Wij willen op 2 juni 2011(of 1 juni als dat goedkoper is. 2 juni is nl Hemelvaart) vliegen naar Seattle.
Op 25 juni willen we terug vliegen vanaf Los Angeles.
We willen alleen directe vluchten ivm de kinderen. We vliegen vanaf Schiphol (20 tot 30 min verderop dus ook omwille van de kids wijken we niet uit naar andere luchthavens)
Nee, je hebt niets gemist. Alleen KLM/Delta (als een joint-venture) doen die steden rechtstreeks aan. LA wordt alleen bediend met KLM materiaal, en Seattle alleen met Delta materiaal (IIRC).
Ik vond gisteren leuke ticketprijzen bij WTC 555euro naar Las Vegas, tot je door klikt en het hele veld hebt ingevuld, dan komt er ineens (nog steeds) rare fees bij.
Annie schreef:Ik vond gisteren leuke ticketprijzen bij WTC 555euro naar Las Vegas, tot je door klikt en het hele veld hebt ingevuld, dan komt er ineens (nog steeds) rare fees bij.
WTC heeft inderdaad een soort van fee. Ik maak een aantal keren per jaar gebruik van lijnvluchten binnen Europa en gebruik dan WTC puur en alleen om de prijzen te vergelijken en dan bij de betreffende site gewoon de vlucht te boeken. Dan heb je geen lijst van de fees.
WTC moet ook op een manier geld verdienen en dat gebeurt met die fees.
Januari 2011 - juni 2011 ( Northern Arizona University, Flagstaff)
Juni 2012 - augustus 2012 (Harvard Summer School)
WTC moet ook op een manier geld verdienen en dat gebeurt met die fees.
Ik snap ook wel dat WTC hun geld moeten verdienen, zoals ieder reisbureau.
Alleen de reisbureau's zijn verplicht om de exacte prijs te vermelden en niet later ineens, na het invullen ven de gegevens, met verhogingen komen.
Nu denk je een goedkoop ticket te hebben en dan komt er ineens nog een flink bedrag bij.
Wij willen komende zomer naar de VS (oostkust).
Onze voorkeur gaat uit naar heenvlucht naar Washington en terugvlucht vanaf Orlando.
Vertrek op 1 juli, retour 24 of 25 juli.
We zijn met 4 personen wv 1 onder de 12 jaar.
Kwam een paar weken geleden uit op een totaalprijs van nog geen € 1900,- (BA actie), maar inmiddels zie ik alleen maar veel duurdere tickets + € 700 pp.
Dat prijsverschil vind ik te groot.
Is er nog een kans dat er actietarieven komen in de komende maanden, zoek ik niet goed of kan ik beter de reis een jaar uitstellen en volgend jaar zo vroeg mogelijk boeken?
Ben je wat vertrekvliegveld aangaat gebonden aan `1 of zijn andere (BRU -DUS) ook een optie.
In november komt er sowieso weer een aktie van Connections.be maar dan moet je uitgaan van vertrek vanaf BRU.
Het maakt ons niet uit waarvandaan we vertrekken. Dit jaar zijn we vanaf Frankfurt via Abu Dhabi naar Bangkok gevlogen en toen door naar Vietnam. Dat ging eigenlijk prima. Frankfurt is wel het verst. Dusseldorf, Brussel of evt. London zou zeker een optie kunnen zijn.
Is het geen probleem om als nederlander bij een belgische organisatie te boeken?
Connections.be had ik al op mijn lijstje staan. ik dacht dat zij begin januari altijd een voordeelactie hebben, maar misschien is dat alleen voor AziË?
Air Berlin heeft ook vaak een actie 2=1. weet iemand wanneer dat meestal is?
Hallo!
Wie kan mij een beetje helpen met het zoeken naar goedkope tickets?
Ik wil in de week van 13 december vanaf AMS of BRU vliegen naar LAX. Tussenstops zijn geen probleem . Ik wil weer terug vliegen in de eerste week van Augustus volgend jaar. Ik kom zelf steeds uit rond de 700 euro, misschien iemand die ze goedkoper kan vinden?
Uw reisschema
Vlucht
1 volwassene a € 656.25 € 656.25
Totale service charge € 10.00
LX725 Amsterdam Zurich
15 dec 10, 09:45 15 dec 10, 11:15
LX40 Zurich Los Angeles
15 dec 10, 13:10 15 dec 10, 16:45
UA966 Los Angeles Washington
03 aug 11, 06:00 03 aug 11, 13:55
LH9057 Washington Amsterdam
03 aug 11, 17:59 04 aug 11, 07:15
Totaal € 666.25
wij zijn op zoek naar een ticket naar Seattle met vertrek op 2 juli en terugvlucht op 20 juli.
Op dit moment vind ik nog helemaal niks onder de 1050 euro.
Eigenlijk is 1000 Euro het maximale dat we willen betalen inclusief autohuur.
Dit is tot nu toe altijd ruimschoots gelukt naar Phoenix, SF, Las Vegas of LA.
Nu zijn we er ook wel erg vroeg bij dus ik denk/hoop dat de prijzen nog wel zullen gaan zakken, maar dat is natuurlijk moeilijk te voorspellen.
Maar als iemand een mooi ticket tegenkomt dan houd ik me aanbevolen!
CrosstownWoman schreef:Hallo!
Wie kan mij een beetje helpen met het zoeken naar goedkope tickets?
Ik wil in de week van 13 december vanaf AMS of BRU vliegen naar LAX. Tussenstops zijn geen probleem . Ik wil weer terug vliegen in de eerste week van Augustus volgend jaar. Ik kom zelf steeds uit rond de 700 euro, misschien iemand die ze goedkoper kan vinden?
Thanks alvast!
Op Ebookers kwam ik op een prijs van 614,- euro. Heen op 15 december, terug 1/2/3/4 augustus.
Tim1980 schreef:wij zijn op zoek naar een ticket naar Seattle met vertrek op 2 juli en terugvlucht op 20 juli.
Op dit moment vind ik nog helemaal niks onder de 1050 euro.
Bij Icelandair
* Geselecteerde datums
* Vertrek: zaterdag, juli 02
* Retour: woensdag, juli 20
* € 952,70(Per passagier, inclusief belastingen)
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.