Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Budweiser#8 stelt zich voor
- Budweiser#8
- Amerika-newbie
- Contacteer:
Budweiser#8 stelt zich voor
ik kwam na een lange tijd weer eens hier tercht en dacht laat ik ook maar eens inloggen...
dus mezelf maar eens voorstellen :
ik ben Wilfred Berns en ben een Daytona fan, ga er 2x per jaar naar toe voor de nascar-races, de eerste in februarie en dan nog een keer in juli, voor de avond-races !
verder vind ook ik, net zoals alle andere hier, bijna alles leuk wat met Amerika te maken heeft, heb er ook al verschillende rondreiezen gemaakt, van bijvoorbeeld Canada naar Florida.
zal binnenkort wat fotos sturen zodat die geplaatsts kunnen worden...
groetjes en tot horens..........
dus mezelf maar eens voorstellen :
ik ben Wilfred Berns en ben een Daytona fan, ga er 2x per jaar naar toe voor de nascar-races, de eerste in februarie en dan nog een keer in juli, voor de avond-races !
verder vind ook ik, net zoals alle andere hier, bijna alles leuk wat met Amerika te maken heeft, heb er ook al verschillende rondreiezen gemaakt, van bijvoorbeeld Canada naar Florida.
zal binnenkort wat fotos sturen zodat die geplaatsts kunnen worden...
groetjes en tot horens..........
Keep turning left.....!
-
- Amerikafan
- Contacteer:
:welcome:
Maarrr...opgepast! Dit forum kan verslavend zijn!
Groetjes,San
Maarrr...opgepast! Dit forum kan verslavend zijn!

Groetjes,San
Life in the Sunshine State http://www.fliflaflo.blogspot.com
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
- Budweiser#8
- Amerika-newbie
- Contacteer:
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Welkom! Ik hoop dat je net zoveel plezier beleeft aan het forum als wij.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Nascar..mmmmm
Wie is je favoriet?
Mijne is/was number 88.
Jarrett...
Is begonnen om mijn (ex) te pesten toen we nog samen waren
De races die we elke zondag gingen kijken in onze pub (Rushstreet in TN) waren de max.
Kleine weddenschap met de vrienden en we waren vertrokken voor een leuke namiddag.
Good old days
Wie is je favoriet?
Mijne is/was number 88.
Jarrett...
Is begonnen om mijn (ex) te pesten toen we nog samen waren

De races die we elke zondag gingen kijken in onze pub (Rushstreet in TN) waren de max.
Kleine weddenschap met de vrienden en we waren vertrokken voor een leuke namiddag.
Good old days

Georgia on my mind.
Hi Budweiser,
Ik houd zelf ook van Nascar (of liever gezegd, mijn wederhelft). Ik ben in 2004 naar een Nascar Night Race geweest in Richmond - Het valt van hier niet te volgen, maar mijn favoriet was Bobby Labonte ... en toch ook wel Tony Stewart, hoewel hij toen niet echt geliefd was : ))
De race was een fantastische ervaring, net zoals het tailgaten - Welkom op het forum : ))
Ik houd zelf ook van Nascar (of liever gezegd, mijn wederhelft). Ik ben in 2004 naar een Nascar Night Race geweest in Richmond - Het valt van hier niet te volgen, maar mijn favoriet was Bobby Labonte ... en toch ook wel Tony Stewart, hoewel hij toen niet echt geliefd was : ))
De race was een fantastische ervaring, net zoals het tailgaten - Welkom op het forum : ))
Sandy
- Budweiser#8
- Amerika-newbie
- Contacteer:
thanks everybody....
jep mijn favouriet is inderdaad Dale jr. !!!! maar dat is hij bij bijna de halve wereld volgens mij ? en inderdaad is er ook niets mis met alle andere drivers, het blijft gewoon een geweldige sport om met heel veel mensen van te genieten, en er is dan ook absoluut geen vijandigheid onder de verschillende fans, elke race die ik bezocht hebt (ondertussen 10 maal ) was het gewoon weer èèn groot feest, met natuurlijk ook het tailgaten, want dat is onloskomelijk daarmee verbonden, je moet het gewoon eens meegemaakt hebben !!!
ik verheug me nu ook alweer op juli, voor de pepsi-400 race op daytona, ik ben er zeker weer bij ......!!!!!
jep mijn favouriet is inderdaad Dale jr. !!!! maar dat is hij bij bijna de halve wereld volgens mij ? en inderdaad is er ook niets mis met alle andere drivers, het blijft gewoon een geweldige sport om met heel veel mensen van te genieten, en er is dan ook absoluut geen vijandigheid onder de verschillende fans, elke race die ik bezocht hebt (ondertussen 10 maal ) was het gewoon weer èèn groot feest, met natuurlijk ook het tailgaten, want dat is onloskomelijk daarmee verbonden, je moet het gewoon eens meegemaakt hebben !!!
ik verheug me nu ook alweer op juli, voor de pepsi-400 race op daytona, ik ben er zeker weer bij ......!!!!!

Keep turning left.....!
- Budweiser#8
- Amerika-newbie
- Contacteer:
het is inderdaad lastig te volgen, maar met trackpass op nascar.com lukt het heel aardig en ook via de nederlandse nascar-site, waar veel race verslagen staan, gemaakt door nederlandse fans http://nascar.nedlinux.nl/Sandy schreef:Hi Budweiser,
Keep turning left.....!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
- Contacteer:
that's the spirit.
en daarom is de amerikaanse autosport ook zo retepopulair.wij hebben hier de pech dat er bijna of helemaal geen aandacht aan word gegeven .
kunnen ze hier wat van leren hoe ze daar met sport en de vooral de fans omgaan.
topsporters zijn hier bijna niet benaderbaar of lopen met de kop in de wolken en daar gaan ze heel gemoedelijk met de fans om.
keep on racing.
gr erika
en daarom is de amerikaanse autosport ook zo retepopulair.wij hebben hier de pech dat er bijna of helemaal geen aandacht aan word gegeven .
kunnen ze hier wat van leren hoe ze daar met sport en de vooral de fans omgaan.
topsporters zijn hier bijna niet benaderbaar of lopen met de kop in de wolken en daar gaan ze heel gemoedelijk met de fans om.
keep on racing.
gr erika
- Budweiser#8
- Amerika-newbie
- Contacteer:
jajaja Dale jr. fans zijn er in alle maten he, van klein tot groot en van jong tot oud !!!Sandy schreef:Hier nog een "kleine" Dale Earnhardt Jr. fan
Ik zie dat je ook naar de night races gaat.. Waar gaat je voorkeur naar uit?
Ik vond de Nascar Night Race een hele bijzondere sfeer hebben : ))
ik heb trouwens met night-races alleen ervaring op Daytona, ik hoop ooit nog eens een keer een night-race te kunnen bijwonen in Bristol, naar het schijnt is dat DE RACE die je gezien moet hebben !
groetjes....
Keep turning left.....!
Wat leuk, ik ben zelf ook naar de Pepsi 400 geweest vorig jaar. Een paar vriendinnen en ik hadden 'credentials' van een Busch team wat betekende dat we de Busch race vanuit de pitbox konden zien, het hele weekend vrij de garages mochten in en uit lopen, en zelfs de drivers meeting mochten bijwonen (waar de race van te voren besproken wordt) Echt een superleuke ervaring!
Ik was wel blij dat het een nightrace was, want overdag was het daar echt niet uit te houden...Daytona is echt veel te heet in Juli.
Ik krijg waarschijnlijk niet de kans om weer te gaan dit jaar, maar ga wel naar de Coca-Cola 600 in Charlotte, ook een nightrace... Het is de langste race van het seizoen (vorig jaar daar iets van 5 uur op zo'n bankje gezeten...) maar zeker wel de moeite waard!
Ik was wel blij dat het een nightrace was, want overdag was het daar echt niet uit te houden...Daytona is echt veel te heet in Juli.
Ik krijg waarschijnlijk niet de kans om weer te gaan dit jaar, maar ga wel naar de Coca-Cola 600 in Charlotte, ook een nightrace... Het is de langste race van het seizoen (vorig jaar daar iets van 5 uur op zo'n bankje gezeten...) maar zeker wel de moeite waard!
Daytona beach!! kep die film van "Day's of Thunder" met Tom( top gun) Cruise gezien
owesome... hmm volgend jaar ff kijken of ik na Disney bezoek ff ginder kan kijken en dan richting Miami en de Key's ( Hemming..) hoe meer je leest in de forums hoe meer plekken je wilt bezoeken ( Be cursed u all !!!
) de kosten worden steeds meer... grrrrr...