Heb je inmiddels al iets geregeld?
De bevestigingsemail is in het Nederlands, dus ik weet niet of ze daar echt iets mee zullen doen.Coyote schreef:Dat lijkt mij wel. Ze hebben vast wel een bevestiging (met prijs) ontvangen? Uiteraard zullen ze straks in Amerika de prijs in USD afrekenen.
Roland
Je haalt de auto om +/- 14:30 uur op, dan moet hij bij inleveren ook om die tijd weer terug zijn, iets te laat zullen ze geen probleem van maken, maar pas om 17:00 uur inleveren is echt veel te laat en zal je zeer waarschijnlijk een dag extra huur gaan kosten, en dan betaal je voor die dag de prijs die ter plaatse geld en die is heel wat hoger dan de prijs die je nu betaald.daniel.benjamins schreef:Waar ik nu aan zit te denken, is de auto 'expres' te laat inleveren (rond 17.00 uur) en maar kijken wat er gaat gebeuren.
Westkust? In Seattle. Maar dan moet je wel een rondje rijden, in bijvoorbeeld Calgary achterlaten zit er dan niet in. Overigens zijn ook vluchten naar Seattle over het algemeen (maar niks is zo veranderlijk als vluchtprijzen) goedkoper dan naar Vancouver of Calgary.elninjoo schreef:Waar kun je 't best/goedkoopst 'n auto huren voor in Canada?
Dat was me bekend, maar het scheelt dusdanig veel dat wij het vorig jaar toch wel de moeite waard vonden om daarvoor even de grens over te hoppen. Maar als je een one-way wil doen schiet het inderdaad niet op.elninjoo schreef:Seattle is geen optie, want USA
Zal 't overigens zeker 'ns bekijken wat de mogelijkheden zijn. Heb 't idee dat in augustus vliegen op/van Canada rond de 1000 euro kost. Als ik in Yellowstone zou eindigen en terug naar Calgary zou moeten voor terugvlucht is het misschien niet veel verder om door te moeten rijden naar Seattle?WizardOfOss schreef:Dat was me bekend, maar het scheelt dusdanig veel dat wij het vorig jaar toch wel de moeite waard vonden om daarvoor even de grens over te hoppen. Maar als je een one-way wil doen schiet het inderdaad niet op.elninjoo schreef:Seattle is geen optie, want USA