Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tickethulp deel 2 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
klazoid
Amerika-ontdekker

Re: Tickethulp deel 2 (eerste hulp bij boeken van vliegticke

Bericht door klazoid »

Dan vraag ik me af hoe je in juli 2010 een vlucht kan boeken voor juli 2011 als je slechts 330 dagen op voorhand kan boeken maw, terugreisdatum eind juli + 30 = eind augustus boeken. Vroeger boeken kan je dus bijna niet dan nu.

Als we met z'n allen afspreken om nu geen tickets te kopen, zal de prijs wel zakken ;)
Prijzen liggen nu een goeie € 50 goedkoper dan vorige week, ga zo maar door.
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

klazoid schreef:Dan vraag ik me af hoe je in juli 2010 een vlucht kan boeken voor juli 2011 als je slechts 330 dagen op voorhand kan boeken maw, terugreisdatum eind juli + 30 = eind augustus boeken. Vroeger boeken kan je dus bijna niet dan nu.
Ik bedoelde, als 'vertrekperiode' heel vroeg in juli (dus op 2 of 3 juli vertrekken), daar golden immers de 'goedkopere' prijzen voor BA. Niet voor 10 juli of later, dacht ik :wink:
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Tipsy_1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Tipsy_1 »

ter info, ik heb net tickets geboekt via connections heen san diego 9/3 terug phoenix 23/3
voor 540 eur pp (AA)

'k had er dit weekend goedkopere van 400 eur gezien maar blijkbaar was er iets fout in het systeem, jammer... dat was wel heel mooi geweest
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Contacteer:

Bericht door Annie »

Dit is en bekende fout, ik heb dat al veschillende keren gehad.
Als je door geklikt had, had je het vanzelf gezien, of had je door geklikt.
Connection zegt hier niks aan te kunnen doen, het is ook altijd alleen maar bij AA.
Maar het is nog een mooie prijs.
Tipsy_1
Amerika-expert

Bericht door Tipsy_1 »

Annie schreef:Dit is en bekende fout, ik heb dat al veschillende keren gehad.
Als je door geklikt had, had je het vanzelf gezien, of had je door geklikt.
Connection zegt hier niks aan te kunnen doen, het is ook altijd alleen maar bij AA.
Maar het is nog een mooie prijs.
klopt, die uitleg kreeg ik van connections. en ik had dit weekend niet doorgeklikt. dus ja...
maar het is leuk te horen dat het een mooie prijs is!
woutertje6
Amerikafan

Bericht door woutertje6 »

Hallo,

Ik ben ook opzoek gegaan naar wat tickets. Ik ga zelf een half jaar studeren in de VS, maar weet nog niet helemaal zeker waar ik terecht kom (hoop Californië/Arizona) en was een beetje rond aan het kijken voor tickets. Ik wil eind dec/begin januari gaan en was gewoon maar eens rond aan het kijken op Worldticketcenter. De prijzen zijn echt hoog, mijn vraag is, zijn dit normale prijzen voor tickets? Ik kon me namelijk herinneren dat ik wel eens goedkopere tickets heb gezien.

Bijvoorbeeld:
Dusseldorf - Los Angeles, ca Heenvlucht: 25/12/2010, 1 volwassene - Met US airways: € 2965 (1 x overstappen ENKEL)
Dusseldorf - Los Angeles, ca Heenvlucht: 28/12/2010, 1 volwassene - Met American € 1623 (1 x overstappen ENKEL)
Dusseldorf - Los Angeles, ca Heenvlucht: 09/01/2011, 1 volwassene - Met American €1631 (2 x overstappen ENKEL)

en vanaf Amsterdam zijn ze zelf nog duurder!

Alvast bedankt,
Januari 2011 - juni 2011 ( Northern Arizona University, Flagstaff)
Juni 2012 - augustus 2012 (Harvard Summer School)
Annie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Annie »

Dat zijn wel heel hoge prijzen, nu is WTC ook niet een van de goedkoopste aanbieders.
Kijk ook eens bij http://www.vliegticketstool.nl daar kan je van verschillende aanbieders prijzen bekijken.
Of kijk eens bij http://www.kayak.com

Ga je vanaf Brussel dan betaal je bij connections.be op 28 december 583 euro vliegen met BA, vanaf Dusseldorf 638 euro

Had je een retour of enkel reis gevraagd?
De prijs die ik kreeg bij connections is voor een retour, enkeltjes zijn een stuk duurder.
Tipsy_1
Amerika-expert

Bericht door Tipsy_1 »

dat zijn business class prijzen??? niet?
zet eens op coach / economy class zou ik zeggen

tip: probeer eens bij connections.be
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

dan is het wel een rijke student......
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Annie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Annie »

Volgens mij zijn het prijzen van een enkele reis, ik kwam dan ook uit op deze prijzen, ook bij connections.
Als Woutertje6 nog geen terugreis datum weet, dan kan hij misschien beter een open ticket kopen, dat zal waarschijnlijk goedkoper zijn dan 2 keer enkele reis.
woutertje6
Amerikafan

Annie schreef:Dat zijn wel heel hoge prijzen, nu is WTC ook niet een van de goedkoopste aanbieders.
Kijk ook eens bij http://www.vliegticketstool.nl daar kan je van verschillende aanbieders prijzen bekijken.
Of kijk eens bij http://www.kayak.com

Ga je vanaf Brussel dan betaal je bij connections.be op 28 december 583 euro vliegen met BA, vanaf Dusseldorf 638 euro

Had je een retour of enkel reis gevraagd?
De prijs die ik kreeg bij connections is voor een retour, enkeltjes zijn een stuk duurder.
Dankje voor die eerste site, die kende ik nog niet. Zeer handig

Het waren inderdaad enkeltjes, retour is zelfs goedkoper ;)
Tipsy_1 schreef:dat zijn business class prijzen??? niet?
zet eens op coach / economy class zou ik zeggen

tip: probeer eens bij connections.be
Dat is toch echt Economy class :P
Annie schreef:Volgens mij zijn het prijzen van een enkele reis, ik kwam dan ook uit op deze prijzen, ook bij connections.
Als Woutertje6 nog geen terugreis datum weet, dan kan hij misschien beter een open ticket kopen, dat zal waarschijnlijk goedkoper zijn dan 2 keer enkele reis.
Het is zo dat ik nog niet zeker weet wanneer ik terug ga. Als ik klaar ben met college ga ik misschien daar nog 1 maand werken/stage lopen en vervolgens komt er een vriend van mij langs en dan gaan we een aantal weken rondreizen door de VS. Misschien eindigen we in New York/Miami dat staat nog allemaal niet vast. In eerste instantie wilde ik dus gewoon een enkeltje boeken maar als ik nu de prijzen die kan ik beter een retour kopen.

Net even wat opgezocht over de open tickets, officieel bestaan ze niet meer maar heb ook al studententickets gevonden: http://travels.kilroyworld.nl/Producten ... ickets.htm maar er zullen er vast nog wel meer zijn :D

edit: Ik was een beetje aan het zoeken en zit er ook aan te denken om misschien wel economy plus te boeken, ik ben namelijk nogal lang 1.98 en zit in een vliegtuig binnen Europa vaak met me benen voor tegen de stoel aan, drie uur houd ik wel vol maar geen 12 :P Is dit slim om van te voren te boeken of om een upgrade te doen als ik op het vliegveld aankom?

Bedankt voor al jullie reacties :D
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Hou er wel rekening mee dat niet alle maatschappijen de mogelijkheid van economy-plus hebben, zou ik wel even uitzoeken voordat je een ticket boekt.
RoyBergen
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door RoyBergen »

Check ook altijd even britisch airways, heb zelf erg goede ervaring met hun.....
woutertje6
Amerikafan

Rob schreef:Hou er wel rekening mee dat niet alle maatschappijen de mogelijkheid van economy-plus hebben, zou ik wel even uitzoeken voordat je een ticket boekt.
Kwam ik ook achter, heb net al even gegoogled en ben nu al aan het zoeken. Ben blij dat ik hier een post heb gemaakt heb al flink wat goedkope vluchten gevonden met de gegevens sites.

edit: Ben nu toevallig aan het kijken bij British Airways
pollyblue
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 30

Bericht door pollyblue »

MattRob schreef:
klazoid schreef:Dan vraag ik me af hoe je in juli 2010 een vlucht kan boeken voor juli 2011 als je slechts 330 dagen op voorhand kan boeken maw, terugreisdatum eind juli + 30 = eind augustus boeken. Vroeger boeken kan je dus bijna niet dan nu.
Ik bedoelde, als 'vertrekperiode' heel vroeg in juli (dus op 2 of 3 juli vertrekken), daar golden immers de 'goedkopere' prijzen voor BA. Niet voor 10 juli of later, dacht ik :wink:

vertrek 1 juli 2011
terugreis 28 juli 2011
geboekt halfweg augustus.

voila.
meijdj
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door meijdj »

Ik ben aan het kijken naar een vlucht van New York naar Phoenix voor volgend jaar juli.
Nu kom ik vluchten tegen van US Airways en Continental/United.
Die van Continental/United zijn drie keer zo duur als die van US Airways.
Afbeelding
Wat is een normale prijs? Zijn de vluchten van US Airways zo goedkoop of die van Continental/United zo duur?
Is er een logische verklaring voor het feit dat er zo'n groot verschil zit tussen de prijzen?
Annie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Annie »

Dat is een binnenlandse vlucht, wil je geen multicity ticket?
meijdj
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door meijdj »

Annie schreef:Dat is een binnenlandse vlucht, wil je geen multicity ticket?
Ja, alleen binnenlandse vlucht.
Heb naar multicity gekeken, maar de mogelijkheden zijn dan mbt tijden en overstappen niet naar onze zin.
Vandaar los een vlucht van hier naar de VS en een losse binnenlandse vlucht.
Ben alleen erg benieuwd waar 'm het verschil tussen US Airways en Ciontinental/United in zit.
Zie wel dat de een vanaf JFK vliegt en de andere van EWR, maar verder.....
Annie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Annie »

Verschillende vliegvelden zal er ook wel mee te maken hebben, maar of dat alleen zoveel verschil geeft, weet ik niet.

Houd je er wel rekening mee dat je er mogelijk voor de bagage andere regels zullen zijn, minder kilo's of soms betalen voor je bagage.
kiamzo
Amerikakenner

Bericht door kiamzo »

Heb op vliegtickets een vlucht gevonden met airberlin. Rechtstreeks Dusseldorf - Miami 09/04/2011 TOT 25/04/2011 voor de prijs van 584.20 en voor de kinderen is de prijs 488.50. Weet niet of ik moet gokken op Connection in januari.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer