Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Camper- of autovakantie?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Isis
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: camper of auto vakantie

Bericht door Isis »

auw.
Wij hadden de deur altijd op slot..
Oh ja bij ons werd ook altijd geroepen....: BOOOHOOOCHT :o
Wat lollig is dit brengt de herinneringen zo levend terug.... ik voel het asfalt bijna.. en de kuilen. :?
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Gerd
Amerikakenner

Bericht door Gerd »

Isis schreef:
Oh ja bij ons werd ook altijd geroepen....: BOOOHOOOCHT :o
Dat is handig , John pakte die gewoon zonder te roepen met gevolgen van dien :lol:
Dide
Amerika-ontdekker

Bericht door Dide »

Fijn om alle voors en tegens effe op een rijtje te lezen, en ook de ervaringen van mensen.
Wij hebben gecamperd in Australie ,met z'n 2en in een heeele kleine camper. Daar was het om 5 uur donker in april. En dus waren buiten de muggen en binnen was het heel warm (geen airco). Dat was een beetje jammer (verder was het wel goed bevallen hoor). Nu willen we toch weer met de camper gaan, dit keer met 2 kids erbij. Maar is daar ook zo vroeg donker? (We willen in september gaan).

Nog effe :offtopic: @Isis, ik lees in je weblog dat je in Geldrop naar een camper bent gaan kijken, mag ik weten waar je geweest bent?
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ik ben niet Isis, maar ik vermoed dat het travelhome was.

Marianne
yarrah
Amerika-expert

Bericht door yarrah »

Dide schreef:Fijn om alle voors en tegens effe op een rijtje te lezen, en ook de ervaringen van mensen.
Wij hebben gecamperd in Australie ,met z'n 2en in een heeele kleine camper. Daar was het om 5 uur donker in april. En dus waren buiten de muggen en binnen was het heel warm (geen airco). Dat was een beetje jammer (verder was het wel goed bevallen hoor). Nu willen we toch weer met de camper gaan, dit keer met 2 kids erbij. Maar is daar ook zo vroeg donker? (We willen in september gaan).
Ik denk het wel. Wij gaan altijd in juni/juli en dan heb je de maximum daglengte.
Wil je weten dan even googlen op: stadnaam en sunset/sunrise dan krijg je meteen de tabellen.
Go T@bbing!!!!

Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

Ligt er aan waar je heen gaat inderdaad, we hebben vorig jaar in september rondje Denver- Badlands- Yellowstone - North Rim - Moab - SLC gedaan. Echt niet om 5 uur donker hoor!! Sunset North Rim was half september rond een uur of 7, dus half 8 donker, Moab idem. Yellowstone is het nog langer licht. dacht tot een uur of 8.
Dide
Amerika-ontdekker

Bericht door Dide »

Ik heb het effe gegoogled (thanx voor de tip Yarrah) en het is tussen half acht (begin sept) en 7 uur (eind sept). Komt prima uit, kinderbedtijd! :D
De camper is idd bij travelhome te bezichtigen, maar het is de verkeerde, wij willen met Road bear. De afbeeldingen op de site van road bear zelf zijn ook al leuk..
Isis
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Isis »

Martin & Marianne schreef:Ik ben niet Isis, maar ik vermoed dat het travelhome was.

Marianne
Dat was/ is correct!!
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
JeePeeOoo
Amerika-ontdekker

Bericht door JeePeeOoo »

Als je toch met een camper op pad wilt gaan maar opziet tegen de "hoge" kosten dan adviseer ik je eens om te google-en op "wegbreng special" - dan kom je op een site welke nu een aanbieding hebben om gloednieuwe campers vanaf de fabriek weg te brengen naar de verhuurstations - moet wel in maart en/of mei 2011 maar dan betaal je maar 20 of 30 euro per dag en dat scheelt toch een stuk op de normale huurprijs per dag en dat is dan voor plm 22 dagen - je kan dat trouwens gewoon verlengen ook als je langer wilt reizen. Je kan dan de camper dan vanuit omgeving Chicago naar verschillende plaatsen in de US of Canada brengen dus altijd wel een route te vinden die je aanspreekt.
Wij gaan dit zelf ook doen volgende jaar mei/juni.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Die optie is al langer bekend, wij hebben het in 2008 gedaan.
Hou er wel rekening mee dat het doordat je veel mijlen moet maken het totaal bedrag niet echt veel lager uit zal vallen.
Een ander nadeel is dat je doordat het zo vroeg in het jaar moet een route via het zuiden uit zal moeten zetten, een noordelijke route is (bijna) niet mogelijk omdat het daar nog te koud is waardoor je geen water mag tanken/gebruiken, ook veel campgrounds in het noorden zijn nog gesloten of je kan er wel staan maar de hookups zijn nog niet in gebruik.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer