Ik ben met mijn ogen dicht langs die foto's gescrold anders cancel ik m'n reis nu nog Ik kan alle dieren waarderen maar spinnen zijn echt vreselijk. Dus als ik er een op de weg was tegengekomen zoals hier boven stond geschreven had ik waarschijnlijk extra hard gas gegeven dwars erover heen. Alleen dan was ik weer in paniek geweest dat ie aan m'n wiel zat gekleefd.
Nou, dat zeg je, maar nog niet zo lang geleden vond ik in mijn rugzak in mijn eigen huis ook een slang . Hij bleek bij de buren te zijn ontsnapt, maar ik wist niet dat zij slangen hadden. Ben me werkelijk een rotje geschrokken
pff al die foto's van die slangen.. paniek alom hier!
Ik hoop echt dat ik ze nooit ga tegen komen, maar die kans is waarschijnlijk heel miniem
En euhm ik dacht ook dat een ratelslang niet zo groot werd, blijkbaar niet dus..
Maar als zo een grote u bijt, dan ben je toch onmiddellijk dood?? Iemand al eens ernstig gebeten geweest ?
Bijna overal hier komen slangen voor, maar de meesten zijn onschuldig. Nu staat er bij Great Falls, een natuurpark hier dichtbij, een groot bord, dat Copperheads met droogte actiever zijn, maar ik heb er in al die tijd hier (26 jaar) nog nooit een gezien. Alleen onschuldige garter en corn snakes, die ook nog, zoals Ned in Mo schrijft nuttig zijn.
Als ex slangen houder wil ik ieder adviseren .raak geen slangen aan als een slang je bedreigd blijf oogcontact houden en loop heel langzaam naar achteren verlies geen oog contact. Als je zon 6 meter van de slang bent kun je je omdraaien en gewoon wegwandelen.Ren nooit weg een slang zal dan altijd aanvallen.
Volgens mij hebben slangen absoluut geen last van stampen op de grond. Ik zie ze hier in Utah namelijk best vaak bij de speeltuin en een grote groep kinderen laat de grond nog erger trillen dan een paar dansende hippo's
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.