SemJes schreef:Kastelke, doen jullie dit jaar mee? Ik kan me voorstellen dat één emigratie binnen een paar jaar genoeg werk is, en zo te zien hebben jullie het behoorlijk naar jullie zin in Canada.
Zelf heb ik iets van 'meedoen is gratis, en dan kan ik altijd nog zien als we een notification letter krijgen of ik door wil gaan of niet'. Maar anderzijds kan ik me niet inbeelden wat ik op dit moment in Amerika zou moeten gaan doen. We zochten een Engelstalig land met cultuur en een goed opleidingsniveau aan de universiteiten. En ik denk dat we daar wel beland zijn

We zitten zelfs in dat deel van Canada waar je de hoogste concentratie aan zeer goede universiteiten hebt.
En ja, we hebben het hier erg naar onze zin. Na 5 jaar 'on hold' te hebben geleefd heeft een mens ook wel eens behoefte aan wat meer stabiliteit, dus weer een landsverhuizing is dan niet echt waar je mee bezig bent, ik me me hier gaan vestigen en wil investeren in het uitbouwen van een sociaal netwerk in deze omgeving. Dus ik denk niet dat we mee gaan doen dit jaar.