Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

AA Meeting 2011 (vragen/opmerkingen)

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: AA Meeting 2011 (vragen/opmerkingen/info)

Bericht door vana »

Jhek schreef: Even voor de goede orde: één statafel is al gereserveerd....... :occasion5: :lol:
En ik weet al wie er bij je aan gaat schuiven :lol:
Probeer je dit jaar wel af en toe te bewegen Jan? Niet alleen door je glas naar je mond te brengen maar ook af en toe even lopen 8)
Oh, en zet je auto dit keer ergens anders neer, ik weet niet of die man met de tractor er weer is om het hek open te doen.

@ Jasmino: Heel goed gezegd. Ik voel ook niets voor een verplichte "stoelendans". Mensen moeten gewoon spontaan met elkaar contact kunnen zoeken (of elkaar kunnen ontlopen :wink: )
Onzekerheden zijn er om te overwinnen. Ik kom al vanaf het begin op elke meeting maar vindt het nog steeds eng om binnen te stappen. Maar aan het einde van de avond heb ik altijd een leuke tijd gehad.

Het is helemaal niet moeilijk om iemand aan te spreken, je vraagt gewoon aan iedereen: En....hoe was je laatste Amerikareis?
Bovendien zijn mensen die op reis gaan naar Amerika allemaal leuke mensen :thumbup:

Marjon
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

@ Anja79: jij staat al op mijn 'even lekker over achtbanen kletsen' lijst hoor. Dus ehm, je moet komen! ;)
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
Anja79
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Anja79 »

:lol: Het lijkt mij ook heel erg leuk om met jullie kennis te maken en even over achtbanen te kletsen :wink:

Overigens houd ik ook helemaal niet van dat "verplichte gedoe", ook niet als nieuweling hoor. Het moet wel leuk en spontaan blijven!
Ik moet gewoon altijd even over die onzekerheid heen stappen/over de streep getrokken worden.

Anyway, ik ga het hier thuis eens in de groep gooien want ik krijg steeds meer zin om te komen :D
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Anja79 schreef:Voor Ruud is het helemaal vreemd, want hij zit/leest niet op het forum en heeft dus echt geen idee wie wie is. Maar hij zou wel meegaan als ik dat graag zou willen.
Anja, ik denk dat 95 % van de partners van forumleden nooit op het forum komt en geen idee hebben wie wie is.
Mijn man komt nooit op het forum in ieder geval. Maar hij gaat wel altijd mee en heeft het altijd erg naar zijn zin.

marjon
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Katja »

Ik zal het hier thuis ook eens voorzichtig proberen te introduceren en anders kom ik gewoon alleen. Het scheelt al enorm dat je in ieder geval een onderwerp hebt om over te praten.
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

vana schreef:
Anja79 schreef:Voor Ruud is het helemaal vreemd, want hij zit/leest niet op het forum en heeft dus echt geen idee wie wie is. Maar hij zou wel meegaan als ik dat graag zou willen.
Anja, ik denk dat 95 % van de partners van forumleden nooit op het forum komt en geen idee hebben wie wie is.
Mijn man komt nooit op het forum in ieder geval. Maar hij gaat wel altijd mee en heeft het altijd erg naar zijn zin.

marjon
En hier thuis nog zo een! Die heeft zich vorig jaar erg goed geamuseerd, en komt dit jaar ook weer mee. Maar op het forum komt hij nooit.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

Even voor de goede orde: één statafel is al gereserveerd.......

Daar moet dit jaar 1 persoon extra aan kunnen staan he :wink:

En al die anderen aan de statafel kijken dus ook minimaal op het forum geloof ik, of ze kijken wel maar schrijven bijna nooit wat, behalve dan als het ok statafels gaat :lol:
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

Ik zit weer helemaal in de enthousiaste bui merk ik, net wat mensen van mijn fotocursus geinteresseerd gemaakt in de USA nav meegenomen foto's ; ohhhh was het: waar is dat......... :D

Maar nogmaals over herkennen en elkaar spreken en er tussen komen; vorig jaar wilden een aantal mensen mij spreken en anderen wisten weer ongeveer wie ik was, dusssss het liep helemaal vanzelf. Ik kom op veel symposia, nieuwe cursussen e.d. zaken, maar het is me nog nooit zo gemakkelijk af gegaan als vorig jaar in Zaltbommel om me meteen op m'n plek te voelen. :D
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

thuul schreef:
Even voor de goede orde: één statafel is al gereserveerd.......

Daar moet dit jaar 1 persoon extra aan kunnen staan he :wink:
Volgens mij is daar al rekening mee gehouden. :lol:

Marjon
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

vana schreef:@ Jasmino: Heel goed gezegd. Ik voel ook niets voor een verplichte "stoelendans". Mensen moeten gewoon spontaan met elkaar contact kunnen zoeken (of elkaar kunnen ontlopen :wink: )
Onzekerheden zijn er om te overwinnen. Ik kom al vanaf het begin op elke meeting maar vindt het nog steeds eng om binnen te stappen. Maar aan het einde van de avond heb ik altijd een leuke tijd gehad.
Ik kan me goed voorstellen dat 'een stoelendans' niet een verplicht nummer moet worden maar je kunt het de mensen net zo goed niet kwalijk nemen als ze blijven zitten in een groepje. Ik denk dat men dat niet eens bewust doet maar omdat ze daar lekker met een aantal zitten te kletsen. We weten allemaal dat de tijd vliegt op zo'n avond en voor je het weet is het voorbij.

Net zo goed als de 'oudgedienden' (ik ook dus ;)) de moeite kunnen nemen een praatje met iemand aan te knopen, zo kunnen nieuwelingen uiteraard ook op de mensen afstappen. :D

Vorig jaar had ik helaas te weinig tijd om met iedereen een gesprekje aan te knopen omdat ik toen in het OT zat en ik hoop dat ik daar straks in februari eens verandering in kan brengen. :mrgreen:

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gerd
Amerikakenner

Bericht door Gerd »

Ik ben mijn bericht kwijt :cry:
Soit , ik begin dan maar opnieuw hahaha . John komt ook niet op het forum maar wil wel meekomen . Lief ventje heb ik hé ? :lol: Wij kennen alleen Rob en Annie . En wij zijn toch oud en wijs genoeg om ons manneke te staan zeker ?? :lol:
Waarschijnlijk , het is nog niet zeker , gaan wij er dus ook bij zijn .
Floridafan
Amerika-ontdekker

Bericht door Floridafan »

Hey wat leuk zie nu de datum pas. En lekker dichtbij voor mij.
Weet ook nog niet of mijn gezondheid het tegen die tijd het toelaat om te komen maar ik hoop dat ik dan wel in de gelegenheid ben.
Ook voor mij als nieuweling vreemd maar een praatje maken over achtbanen al heb ik er niet zoveel gedaan vind ik altijd wel leuk.
dimple
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door dimple »

Hé Gerd............en ik sta ook in de rij om jullie te ontmoeten hoor! Dan maar niet in Zion, maar gewoon in Zaltbommel :wink:
Gerd
Amerikakenner

Bericht door Gerd »

dimple schreef:Hé Gerd............en ik sta ook in de rij om jullie te ontmoeten hoor! Dan maar niet in Zion, maar gewoon in Zaltbommel :wink:
Ja natuurlijk , maar met 'kennen' bedoelde ik dat we elkaar al live gezien hebben . Jou 'ken' ik natuurlijk ook hé ? Alleen is onze live ontmoeting niet gelukt zoals het had moeten zijn :roll: :wink:
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

Volgens mij is daar al rekening mee gehouden.
:thumbup:
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

inge67 schreef:Ook ik weet niet goed wat ik hiermee moet. Ik wil wel graag komen....manlief helemaal niet. Ik ken ook niemand en zelfs online lees ik meer dan dat ik echt dingen bijdraag....

Ook hier is het twijfel twijfel....
Inge, ik vind dat je de morele plicht hebt om de Belgische delegatie te versterken :)
Groetjes,
Carine
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Coyote schreef:
Net zo goed als de 'oudgedienden' (ik ook dus ;)) de moeite kunnen nemen een praatje met iemand aan te knopen, zo kunnen nieuwelingen uiteraard ook op de mensen afstappen. :D
Dat ben ik helemaal met je eens Roland. Maar dat was nu juist het probleem vorig jaar. Het waren lange tafels met weing tussenruimte. Het was voor mij al moeilijk om met iemand aan die tafels een gesprekje aan te gaan (en dat heb ik dus ook vrijwel niet gedaan) dus ik kan me voorstellen dat een "nieuweling" ook niet zo snel naar zo'n tafel toe zal lopen.
Maar ik kan me ook voorstellen dat als je gezellig aan zo'n tafel zit en leuke gesprekken hebt dat de tijd dan snel voorbij vliegt.

Marjon
Geeske
Amerikafan

Bericht door Geeske »

Ik ga m'n man ook gewoon over halen, en anders kom ik alleen. Inderdaad is er al één vast gespreksonderwerp.
En het is wel een beetje vreemd, maar soms lijkt het gewoon alsof je al wat mensen 'kent', terwijl je ze nog nooit gezien hebt.
Dus nu moet ik wel komen, om jullie in het 'echt' te zien! :thumbup: :)
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

Het is ons al meerder keren overkomen dat er mensen op ons afkwamen en die al meteen wisten wie we waren.
Onder andere Harrie en Carla vorig jaar, voor hun was het de eerste keer dat ze naar een meeting kwamen.
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

hoe zou dat nou komen Annie :lol:
Gesloten
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer