Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Rob & Annie 2011: LV, UT, CO, SD, WY, UT, LV

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
dimple
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Re: Reis Rob & Annie 2011: LV, UT, CO, SD, WY, UT, LV

Bericht door dimple »

* gaat even naar de site van Tioga * :wink:

Staat nog niet op de site van Tioga? Zie daar alleen degene met 1 slide out kan dat? Ziet er in ieder geval goed uit! :thumbup:
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Klopt, de site geeft 1 slideout aan maar uit ervaring weet ik dat je een Jamboree van Fleedwood meekrijgt en die heeft 2 slideouts, we zijn daar al een keer of drie mee op pad geweest.
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

Een 4x4 huren, wat moet je daar nu mee gaan doen daarginder. Applepies gaan rijden naar het dorp of zo? :mrgreen:

:offtopic: zag gelukkig binnen 48 uur dat ik een "n" vergeten was te typen. Dat heb ik wel vaker, ga toch maar minder typen geloof ik, al die dingen steeds langslopen binnen 48 uur . :roll:
thebruins
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door thebruins »

Fruita is een first come, first served campground,
Ok. Enig idee/ervaring of het druk is eind mei/begin juni? Ben er dan ook, en wil ook wel daar camperen i.p.v. bij Torrey.
Rob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Rob »

Probeer voor 14:00 een plek vast te leggen, in het weekend voor 12:00 uur.
Het is een zeer geliefde campground, alle keren dat wij er geweest zijn was hij in de loop van de middag helemaal vol.
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

Yep, in 2007 waren we er half mei en toen rond 16.00 uur. Maar daar zou ik nu echt niet meer van uitgaan, dit jaar kwamen we er ook langs rond die tijd en was het echt vol.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

thebruins schreef:Ok. Enig idee/ervaring of het druk is eind mei/begin juni? Ben er dan ook, en wil ook wel daar camperen i.p.v. bij Torrey.
Wij waren er dit jaar ook weer eind mei begin juni voor een paar dagen. 's Morgens liep de campground bijna leeg en vertrok iedereen dus weer, maar aan het eind van de middag was die weer helemaal vol. 's Avonds als het donker was en er kwamen dan nog mensen een plekje zoeken op de campground, dan werden de invalideplaatsen vrijgegeven voor die mensen.

Hou ook rekening met Memorial Day Weekend. Gedurende dit weekend staat Fruita (en ook de campgrounds in de andere parken) helemaal vol. Wil je dan nog gokken een plaatsje te krijgen, zul je echt al 's morgens moeten arriveren.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
thebruins
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door thebruins »

Ok, bedankt voor de info. Ziet er naar uit dat ik Memorial Day weekend mis en er rond 5-6-7 juni ben, dus dan blijft over dat ik moet zorgen op tijd in Fruita te zijn :)
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Dat wordt weer een heel mooie trip, Rob en Annie! Super dat jullie er alweer 2 in het vooruitzicht hebben!
Wat tips betreft: ik verwijs jullie naar ons reisverslag uit 2004 voor het gebied van South Dakota en Wyoming bijvoorbeeld, maar of jullie daar echt nog veel aan hebben? Jullie hebben alles inmiddels al 3 keer gezien :lol:
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Zo dat is weer fijn! Ziet er goed uit. Hebben jullie voor LV in November ook een camper of wordt dat een "andere" trip?
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Wat een mooie route Rob en Annie. Dat wordt vast weer een geweldige vakantie.

Marjon
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Contacteer:

Bericht door Annie »

Corry schreef:Zo dat is weer fijn! Ziet er goed uit. Hebben jullie voor LV in November ook een camper of wordt dat een "andere" trip?
Dat wordt een ander tripje, we willen meerdere dagen in Las Vegas blijven, maar dan dagtrips maken.
Ook willen we nog een paar dagen naar Sprindale, voor ZIon en mischien Bryce met sneeuw op de hoodoos
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

Dat lijkt me prachtig Annie, in mei lagen er nog wat restanten sneeuw en dat was al mooi tussen het oranje. Maar die foto's met alles bedekt zijn toch wel het fraaist.
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Annie/Rob, ik weet niet of jullie al wel eens een powwow hebben meegemaakt, maar misschien kunnen jullie als je in (de omgeving van) Yellowstone bent een zijuitstapje maken naar Cody. Omstreeks halverwege juni is daar altijd de powwow. Wij vonden dat zeer de moeite waard om te zien destijds.
Op de website van het Buffalo Bill Historical Center zie ik nog geen data voor het jaar 2011 staan. Even in de gaten houden, of ze een e-mail sturen of de data misschien al bekend zijn.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

dat is toch altijd in juni en dan 3e week ?
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Contacteer:

Bericht door Annie »

Als dit altijd rond de zelfde datum is dan kunnen we de route waarschijnlijk wel zo aanpassen om daar heen te gaan, lijkt ons heel mooi om dat mee te maken.
Dank je voor de tip.
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

dacht het wel hoor Annie, lijkt me geweldig, als je die foto's ziet van Hans en Henriétte. En bovendien dat is ook Amerika :D
Henriëtte
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Henriëtte »

Wij hebben echt een geweldig mooie dag gehad, bij de powwow. We wilden diezelfde dag eigenlijk ook nog naar het Buffalo Bill Museum, maar we konden gewoon niet weg komen bij de powwow. Prachtig al die kleurrijke kleding, de rituelen, de dansen. En die kleintjes in de traditionele kleding dat was heel vertederend. Rob en Annie, als jullie dit in jullie route in kunnen passen, echt doen hoor!!
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
Rob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Rob »

Henriëtte kan jij aangeven wanneer dat precies is dan kan ik de route er naar toe bouwen om het voor of na Yellowstone mee te pakken.
Henriëtte
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Henriëtte »

Voor zover ik weet vind de powwow altijd plaats in het derde weekend van juni. Ik kan helaas geen bevestiging vinden of dat in 2011 ook zo is, de link die ik had werkt niet meer. En op deze site: http://www.codywyomingnet.com/events/pl ... powwow.php lopen ze achter, daar staan nog de data van 2010 vermeld.
Als ik nog betere informatie tegenkom, dan laat ik dat hier wel even weten.
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer