Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

luchthaven Detroit

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
plume
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

luchthaven Detroit

Bericht door plume »

Zaterdag 25e vertrekken wij naar San Francisco.Op de terugweg zouden wij een overstap hebben in Detroit van 2 uur. Nu de tickets binnen zijn is dit helaas veranderd naar ruim 5 uur.
Wie is bekend met deze luchthaven. Is hier nog wat te doen :?:
Alvast bedankt
Grandu
Amerika-expert
Contacteer:

Re: luchthaven Detroit

Bericht door Grandu »

Hier vind je plattegronden en meer informatie: http://www.metroairport.com/services/. Die 5 uur kom je volgensmij wel door! ;)

Derk
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/

“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Je vliegt denk ik met een Skyteam airline (Delta, KLM, Air France)? Dan kom je aan, en vertrek je uit de E.M. (Edward McNamera) Terminal.
DTW is, wat mij betreft, één van de modernste en fijnste luchthavens in de VS. De oudste terminal is pas uit 2002 ;) Er zijn, zoals op de link van Grandu ook te zien is, veel eetgelegenheden en winkeltjes, voornamelijk in de A-concourse. In die concourse kan je met een airtram van de ene kant naar de andere kant. Maar het is ook goed te lopen.

Ik ga zelf meestal rustig iets eten, beetje rondkijken in de winkeltjes en trek me daarna terug naar de gate, waar ik voor $7.50 een Boingo internetpass koop en me verder vermaak op mijn laptop. Vijf uur is lang, maar er zijn zeker slechtere luchthavens waar je ze door kan brengen.

Die twee uur die je initieel had, vind ik trouwens wel aan de lage kant.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
plume
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door plume »

Bedankt.
Gelukkig duurt het nog wel even voor we daar zijn (is de vakantie helaas al weer om) maar ziet er inderdaad groot uit.
Hebben een aantal jaren in Chicago 5 uur moeten wachten, daar was toen dus alleen maar een Mc Donald en een taxfree shopje, voor de rest helemaal niets. Dan duurt 5 uur best wel lang. We hadden toen wel 2 kinderen bij ons die het al snel zat waren.
Nog 5 dagen tot San Francisco.
Plume :P
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

plume schreef: Hebben een aantal jaren in Chicago 5 uur moeten wachten, daar was toen dus alleen maar een Mc Donald en een taxfree shopje, voor de rest helemaal niets. Dan duurt 5 uur best wel lang. We hadden toen wel 2 kinderen bij ons die het al snel zat waren.
O'Hare is verschrikkelijk! DTW is wat dat betreft zeker een verademing ;)
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
AIRBUSA330.BOEING777
Amerika-ontdekker

Bericht door AIRBUSA330.BOEING777 »

Ik vlieg meestal met United dus ben veroordeld of ORD OF IAD. ORD als positief ervaren Domestic genoeg winkeltjes maar raad niemand aan om voor de eerste keer via ORD te reizen DTW is dan een overzichtelijke terminal. En ORD is een mega drukke luchthaven. Met MDW heb ik geen ervaring Midway
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Clint schreef:
O'Hare is verschrikkelijk! DTW is wat dat betreft zeker een verademing ;)
Bij O'Hare Terminal 1(United) heb je een foodcourt waar ze vergeten zijn om ook een afzuiging aan te sluiten. Dit houdt in dat het in de terminal 20 graden is en in de foodcourt 40 graden vanwege de bakplaten :lol:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer