Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hoe laag kan de dollar nog vallen?
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Hoe laag kan de dollar nog vallen?
Ah oke. Ik had over het hoofd gezien dat de dollars op je rekening al omgezet waren en niets meer te doen hadden met de euro.
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
- Knabbeltje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
Ja,ik kon ook even niet meer volgen .
De dollars brengen misschien niet veel op op moment op de dollarrekening maar ik kan er evengoed direct aan en het kost me niets om ze op te vragen .Ze verminderen ook niet in waarde hoor

De dollars brengen misschien niet veel op op moment op de dollarrekening maar ik kan er evengoed direct aan en het kost me niets om ze op te vragen .Ze verminderen ook niet in waarde hoor
- john ny
- Amerikakenner
Nu even teruglezend begrijp ik de verwarring... mijn laatste opmerking gaat uit van usd aanschaf via euro rekening.
Via de usd rekening blijft de waarde van de "voorraad" dollars gelijk tot aan het moment van echte verkoop (dus geen opname) aan de bank.
Via de usd rekening blijft de waarde van de "voorraad" dollars gelijk tot aan het moment van echte verkoop (dus geen opname) aan de bank.
De overwinnaar wordt nooit gevraagd of hij de waarheid vertelde
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Het gaat de goede kant weer op!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Inderdaad... Hopelijk blijft het deze keer de goede kant uitgaanPhoebeCaulfield schreef:Het gaat de goede kant weer op!

- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Als wij gaan is de dollar vast rond de 1,35 (is heel vaak al zo geweest!). Vandaag over een week!
Dat viel mij de laatste dagen ook weer op! Echt heel grappig aangezien mijn vriendin en ik afgelopen weekend een nieuwe vakantie naar Amerika geboekt hebben - gaat het nu ineens weer zo hard de goede kant op 
Toen we in 2008 in Amerika waren zat het op 1.60, bij terugkomst werd de daling ingezet. Afgelopen zomer toen we er waren reikte het na maanden van dieptepunten ineens tot 1.33 en bij terugkomst daalde het weer bijna 10 cent. En net nu we weer geboekt hebben stijgt het in 10 dagen iets van 7 cent

Toen we in 2008 in Amerika waren zat het op 1.60, bij terugkomst werd de daling ingezet. Afgelopen zomer toen we er waren reikte het na maanden van dieptepunten ineens tot 1.33 en bij terugkomst daalde het weer bijna 10 cent. En net nu we weer geboekt hebben stijgt het in 10 dagen iets van 7 cent

1985 - 1990 Naperville, Illinois
1990 - 1995 Hopewell Junction, New York
Zomer 2008 NYC, Las Vegas, Hawaï
Zomer 2010 Rondreis Florida
Maart 2011 New York City
Zomer 2012 NYC + Southwest
Maart 2011 New York City
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Deze lijn mag zich nog wel even doorzetten van mij. Helaas krijg ik wel binnenkort nog Amerikaanse klanten die voor paarden naar Nederland komen, die worden nu opeens weer een stuk duurder.
Zo is er toch altijd wat te klagen.
Zo is er toch altijd wat te klagen.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
-
- Amerika-ontdekker
Ik ga vanaf nu mijn vakanties tegelijk met jouw boekenXurk schreef:Dat viel mij de laatste dagen ook weer op! Echt heel grappig aangezien mijn vriendin en ik afgelopen weekend een nieuwe vakantie naar Amerika geboekt hebben - gaat het nu ineens weer zo hard de goede kant op

Haha, goed plan! Ik geef je de volgende keer wel een heads-up 

1985 - 1990 Naperville, Illinois
Maart 2011 New York City
Maart 2011 New York City
Goed nieuws als het nog doorgaat tot in elk geval november met deze trend, gezien ik dan alles wat ik in euro heb in dollars ga converten. Ben benieuwd.
Als je niet alles nodig hebt zou ik niet alles omzetten. Bij een lage dollar wordt een reisje NL dan wel eg duur.
Ik ben ook blij met de huidige trend, als de 1.40 wordt aangetikt ben ik helemaal blij
. Maarja, wie weet wat voor economisch nieuws er binnenkort nog zal komen? Het is absoluut onvoorspelbaar als je het mij vraagt.

Vind het opvallend dat de stijging van de Euro eigenlijk geen nieuws, een paar maanden geleden was elke cent verschil nieuws, nu bijna 15 cent in een paar weken?
ik vind het ook wel ineens erg veel eigenlijk
vind het wel leuk ivm internetbestellingen en een evt reisje volgend jaar maar zo snel kan ook andersom gaan helaas
vind het wel leuk ivm internetbestellingen en een evt reisje volgend jaar maar zo snel kan ook andersom gaan helaas

- Corvette Racing
- Amerika-ontdekker
Ik vertrek over 11 dagen voor een weekje NYC en ik heb de afgelopen dagen steeds met veel vreugde het verversknopje voor de valuta info ingedrukt. Gaat vooral de afgelopen dagen wel érg hard!
http://www.nu.nl/economie/2339265/euro- ... anden.html

http://www.nu.nl/economie/2339265/euro- ... anden.html
Momenteel al 1,338christvs schreef:Ik ben ook blij met de huidige trend, als de 1.40 wordt aangetikt ben ik helemaal blij. Maarja, wie weet wat voor economisch nieuws er binnenkort nog zal komen? Het is absoluut onvoorspelbaar als je het mij vraagt.

-
- Amerikafan
Gisteren nog contact gehad met iemand die internationale betaling regelt bij de Rabobank en die persoon verwachtte dat de koers nog verder ging stijgen. Hopelijk heeft ie gelijk 

Januari 2011 - juni 2011 ( Northern Arizona University, Flagstaff)
Juni 2012 - augustus 2012 (Harvard Summer School)
Juni 2012 - augustus 2012 (Harvard Summer School)
- WizardOfOss
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Ik zou ook graag zien dat de dollar nog even flink gaat kelderen. Maar dan wel graag de New Taiwan Dollar...
(en als we toch bezig zijn, de Yen graag ook. Die staat nu gewoon 60% hoger dan tijdens m'n vorige reis naar Japan
)
(en als we toch bezig zijn, de Yen graag ook. Die staat nu gewoon 60% hoger dan tijdens m'n vorige reis naar Japan

Filmpjes van mijn reizen naar o.a. London 2012 Olympics, Noord-Korea, Taipei, Japan, IJsland, Israël en jawel, zelfs een paar uit Amerika!
Op dit moment 1.34, omdat onze klanten geld kunnen overboeken op onze Rabo NL rekenen we ons suf 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 1492 Weergaves
-
Laatste bericht door robinthart