little Rock, AR
Oklahoma, OK
Dodge City, KS
Oakley, KS
Denver, CO
Rocky Mountains
Granby, CO
Craig, CO
Provo, UT
Ely, NV
Reno, NV
Sacramento, CA
SFO, CA
Salinas, CA
Bakersfield, CA
Barstow, CA
Kingman, AZ
Flagstaff, AZ
Gallup, NM
Albuquerque, NM
Amarillo, TX
Dallas, TX
Shreveport, LA
Jackson, MS
Mobile, AL
Panama City, FL
Perry, FL
Orlando, FL
In 20 dagen heb ik minstens 10600km afgelegd. Dit was mijn eerste kennismaking met USA. Deze reis heb ik helemaal in mijn eentje afgelegd. Dit zou ik niemand aanraden : ik zou dit nooit meer doen. En toch heb ik er mooie herinneringen aan. Dit was mijn "Road Movie Trip". Ik heb trouwens nog een videoband van dit avontuur.
Toen ik in Orlando mijn huurwagen ging afhalen, vroeg ik wanneer de wagen de garage binnen moest voor een onderhoud. De dame sprak : daar hoef je je geen zorgen in te maken : je kan gerust heen en terug naar New York rijden (zo'n 4000 km). Zij vond dit een lange reis. Ik durfde niet te zeggen dat mijn reis minstens 10000 km lang zou zijn.
ZIJN ER MENSEN DIE OOK ZO'N GEKKE REIZEN HEBBEN GEMAAKT IN DE USA ???
In 1996 heb ik dan toch een gekke autoreis in USA gemaakt. De reis begon in Orlando en dan
Cape Canaveral
Daytona Beach, FL
Ocala, FL
Tallahassee, FL
Montgomery, AL
Tuscaloosa, AL
Columbus, MS
Winona, MS
Clarksdale, MS
Birkley, AR
Little Rock, AR
Oklahoma, OK
Dodge City, KS
Oakley, KS
Denver, CO
Rocky Mountains
Granby, CO
Craig, CO
Provo, UT
Ely, NV
Reno, NV
Sacramento, CA
SFO, CA
Salinas, CA
Bakersfield, CA
Barstow, CA
Kingman, AZ
Flagstaff, AZ
Gallup, NM
Albuquerque, NM
Amarillo, TX
Dallas, TX
Shreveport, LA
Jackson, MS
Mobile, AL
Panama City, FL
Perry, FL
Orlando, FL
In 20 dagen heb ik minstens 10600km afgelegd. Dit was mijn eerste kennismaking met USA. Deze reis heb ik helemaal in mijn eentje afgelegd. Dit zou ik niemand aanraden : ik zou dit nooit meer doen. En toch heb ik er mooie herinneringen aan. Dit was mijn "Road Movie Trip". Ik heb trouwens nog een videoband van dit avontuur.
Toen ik in Orlando mijn huurwagen ging afhalen, vroeg ik wanneer de wagen de garage binnen moest voor een onderhoud. De dame sprak : daar hoef je je geen zorgen in te maken : je kan gerust heen en terug naar New York rijden (zo'n 4000 km). Zij vond dit een lange reis. Ik durfde niet te zeggen dat mijn reis minstens 10000 km lang zou zijn.
ZIJN ER MENSEN DIE OOK ZO'N GEKKE REIZEN HEBBEN GEMAAKT IN DE USA ???
Re: Coast to Coast, to Coast (lange autoreizen)
10.600 km?! Wij bieden 50km meer!
Maar wij hebben er 5 weken over gedaan!

Maar wij hebben er 5 weken over gedaan!

2000: Miami - LA, door FL,GA,SC,AL,TN,MS,LA,TX,NM,CO,WY,SD,UT,AZ,NV,CA in 45 dagen 14.693 km
2008: SF-SF, Zuidwesten + Noordwesten in 39 dagen 13.227 km
2009: LV-LV, Zuidwesten in 42 dagen 12.799 km
Elke reis zeer efficiënt uitgestippeld met selectief gekozen highlights en maanden tot jaren voorbereiding.
De eerste reis was met iedere week een rustdag (bij voorbeeld een dag in Key West of Aspen).
Die kilometerstand levert soms leuke reacties op bij het inleveren van de auto.
Bij de laatste reis ging de auto bij Mineral Bottom zeuren: "10% oil life, change soon", verder "no problem".
Johan
(Voor minder steek ik liever niet de Grote Oceaan over...)
2008: SF-SF, Zuidwesten + Noordwesten in 39 dagen 13.227 km
2009: LV-LV, Zuidwesten in 42 dagen 12.799 km
Elke reis zeer efficiënt uitgestippeld met selectief gekozen highlights en maanden tot jaren voorbereiding.
De eerste reis was met iedere week een rustdag (bij voorbeeld een dag in Key West of Aspen).
Die kilometerstand levert soms leuke reacties op bij het inleveren van de auto.
Bij de laatste reis ging de auto bij Mineral Bottom zeuren: "10% oil life, change soon", verder "no problem".
Johan
(Voor minder steek ik liever niet de Grote Oceaan over...)
We zijn 2 keer van New York naar Californie op en neer gereden. Elke keer zei ik nooit meer.
Info Ithaca & Finger Lakes Regio: http://www.flregio.blogspot.com"
Mooie plekjes noordoosten: http://noordoosten.blogspot.com/"
http://www.annaharalson.com/
Mooie plekjes noordoosten: http://noordoosten.blogspot.com/"
http://www.annaharalson.com/
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Dit is de route die wij een paar jaar geleden gereden hebben. Ruim 13.000 km.

Marjan

Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Over 4 dagen starten we onze volgende reis en rekenen ook op 10.000, maar dan in miles. Maar we hebben " wat" meer tijd dan jij. Ik begrijp niet hoe jij een dergelijke route in maar 10.000 km voor elkaar hebt gekregen. We hebben ook eens een route gereden zoiets als die van Marjan en waren toen ook 13.000 km onderweg. O ja, onderweg dit jaar moeten we wel van auto wisselen.
Yeehaw
Yeehaw
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
6000 km in 10 dagen, waarvan 5000km samen heen en terugreis waren
In 1994 een reis van 2 weken van naar ik meen 8000km in een chevy caprice station die ik voor $500 had gekocht
In 1994 een reis van 2 weken van naar ik meen 8000km in een chevy caprice station die ik voor $500 had gekocht

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 1733 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 4 Reacties