Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Auto huren in NY en dan drop off in Toronto?
Auto huren in NY en dan drop off in Toronto?
Dag,
Ik wil een auto huren in NY en dan de drop-off in Canada Toronto doen. Is dat echter mogelijk en zoja, bij welke maatschappij? Bij AVIS kan ik alleen in de US kiezen.
En als het al mogelijk is; wat is dan slimmer; starten in Canada en dan drop off in NY of andersom (kostentechnisch...)
Groeten,
Wouter Amersfoort
Ik wil een auto huren in NY en dan de drop-off in Canada Toronto doen. Is dat echter mogelijk en zoja, bij welke maatschappij? Bij AVIS kan ik alleen in de US kiezen.
En als het al mogelijk is; wat is dan slimmer; starten in Canada en dan drop off in NY of andersom (kostentechnisch...)
Groeten,
Wouter Amersfoort
Re: Auto huren in NY en dan drop off in Toronto?
Ik had ook zoiets willen doen van de zomer, maar kwam er al snel achter dat het niet kan. Of het kostte duizenden euro's.
Wij hebben wel in Canada gereden, maar de auto in Detroit gehuurd en in Memphis, TN afgeleverd.
Ik ben benieuwd of iemand weet of het wel kan, maar ik vrees van niet.
Wij hebben wel in Canada gereden, maar de auto in Detroit gehuurd en in Memphis, TN afgeleverd.
Ik ben benieuwd of iemand weet of het wel kan, maar ik vrees van niet.
2004 Woodstock, Ontario en Scottsville, Virginia
2006 Crozet, Charlottesville, Virginia
2010 Woodstock, Ontario en Horn Lake, Mississippi
2006 Crozet, Charlottesville, Virginia
2010 Woodstock, Ontario en Horn Lake, Mississippi
Helaas is dit niet mogelijk omdat verhuur bedrijven alleen binnen het land van verhuur kunnen verhuren.
Hoe krijg je een auto terug vanuit een ander land (in dit geval Canada) naar de VS?
Ik zou gewoon een auto huren in de VS of Canada, daarop aan vliegen; een rondreis maken en uiteindelijk de auto op een andere luchthaven in het land van ophaling weer inleveren en terug vliegen, maar dat is persoonlijk!
Heb nl. zelf gebeld met Holidaycars of het kon om de auto in Seattle op te halen en vervolgens in Vancouver in te leveren, maar niet mogelijk!
Hoe krijg je een auto terug vanuit een ander land (in dit geval Canada) naar de VS?
Ik zou gewoon een auto huren in de VS of Canada, daarop aan vliegen; een rondreis maken en uiteindelijk de auto op een andere luchthaven in het land van ophaling weer inleveren en terug vliegen, maar dat is persoonlijk!
Heb nl. zelf gebeld met Holidaycars of het kon om de auto in Seattle op te halen en vervolgens in Vancouver in te leveren, maar niet mogelijk!
Ok, heb dan maar een nieuwe planning gemaakt. Detroit --> NY (of andersom).
http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s ... e=UTF8&z=6
http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s ... e=UTF8&z=6
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Het is WEL mogelijk een auto te huren in Amerika en in te leveren in Canada!
Ik heb er op dit forum al vaker over geschreven en verwijs nog maar eens naar dit topic van maart 2009. Op de site van USA Reisen kun je deze informatie nog steeds terugvinden. Het kost wel extra geld, en de mogelijkheden zijn niet zo uitgebreid als in Amerika, maar het kan in elk geval wel.
En om specifiek te antwoorden op de vraag van de TO: starten in NYC en eindigen in Toronto kan dus gewoon. Het kost bij Hertz dan € 175 aan drop off kosten.
Ik heb er op dit forum al vaker over geschreven en verwijs nog maar eens naar dit topic van maart 2009. Op de site van USA Reisen kun je deze informatie nog steeds terugvinden. Het kost wel extra geld, en de mogelijkheden zijn niet zo uitgebreid als in Amerika, maar het kan in elk geval wel.
En om specifiek te antwoorden op de vraag van de TO: starten in NYC en eindigen in Toronto kan dus gewoon. Het kost bij Hertz dan € 175 aan drop off kosten.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Kijk, dat is beter en nog belangrijker, het is mogelijk.
Nu alleen nog de dropoff kosten boven water krijgen, maar deze kun je opvragen bij de verhuurder.
Veel plezier met je rondtrip, ziet er erg leuk uit!

Nu alleen nog de dropoff kosten boven water krijgen, maar deze kun je opvragen bij de verhuurder.
Veel plezier met je rondtrip, ziet er erg leuk uit!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 6637 Weergaves
-
Laatste bericht door Robbie&Irene
-
- 5 Reacties