Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Amerikaanse Tv-series
Re: Amerikaanse Tv-series
Net de eerste afleveringen van Two and a Half Men, How I Met Your Mother en Chuck gekeken. Heb nu the Event aan staan 

Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- goldenhills
- Amerika-expert
Wij zijn een grote fan van Fringe, vooral vanwege John Noble (Walter Bishop), die echt fantastisch acteert. Het lijkt wel alsof hij de andere acteurs mee omhoog trekt, want die gaan ook steeds beter spelen, met name Anna Torv (Olivia Dunham) en Joshua Jackson (Peter Bishop). Medium is ook leuk, en Eureka is lekker ontspannend, niet te moeilijk. House ben ik nu wel zat... We ontvangen het allemaal gewoon gratis met een antenne, in echt super HD kwaliteit (aanzienlijk beter dan digitenne in Nederland) met surround sound. Dat maakt de beleving toch wel intenser.
Ik kijk ook veel politie series. Covert Affairs, Castle, Rookie Blue en NCIS en CSI.
Ik heb Glee ook gekeken en vind het erg leuk. Prachtige stemmen hebben ze en de verhaallijn is best leuk.
Zag in NY nog een billboard met allerlei nieuwe series. Inderdaad Hawaii-five-0
Molly en Mike(met de persoon die Sookie speelde in Gilmore girls) en een nieuwe serie met Tom Selleck.
Voor mij genoeg te doen dus en dan moet ik nog werken ook.
Je zou er bijna geen tijd voor hebben.
PS: heb Fringe ook een tijdje gevolgd maar het is me te 'scifi'- achtig.
Medium vind ik wel weer leuk.
Ik heb Glee ook gekeken en vind het erg leuk. Prachtige stemmen hebben ze en de verhaallijn is best leuk.
Zag in NY nog een billboard met allerlei nieuwe series. Inderdaad Hawaii-five-0
Molly en Mike(met de persoon die Sookie speelde in Gilmore girls) en een nieuwe serie met Tom Selleck.
Voor mij genoeg te doen dus en dan moet ik nog werken ook.
Je zou er bijna geen tijd voor hebben.

PS: heb Fringe ook een tijdje gevolgd maar het is me te 'scifi'- achtig.
Medium vind ik wel weer leuk.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Het seizoen is weer gestart in de US en dat betekend dat m'n internetverbinding weer overuren mag draaien, gelukkig kent België nu ook "unlimited" internet tegen aanvaardbare snelheden (100mbps):
Nieuwe reeksen:
- Hawaii Five-0 "2010" -> De pilot was best wel goed, ik ben benieuwd naar de volgende afleveringen
- Chase -> De pilot was leuk, interessante reeks over de US marshalls, ik kijk uit naar de volgende afleveringen
- The Event -> Nog niet bekeken, zal iets voor deze avond zijn maar ziet er niet slecht uit
Nieuw ontdekte reeksen:
- Castle -> Amusante reeks
- Human Target -> 1 aflevering bekeken, lijkt me iets of wat middelmatig te zijn
Deze avond eens NCIS & NCIS LA downloaden...
Nieuwe reeksen:
- Hawaii Five-0 "2010" -> De pilot was best wel goed, ik ben benieuwd naar de volgende afleveringen
- Chase -> De pilot was leuk, interessante reeks over de US marshalls, ik kijk uit naar de volgende afleveringen
- The Event -> Nog niet bekeken, zal iets voor deze avond zijn maar ziet er niet slecht uit
Nieuw ontdekte reeksen:
- Castle -> Amusante reeks
- Human Target -> 1 aflevering bekeken, lijkt me iets of wat middelmatig te zijn
Deze avond eens NCIS & NCIS LA downloaden...

Hawaii Five-0 is aardig, maar eigenlijk weer iets van 12 in een dozijn, House is terug en hoe! Er zijn tientallen nieuwe series en een hoop van vorig jaar lijkt weer verdwenen zoals V en Happy Town en Merlin?
- Bandido
- Amerika-expert
Ik kijk nog altijd graag naar Criminal Minds, maar Medium vind ik ook leuk. Dit seizoen kijk ik vooral uit naar Outsourced, ik heb wat clipjes gezien en dat was heel grappig. En verder gisteren naar Glee gekeken en dat was ook weer leuk.
"Keep Georgia On Your Mind"
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
De oorspronkelijke NCIS vind ik leuk; een leuke mengeling van actie, spanning en humor, maar de LA variant daar vind ik dus geen klap aan. Men probeert het originele concept te veel uit te melken waardoor het niet meer werkt. Vooral dat rare kleine vrouwtje (de LA variant van Gibbs, zeg maar) komt zo onrealistisch en karikaturistisch over dat ik er niet naar kan kijken - en dat verpest voor mij de hele serie...Bralo20 schreef:Deze avond eens NCIS & NCIS LA downloaden...
Maar ja, datzelfde had ik bij CSI; het origineel was prima, CSI Miami werd verpest door Horatio (mega-overacting, en dan die achterlijke "signature moves" met zijn zonnebril en de handen in de zij zetten), en CSI NY ging wel enigszins maar tegen de tijd was er alweer te veel CSI...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Al die politie series zijn naar een paar seizoenen minder, bij CSI Miami lopen een paar dames die elk seizoen meer plastische chirurgie hebben gekregen met hoge naaldhakken over het strand en Horatio, tja
CSI Las Vegas was ook veel leuker met Grissom 

Wat ontzettend leuk om van iemand te horen die Rizzoli & Isles ook kent! Ik ben al sinds het moment dat ik het zag helemaal fan van de serie! Jammer genoeg is het nu alweer afgelopen, maar volgend jaar komt er een seizoen met 13 episodes.Anja79 schreef:Tijdens onze vakantie de afgelopen weken zagen we op tv een nieuwe serie die in juli in Amerika van start is gegaan: Rizzoli & Isles.
De serie is gebaseerd op de serie boeken van Tess Gerritsen over de Chirurg, een seriemoordenaar.
We waren wat aan het zappen en kwamen toen een aflevering van deze serie tegen. Ik herkende de namen van de personages uit de boeken.
Wat ik ervan gezien heb lijkt het me een leuke serie.
Wat ik kijk (of gekeken heb) qua Amerikaanse series:
- Rizzoli & Isles
- The Closer
- Cold Case
- L&O Criminal Intent
- L&O Special Victims Unit
- Desperate Housewives
- NCIS (alleen seizoen 1 & 2, want ik vind Ziva niet leuk)
- Glee
- Cougar Town
V komt terug, Merlin is van de BBC en loopt volgens mij ook nogTexas Boy schreef:Hawaii Five-0 is aardig, maar eigenlijk weer iets van 12 in een dozijn, House is terug en hoe! Er zijn tientallen nieuwe series en een hoop van vorig jaar lijkt weer verdwenen zoals V en Happy Town en Merlin?

Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Net de eerste aflevering van Running Wilde gekeken en dat is zo absurd dat ik het helemaal leuk vond 

Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Het Hawaii 5-0 gekeken. Heeft zeker potentieel! Glee was ook weer leuk 

Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Goh, ik vind NCIS LA net iets beter dan de gewone NCIS... Ondanks dat ik altijd al trouw naar NCIS gekeken heb, en ik het nog altijd een leuke reeks vind, is NCIS LA wel een reeks met meer actie... Misschien komt er stilaan sleet op de gewone NCIS? Ideaal om 's avonds voor de tv met een glaasje single malt en wat nootjes te zitten :icon_mrgreen: En dat rare kleine vrouwtje is Linda Hunt, best wel een goede actrice... Hetty (het personage van Linda Hunt) is niet de tegenpool van Gibbs... Hetty is een afdelingsmanager die haar team coördineert vanuit de thuisbasis, het is eigenlijk meer de tegenpool van Vance in NCIS (hoewel Vance technisch gezien Hetty haar baas is). De tegenpool van Gibbs in NCIS:LA is Callen, die teamleider is in LA daar waar Gibbs teamleider is in Washington.Dento schreef:De oorspronkelijke NCIS vind ik leuk; een leuke mengeling van actie, spanning en humor, maar de LA variant daar vind ik dus geen klap aan. Men probeert het originele concept te veel uit te melken waardoor het niet meer werkt. Vooral dat rare kleine vrouwtje (de LA variant van Gibbs, zeg maar) komt zo onrealistisch en karikaturistisch over dat ik er niet naar kan kijken - en dat verpest voor mij de hele serie...
Maar ja, datzelfde had ik bij CSI; het origineel was prima, CSI Miami werd verpest door Horatio (mega-overacting, en dan die achterlijke "signature moves" met zijn zonnebril en de handen in de zij zetten), en CSI NY ging wel enigszins maar tegen de tijd was er alweer te veel CSI...
Wat ik eigenlijk bijzonder leuk vind aan reeksen zoals NCIS:LA, NCIS, CSI, CSI:NY en CSI:Miami is dat het eigenlijk "high end" reeksen zijn met een bijzonder groot budget waardoor er minder gebruik gemaakt dient te worden van computermodellen en simulaties... Hierdoor zitten er ook eigenlijk zeer weinig fouten in de reeks... Je zal bvb geen Ford Crown Vic model 2005 zien toekomen om dan enkele minuten of seconden later een Ford Crown Vic model 1998 opgeblazen of doorzeeft te zien worden... Iets wat wel al eens durft te gebeuren met reeksen die weliswaar een budget hebben om special effects te voorzien (echte explosies bvb) maar geen budget overhebben om in het geval van voertuigen een recente wagen op te blazen... Dat is een foutje dat je (vroeger misschien meer dan nu) wel eens zag, het ene moment was het voertuig en een paar frames later zie je een gelijkaardig maar ander voertuig crashen/exploderen/doorzeeft worden/etc... Als we even teruggaan in de geschiedenis is The A-Team er een mooi voorbeeld van waarbij het zwarte busje van The A-Team altijd in een ander voertuig veranderde als er iets mee ging gebeuren, idem dito met de voertuigen van de militaire politie in achtervolging... Voor de gewone shots waren het de nieuwste modellen, als er iets gebeurde waren het plots modellen van 10 jaar ouder

De originele CSI reeks met Grissom was IMHO de beste, vorig seizoen vond ik CSI:NY echter beter dan de originele versie... CSI Miami is best wel leuk om naar te kijken, mede door de prachtige omgeving waarin de reeks gefilmd wordt maar inderdaad, de signature moves van Horratio werken op den duur wel op de zenuwen...

Anyway ik blijf de meeste politiereeksen best wel leuke televisie vinden, al durf ik me soms wel eens storen aan nieuwe reeksen waarbij men details over het hoofd gezien heeft (Rookie Blue).
Deze avond eens kijken of er nog al nieuwe reeksen gestart zijn

Detroit 8-1-7. Heb het zelf nog niet gezien, maar het is volgens mij (na Hawaii 5-0) de meest high profile politieserie van de premieres. Van mijn vriendin hoorde ik ook nog van een nieuwe politieserie 'Blue Bloods' met Tom Selleck, die morgenavond begint in de VS. The Defenders lijkt me ook wel wat, een advocatenserie met James (Jim) Belushi en Jerry O'Connel.Bralo20 schreef: Deze avond eens kijken of er nog al nieuwe reeksen gestart zijn
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
-
- Amerika-expert
Ja die met Tom Selleck staat hier in geprogrammeerd.
De voorstukjes waren best leuk, vond ik.
De voorstukjes waren best leuk, vond ik.
Bertine schreef:Wat ontzettend leuk om van iemand te horen die Rizzoli & Isles ook kent! Ik ben al sinds het moment dat ik het zag helemaal fan van de serie! Jammer genoeg is het nu alweer afgelopen, maar volgend jaar komt er een seizoen met 13 episodes.Anja79 schreef:Tijdens onze vakantie de afgelopen weken zagen we op tv een nieuwe serie die in juli in Amerika van start is gegaan: Rizzoli & Isles.
De serie is gebaseerd op de serie boeken van Tess Gerritsen over de Chirurg, een seriemoordenaar.
We waren wat aan het zappen en kwamen toen een aflevering van deze serie tegen. Ik herkende de namen van de personages uit de boeken.
Wat ik ervan gezien heb lijkt het me een leuke serie.
Wat ik kijk (of gekeken heb) qua Amerikaanse series:
- Rizzoli & Isles
- The Closer
- Cold Case
- L&O Criminal Intent
- L&O Special Victims Unit
- Desperate Housewives
- NCIS (alleen seizoen 1 & 2, want ik vind Ziva niet leuk)
- Glee
Ik was ook direkt fan van Rizzoli & Isles. De eerste aflevering was direkt bloedstollend. Ik vond alle afleveringen erg goed en de laatste weer een echte cliffhanger, hoewel als het volgend jaar verder gaat............(en dat gaat het gelukkig!!!)
Ik heb met NCIS LA hetzelfde en toch kijk ik er wel naar. The closer vond ik super en het einde was helemaal open en omdat het gestopt is baal ik daar flink van.
- Cougar Town
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja gelukkig gaat the Closer in elk geval in december weer verder (5 afleveringen dan)! Misschien wordt er dan ook wat meer duidelijk 

-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Detroit 187 is idd op zich wel een aanrader maar tenzij ik een "slechte" aflevering gedownload heb is de eerste aflevering meteen ook de laatste die ik gezien heb... Telkens als er iemand vloekt of zo is er een gepiep overgeplakt... Bijzonder irritant, straks eens een andere versie downloaden om te zien of het niet toevallig eentje was die door de uploader gecensureerd was (wat ik betwijfel). Maar anders best wel leuk (op het gepiep na)Clint schreef: Detroit 8-1-7. Heb het zelf nog niet gezien, maar het is volgens mij (na Hawaii 5-0) de meest high profile politieserie van de premieres. Van mijn vriendin hoorde ik ook nog van een nieuwe politieserie 'Blue Bloods' met Tom Selleck, die morgenavond begint in de VS. The Defenders lijkt me ook wel wat, een advocatenserie met James (Jim) Belushi en Jerry O'Connel.

Edit: Na wat research gedaan te hebben blijkt de reeks (of tenminste de 1ste aflevering) inderdaad gecensureerd te zijn, als je op het net zoekt naar detroit 187 en censorship dan krijg je op fora veel ongenoegen te lezen... Ik hoop dat men hiermee stopt, anders zou de reeks wel eens (veel) kijkers kunnen verliezen...
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Gisteren was het dan (eindelijk!) zo ver: de seizoenspremiere van "The Big Bang Theory", en het was een bijzondere goede seizoensopener!
De eerste aflevering van een nieuwe serie gisteren was die van "$h*! My Dad Says", met William Shatner. Een serie die best wel eens leuk zou kunnen worden als je wat meer "into" de karakters kunt komen.
Ook was gisteren de eerste aflevering van "Outsourced" te zien, en deze eerste aflevering was best grappig. Ik ben wel eens benieuwd of ze dat vast kunnen houden zonder dat de grappen oud worden en zonder in herhaling te vallen...
De eerste aflevering van een nieuwe serie gisteren was die van "$h*! My Dad Says", met William Shatner. Een serie die best wel eens leuk zou kunnen worden als je wat meer "into" de karakters kunt komen.
Ook was gisteren de eerste aflevering van "Outsourced" te zien, en deze eerste aflevering was best grappig. Ik ben wel eens benieuwd of ze dat vast kunnen houden zonder dat de grappen oud worden en zonder in herhaling te vallen...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Dento schreef:De eerste aflevering van een nieuwe serie gisteren was die van "$h*! My Dad Says", met William Shatner. Een serie die best wel eens leuk zou kunnen worden als je wat meer "into" de karakters kunt komen.
Opgenomen en na 5 minuten deleted, erg flauw, had er meer van verwacht.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1362 Weergaves
-
Laatste bericht door Corv
-
- 29 Reacties