Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tickethulp deel 2 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
stefan9
Amerika-ontdekker

Re: Tickethulp deel 2 (eerste hulp bij boeken van vliegticke

Bericht door stefan9 »

Ik ben opzoek naar tickets voor Las Vegas 2011:

Vertrek 27-03
Terug 03-04

Heeft er iemand mooie prijzen gevonden?
kiamzo
Amerikakenner

Bericht door kiamzo »

Ben nog steeds aan et zoeken voor paasvakantie vlogend jaar .Heb bij world ticket.de tickets gevondn voor 581€ ,als ik nu wil boeken zie ik bij prijsberening ineens 672.55 € staan.Is 91.55 € meer. Hoe kan dat?? Sorry is voor Dusseldorf - Miami .
Grandu
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Grandu »

@ kiamzo: staat er nergens een toeslag vermeld? soms is het mogelijk dat je de prijslijst uit kunt vouwen op de pagina voor meer duidelijkheid of lees eens de voorwaarden (administratiekosten?).
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/

“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
Grandu
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Grandu »

@stefan 9:

De goedkoopste optie die ik vindt is een vlucht met American Airlines voor $656,48. De route is dan Amsterdam-London-Los Angeles-Las Vegas, Las Vegas-Chicago-London-Amsterdam. Zeer omslachtig dus.
voor $658,89 dollar vlieg je met Delta Brussel-New York-Las Vegas, Las Vegas-Los Angeles-Atlanta-Brussel.

Ik kan op het moment nog geen goedkopere tickets vinden.

---Mark Twain
Grandu
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Grandu »

@ klazoid

Ik vind voor deze vluchten Deltavluchten voor $1059. De prijzen voor juli 2011 zijn op het moment nog enorm hoog en zullen zeker gaan dalen, ik zou nog wachten totdat de prijs is gedaald.
Het gaat om de route: Amsterdam-Memphis-San Francisco en Las Vegas-Memphis-Amsterdam.

Andere maatschappijen bieden op het moment net zulke prijzen aan, zoals American Airlines. Met hen vlieg je voor $1020 via Madrid en Dallas op de heenweg en Londen op de terugweg. Nog even wachten dus.

---Mark Twain
kiamzo
Amerikakenner

Bericht door kiamzo »

Grandu.Was een fout van mezelf ,had 2 volw.en 2 kinderen .De prijs was ht gemiddelde van de 4 personen.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

kiamzo schreef:.Heb bij world ticket.de tickets gevondn voor 581€ ,als ik nu wil boeken zie ik bij prijsberening ineens 672.55 € staan.Is 91.55 € meer. Hoe kan dat?? Sorry is voor Dusseldorf - Miami .
W.T.C. staat er om bekent dat daar als je wil boeken ineens een heleboel (zeer onduidelijke) kosten bijkomen.
Gijs&Kelly
Amerikakenner
Partner van: a.ka. Damzkie
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Gijs&Kelly »

Grandu schreef:@ klazoid

Ik vind voor deze vluchten Deltavluchten voor $1059. De prijzen voor juli 2011 zijn op het moment nog enorm hoog en zullen zeker gaan dalen, ik zou nog wachten totdat de prijs is gedaald.
Het gaat om de route: Amsterdam-Memphis-San Francisco en Las Vegas-Memphis-Amsterdam.

Andere maatschappijen bieden op het moment net zulke prijzen aan, zoals American Airlines. Met hen vlieg je voor $1020 via Madrid en Dallas op de heenweg en Londen op de terugweg. Nog even wachten dus.
Wat denk je dat een acceptabele prijs is voor deze vluchten? Wij willen ongeveer hetzelfde boeken (met op de heenweg nog een tussenstop in NY). Vind het nu inderdaad behoorlijk duur, maar wanneer moet je toeslaan voordat de prijzen weer omhoog gaan?
2011: New York + Southwest: http://www.adamsusa.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012: Vegas + Northwest: http://www.nwusa2012.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2013: Vegas + Southwest: http://www.swusa2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
ben_
Amerika-ontdekker

Bericht door ben_ »

Ik ben op zoek naar tickets voor Florida, mei 2011.

Ik heb tickets gevonden bij BA voor € 454,00 (Miami). Is dit een goede prijs of nog even wachten?

Edit: we vliegen vanaf Brussel
asv60
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door asv60 »

Dit is zeker een goede prijs. Maar weet je zeker dat het voor een retour is?
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
ben_
Amerika-ontdekker

Bericht door ben_ »

Ja, dit is retour.

periode: van 4 mei tot 28 mei.

Blijkbaar is er een actie bij BA:

http://www.britishairways.com/travel/wo ... type=click
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Ik vind dat zeker een goede prijs en zou denk ik boeken als ik in die periode zou gaan. Je weet zeker dat alle taxen hierbij inzitten?

Voor mijzelf stel ik altijd een ticketprijs van € 450 tot € 550. Komt het in die prijsrange (of lager natuurlijk :wink: ) dan ben ik tevreden en boek ik.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Grandu schreef:De prijzen voor juli 2011 zijn op het moment nog enorm hoog en zullen zeker gaan dalen, ik zou nog wachten totdat de prijs is gedaald.
Je bent nogal zeker van je zaak ... Ik ben benieuwd of ze echt nog gaan zakken, zo zeker ben ik er in ieder geval niet van ....
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Chrisp
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Chrisp »

Ik denk persoonlijk dat gelijk hebt, op wat sporadische aanbiedingen en de januari-sales na. De afgelopen twee jaar heeft BA na oud&nieuw een sale gehad. In de 2009 sale boekten wij AMS-LHR-LAX (en retour) voor 720 euro p.p., voor data in juli. Dit jaar boekte ik dezelfde route, ook in hartje hoogseizoen, voor vrienden van ons in de 2010 sale, 810 euro p.p. Ik ben benieuwd wat de sale prijzen dit jaar zullen zijn..
Afbeelding
ben_
Amerika-ontdekker

Bericht door ben_ »

Coyote schreef:Ik vind dat zeker een goede prijs en zou denk ik boeken als ik in die periode zou gaan. Je weet zeker dat alle taxen hierbij inzitten?

Roland
Yes, ik heb ondertussen de tickets effectief geboekt. EUR 907.68 voor 2 tickets Miami via heathrow , mei 2011 :D
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Dat is een hele mooie prijs voor jullie tweeën. :thumbup:

Ik had ook nog even gekeken voor tickets voor mijzelf maar zag dat er nog hoge taxen bijkwamen waardoor de prijs niet zo gunstig uitviel. Wel een andere periode en bestemming maar wel binnen de actieperiode.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
klazoid
Amerika-ontdekker

Bericht door klazoid »

MattRob schreef:
Grandu schreef:De prijzen voor juli 2011 zijn op het moment nog enorm hoog en zullen zeker gaan dalen, ik zou nog wachten totdat de prijs is gedaald.
Je bent nogal zeker van je zaak ... Ik ben benieuwd of ze echt nog gaan zakken, zo zeker ben ik er in ieder geval niet van ....
Ik hoop het alvast want € 1000 is toch serieus meer dan ik oorspronkelijk 'gepland' had. Een collega zei dat voor die periode de goedkopere fares waarschijnlijk nog niet geopend zijn en sprak zelfs van periode rond kerstvakantie voor de goedkopere prijzen. Sowieso wacht ik nog met boeken en bekijk ik nu twee wekelijks hoe de prijzen evolueren (voorlopg niet). Eénmaal ze <1000 zakken ga ik dan wat intensiever beginnen zoeken.
pollyblue
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 30

Bericht door pollyblue »

hoe het komt weet ik niet, maar ik heb bij BA geboekt voor juli 2011 (bru-lhr-sfo / den-lhr-bru) voor 'slechts' € 710 pp. blijkbaar heb ik 'geluk' gehad?
nu vind je plots geen ticket onder de € 1000 meer. vorig jaar heb ik begin november geboekt voor juli 2010 toen, voor € 670 pp (toen naar phx en terug van sfo)
misschien nog wachten tot november voor een nieuwe prijsdaling?
Tipsy_1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Tipsy_1 »

ik zoek vluchten in maart

heen: op 9, 10 of 11 maart
terug: 24, 25, of 26 maart

ofwel heen op san diego, terug op phoenix of tucson
ofwel heen op phoenix of tucson, terug vanaf san diego

vrijdag had ik vlucthen voor minder dan 400 eur pp gevonden op connections maar kost vandaag al meer dan 600 eur :o
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

pollyblue schreef:hoe het komt weet ik niet, maar ik heb bij BA geboekt voor juli 2011 (bru-lhr-sfo / den-lhr-bru) voor 'slechts' € 710 pp. blijkbaar heb ik 'geluk' gehad?
nu vind je plots geen ticket onder de € 1000 meer. vorig jaar heb ik begin november geboekt voor juli 2010 toen, voor € 670 pp (toen naar phx en terug van sfo)
misschien nog wachten tot november voor een nieuwe prijsdaling?
Waarschijnlijk heel erg begin juli geboekt ? Ik hoorde daar meer mensen die met BA geboekt hadden, maar vanaf 2e week juli kon het al niet meer voor die prijs. En ik denk dat die goedkope tarieven niet meer komen. Voor afgelopen zomervakantie kon je tot het 'laatste moment' nog boeken voor EUR 850 naar Orlando. Dus als je voor die prijs kunt boeken, heb je een goede deal dit jaar :roll: ... Tenminste, is mijn inschatting. Ik ben benieuwd of er nog echte deals gaan komen. De 710pp is een mooie prijs, lijkt mij. Is geen geluk, is er gewoon heel vroeg bij zijn, als de goedkopere tickets nog beschikbaar zijn.

Maar wie weet, krijgen we in november of december nog ineens goedkopere tarieven. Ik duim mee :mrgreen:
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer