Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
florida rond jaarwisseling
florida rond jaarwisseling
Zo ... we gaan rond de jaarwisseling richting Detroit en vandaar uit willen we met de auto naar Florida afreizen .. lekker goedkoop en we zien eens wat van de USA.
nu gaan we 4 weken waarvan we 7 dagen ongeveer uit willen trekken voor de trip van en naar florida.
beetje nieuw voor ons ..
Disney land/world in orlando is het doel .. ik schrok eerlijk gezegd dat de prijs voor entree en dan nog eens het aantal parken
en ik wil eigenlijk best wel seaworld bezoeken .. maar gaat dat erin zitten? we gaan met 4 volwassen en 1 kind ( nog geen 3 jaar oud)
nu gaan we niet voor de achtbanen, die kleine moet meekunnen zeg maar zo niet jammer dan ..
vraag 1: het weer ? is het koud of gewoon 20 graden C ? (ja detroit zal wel wat frisser zijn maar ja geen last van muggen;))
vraag 2: zijn er nog manieren om goedkoper/korting te regelen tijdens de reis en andere handige tips om het goedkoper te maken..
vraag 3: hoe kom ik bv aan een buggy ? (meeslepen of goedkoop/gratis te krijgen zoals efteling die krengen voor wat borg heeft staan.)
nu gaan we 4 weken waarvan we 7 dagen ongeveer uit willen trekken voor de trip van en naar florida.
beetje nieuw voor ons ..
Disney land/world in orlando is het doel .. ik schrok eerlijk gezegd dat de prijs voor entree en dan nog eens het aantal parken
en ik wil eigenlijk best wel seaworld bezoeken .. maar gaat dat erin zitten? we gaan met 4 volwassen en 1 kind ( nog geen 3 jaar oud)
nu gaan we niet voor de achtbanen, die kleine moet meekunnen zeg maar zo niet jammer dan ..
vraag 1: het weer ? is het koud of gewoon 20 graden C ? (ja detroit zal wel wat frisser zijn maar ja geen last van muggen;))
vraag 2: zijn er nog manieren om goedkoper/korting te regelen tijdens de reis en andere handige tips om het goedkoper te maken..
vraag 3: hoe kom ik bv aan een buggy ? (meeslepen of goedkoop/gratis te krijgen zoals efteling die krengen voor wat borg heeft staan.)
- Color01
- Amerika-expert
Re: florida rond jaarwisseling
de vraag is .. hoe is het weer rond de jaars wisseling in Detroit ..er is kans, dat er al heel wat sneeuw ligt...en dan nog dat hele eind rijden naar Florida.
ben banger voor het verkeer in USA dan de sneeuw .. die gasten rijden alsof ze het rijbewijs krijgen bij pakjes boterColor01 schreef:de vraag is .. hoe is het weer rond de jaars wisseling in Detroit ..er is kans, dat er al heel wat sneeuw ligt...en dan nog dat hele eind rijden naar Florida.
- Color01
- Amerika-expert
vso1 schreef:
ben banger voor het verkeer in USA dan de sneeuw .. die gasten rijden alsof ze het rijbewijs krijgen bij pakjes boter
ook dat

vso1 schreef:ben banger voor het verkeer in USA dan de sneeuw .. die gasten rijden alsof ze het rijbewijs krijgen bij pakjes boter
Beetje overdreven, heb minimaal 10 minuten praktijexamen gehad met een topsnelheid van ongeveer 30 mile per uur, dus zo makkelijk is het niet

- SpaceAce
- Amerika-expert
- Partner van: Njit
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Ik weet eerlijk gezegd niet of het zo super goedkoop is om met de auto van Detroit naar Florida te reizen. Je zit natuurlijk ook met de drop-off kosten. Wij zijn van Chicago naar Atlanta gereden en dat was 300 dollar drop-off. Als we vanaf Minneapolis waren gereden (wat de oorspronkelijke planning was), waren de drop-off kosten 500 dollar. Qua afstand is Detroit - Orlando vergelijkbaar met Minneapolis - Atlanta. Het is zelfs nog een stukje verder. Dus ik verwacht dat er tussen Detroit en Orlando ook 500 dollar aan drop-off kosten zitten. En dan komt natuurlijk ook nog de benzine erbij! Al weet ik natuurlijk niet wat een binnenlandse vlucht kost voor 4 personen en een kind, maar volgens mij heeft Amerika ook van die prijsvechters zoals een Ryan Air of Easy Jet.vso1 schreef:Zo ... we gaan rond de jaarwisseling richting Detroit en vandaar uit willen we met de auto naar Florida afreizen .. lekker goedkoop en we zien eens wat van de USA.
Of begrijp ik eruit dat jullie in 7 dagen op-en-neer willen rijden? Zodat je de auto weer in Detroit aflevert? Dan is in zeven dagen rijden van-en-naar Orlando natuurlijk gekkenwerk...
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Om even antwoord te geven op vraag 3: Buggy's kun je in alle parken huren, mits je er op tijd bent anders zijn ze al vergeven. Maar gratis kennen ze niet in Orlando, je moet rekenen op $ 15,- per dag voor een buggy. Wellicht kun je beter als je in Amerika aankomt een goedkope buggy bij de Wallmart kopen en die gooi je aan het einde van de vakantie weer weg.
Of je brengt em naar één van de koelbox/campingstoeltjesbewaaradressenNikkie1974 schreef:.. een goedkope buggy bij de Wallmart kopen en die gooi je aan het einde van de vakantie weer weg.
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Dat is natuurlijk nog beter6foot6 schreef:Of je brengt em naar één van de koelbox/campingstoeltjesbewaaradressen

Voordeel is dat ik geen auto hoef te huren, benzine is het enige waar ik me zorgen over moet makenSpaceAce schreef:Al weet ik natuurlijk niet wat een binnenlandse vlucht kost voor 4 personen en een kind, maar volgens mij heeft Amerika ook van die prijsvechters zoals een Ryan Air of Easy Jet.vso1 schreef:Zo ... we gaan rond de jaarwisseling richting Detroit en vandaar uit willen we met de auto naar Florida afreizen .. lekker goedkoop en we zien eens wat van de USA.
Of begrijp ik eruit dat jullie in 7 dagen op-en-neer willen rijden? Zodat je de auto weer in Detroit aflevert? Dan is in zeven dagen rijden van-en-naar Orlando natuurlijk gekkenwerk...

Mijn neef moest een blokje rond rijden met zijn examinator en eenmaal thuis gekomen, schrok mijn oma en rende naar buiten... en hoorde dat mijn neef geslaagd was.Texas Boy schreef:Beetje overdreven, heb minimaal 10 minuten praktijexamen gehad met een topsnelheid van ongeveer 30 mile per uur, dus zo makkelijk is het nietvso1 schreef:ben banger voor het verkeer in USA dan de sneeuw .. die gasten rijden alsof ze het rijbewijs krijgen bij pakjes boter
Dus ....
Dat is inderdaad een handige tipNikkie1974 schreef:Om even antwoord te geven op vraag 3: Buggy's kun je in alle parken huren, mits je er op tijd bent anders zijn ze al vergeven. Maar gratis kennen ze niet in Orlando, je moet rekenen op $ 15,- per dag voor een buggy. Wellicht kun je beter als je in Amerika aankomt een goedkope buggy bij de Wallmart kopen en die gooi je aan het einde van de vakantie weer weg.
huh ? kan je wat hiermeer over uitleggen ?6foot6 schreef:Of je brengt em naar één van de koelbox/campingstoeltjesbewaaradressenNikkie1974 schreef:.. een goedkope buggy bij de Wallmart kopen en die gooi je aan het einde van de vakantie weer weg.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ben jij verzekerd als je daar in rond rijd?vso1 schreef:Voordeel is dat ik geen auto hoef te huren, benzine is het enige waar ik me zorgen over moet makenme vader woont in Grand Black MI
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Goeie vraag, hoe vind ik dat uit en wat zijn de kosten ?Njit schreef:Ben jij verzekerd als je daar in rond rijd?vso1 schreef:Voordeel is dat ik geen auto hoef te huren, benzine is het enige waar ik me zorgen over moet makenme vader woont in Grand Black MI
viewtopic.php?f=10&t=27851vso1 schreef: huh ? kan je wat hiermeer over uitleggen ?
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1133 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-