@Arizona - zullen jullie een auto hebben, of alles met openbaar vervoer (en bereid je voor op veel wandelen

Welke twee dagen heb je uit Florida geschrapt, als ik vragen mag?Arizona schreef:Ik heb 2 plaatsen uit Florida geschrapt, die heb ik voor Washington gereserveerd, daar hebben we nu dan 4,5 dag.
Thnx... Ik heb momenteel 360 achtbanen op mijn naam staanArizona schreef:SpaceAce, ik heb Homosassa Springs en St. Augustine er uit gehaald. Jouw website ziet er trouwens onwijs mooi uit, wat hebben jullie veel achtbanen gedaan!
Er zijn bepaalde dingen rond Washington, die je waarschijnlijk met de auto zult willen doen. Great Falls is daar een van en Mount Vernon is ook makkelijker met de auto te bereiken. Bovendien is de George Washington Memorial Parkway naar Mount Vernon zeer de moeite waard om te rijden. Het weer in juni is meestal zonnig en warm, maar nog zonder de hoge luchtvochtigheid van juli en augustus.Arizona schreef:Petra, we huren wel een auto voor de gehele reis, maar ik weet niet of het handig is om daar in DC mee te rijden. Is het OV daar goed te doen, of zijn de meeste dingen op loopafstand van elkaar?
Ik heb je blog en foto's gezien, wat ziet het er leuk uit! Ik word al helemaal enthousiast. Wat voor weer is het daar eigenlijk in juni?
Ik werk eraan, dit is niet iets, wat ik zo eventjes in elkaar zet. Het is hier op het moment ook erg druk, dus even geduld. Ik ben je niet vergetenArizona schreef: Hoe zou jij die 4,5 dag inplannen? Welke bezienswaardigheden liggen bijv. bij elkaar in de buurt? Anders rijden we steeds onnodig heen en weer...
De weersomstandigheden klinken overigens perfect!
Dat is altijd moeilijk voor iemand anders te bepalen, ik houd zelf wel heel erg van de sfeer in de Disney parken, vooral in Orlando, maar ik begrijp het wel als iemand kiest voor meer actie.Arizona schreef:Voor de pretparkfans:
Als ik op de website van Disney rondkijk heb ik het idee dat het voor kinderen FANTASTISCH is, maar dat wij er niet heel veel aan vinden. Een paar jaar terug zijn we nog in Disney Parijs geweest en dat hadden we ook wel snel weer gezien. Wij houden wel van een beetje actie.![]()
Hoe hebben jullie dit ervaren?
Gezien het feit dat we 3 volle dagen in Orlando hebben denk ik dat deze pretparken wel de moeite waard zijn:
Universal Studios Florida
Universal's Islands of Adventure
Seaworld
Is 1 dag per park voldoende? En zijn er nog andere aanraders?
Dat is inderdaad erg vergelijkbaar. Bekijk beide websites maar eens:Arizona schreef:Waarom vind jij dat we de Universal Studios beter kunnen laten zitten? Is het park te vergelijken met Universal Studios in Los Angeles?
En zeker het nieuwe Harry Potter gedeelte lijkt me geweldig!Jasmino schreef:IoA daarentegen, de nieuwste telg in de US serie heeft daarentegen wel een aantal geweldige attracties die je zeker niet mag missen.