Als we met z'n allen afspreken om nu geen tickets te kopen, zal de prijs wel zakken

Prijzen liggen nu een goeie € 50 goedkoper dan vorige week, ga zo maar door.
Ik bedoelde, als 'vertrekperiode' heel vroeg in juli (dus op 2 of 3 juli vertrekken), daar golden immers de 'goedkopere' prijzen voor BA. Niet voor 10 juli of later, dacht ikklazoid schreef:Dan vraag ik me af hoe je in juli 2010 een vlucht kan boeken voor juli 2011 als je slechts 330 dagen op voorhand kan boeken maw, terugreisdatum eind juli + 30 = eind augustus boeken. Vroeger boeken kan je dus bijna niet dan nu.
klopt, die uitleg kreeg ik van connections. en ik had dit weekend niet doorgeklikt. dus ja...Annie schreef:Dit is en bekende fout, ik heb dat al veschillende keren gehad.
Als je door geklikt had, had je het vanzelf gezien, of had je door geklikt.
Connection zegt hier niks aan te kunnen doen, het is ook altijd alleen maar bij AA.
Maar het is nog een mooie prijs.
Dankje voor die eerste site, die kende ik nog niet. Zeer handigAnnie schreef:Dat zijn wel heel hoge prijzen, nu is WTC ook niet een van de goedkoopste aanbieders.
Kijk ook eens bij http://www.vliegticketstool.nl daar kan je van verschillende aanbieders prijzen bekijken.
Of kijk eens bij http://www.kayak.com
Ga je vanaf Brussel dan betaal je bij connections.be op 28 december 583 euro vliegen met BA, vanaf Dusseldorf 638 euro
Had je een retour of enkel reis gevraagd?
De prijs die ik kreeg bij connections is voor een retour, enkeltjes zijn een stuk duurder.
Dat is toch echt Economy classTipsy_1 schreef:dat zijn business class prijzen??? niet?
zet eens op coach / economy class zou ik zeggen
tip: probeer eens bij connections.be
Het is zo dat ik nog niet zeker weet wanneer ik terug ga. Als ik klaar ben met college ga ik misschien daar nog 1 maand werken/stage lopen en vervolgens komt er een vriend van mij langs en dan gaan we een aantal weken rondreizen door de VS. Misschien eindigen we in New York/Miami dat staat nog allemaal niet vast. In eerste instantie wilde ik dus gewoon een enkeltje boeken maar als ik nu de prijzen die kan ik beter een retour kopen.Annie schreef:Volgens mij zijn het prijzen van een enkele reis, ik kwam dan ook uit op deze prijzen, ook bij connections.
Als Woutertje6 nog geen terugreis datum weet, dan kan hij misschien beter een open ticket kopen, dat zal waarschijnlijk goedkoper zijn dan 2 keer enkele reis.
Kwam ik ook achter, heb net al even gegoogled en ben nu al aan het zoeken. Ben blij dat ik hier een post heb gemaakt heb al flink wat goedkope vluchten gevonden met de gegevens sites.Rob schreef:Hou er wel rekening mee dat niet alle maatschappijen de mogelijkheid van economy-plus hebben, zou ik wel even uitzoeken voordat je een ticket boekt.
MattRob schreef:Ik bedoelde, als 'vertrekperiode' heel vroeg in juli (dus op 2 of 3 juli vertrekken), daar golden immers de 'goedkopere' prijzen voor BA. Niet voor 10 juli of later, dacht ikklazoid schreef:Dan vraag ik me af hoe je in juli 2010 een vlucht kan boeken voor juli 2011 als je slechts 330 dagen op voorhand kan boeken maw, terugreisdatum eind juli + 30 = eind augustus boeken. Vroeger boeken kan je dus bijna niet dan nu.
Ja, alleen binnenlandse vlucht.Annie schreef:Dat is een binnenlandse vlucht, wil je geen multicity ticket?