Mee eens, ik had er ook meer van verwacht, en ik hoop dat het leuker gaat worden en dat er meer chemie tussen de acteurs komt want die ontbrak wel een beetje...
Overigens een erg leuk moment in de serie waarin de zoon als Shatner gaat praten, waarop hij tegen zichzelf zegt "Why can't someone do a good impression of me?" (een leuke verwijzing naar de vele imitaties, bijv. in de Priceline TV commercials)
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Ik vond Outsourced erg grappig. Natuurlijk heb ik genoten van The Big Bang Theory en ik was ook erg blij met de nieuwe Bones en Fringe. Eerder deze week nog naar The Undercovers gekeken. Op zich aardig, maar als het zo door gaat vrees ik dat deze serie het niet gaat redden. Wat op zich dan wel weer goed is voor mijn favoriet Chuck
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation. Clint's Thoughts
Lees net wat opmerkingen over the Closer, ik ben er afgelopen seizoen op Net 5 een beetje ingevallen... nu zijn de eerste afleveringen op 13 th street gelukkig en kan ik alles vanaf het begin volgen.... echt een goede serie (leuke humor ook trouwens).
De overwinnaar wordt nooit gevraagd of hij de waarheid vertelde
Californication (gieeeeeeeren!! Soms wel vrij grof, maar toch leuk )
Private Practice
Greys Anatomy
24
Gossip Girl
De "nieuwe" Melrose Place
Desperate Housewives
Lipstick Jungle (jammer dat ze gestopt zijn na 2 seizoenen ( )
Ugly Betty
Dirty Sexy Money
Brothers & Sisters
Entourage
One Tree Hill
Geen Amerikaanse tv serie, maar een Europese tv serie op Amerikaanse tv zender.
26 oktober begint de serie "The Long way round" met Ewan Mc. Gregor & Charley Boorman op Current tv channel.
Moest hem bij ons ook even opzoeken, maar bij ons is het kanaal 413.
De serie gaat over twee mannen (Engels en Schots) die op de motor door verschillende landen reizen.
In de serie komen ze ook door Amerika.
Het is al eens eerder uitgezonden op reality tv, maar mocht je hem gemist hebben, echt een aanrader.
Mooie beelden en een super leuk duo die op de motor tocht van alles meemaken.
Stacybeesie,
Dat kan ik beamen. Goed gemaakte serie over 2 vrienden die per motor de wereld doorkruisen. Vooral de barre tocht door Siberie en Mongolie is mooi gefilmd.
Je krijgt een goed beeld hoe je op elkaar aangewezen bent. Leuk om te zien dat die twee stoere kerels zo zorgzaam voor elkaar zijn.
Ja er zijn twee series, Long way round en Long way down.
Nu wordt de eerste serie uitgezonden.
Gisteren de eerste aflevering weer gezien.
Ewan Mc. Gregor, 1 van de 2 motorrijders, speelde trouwens Obi Knobi in Star Wars.
En onlangs nog in de film Gost writers en Angels & Demons.
Charley Boorman heeft apart ook een soort gelijkige serie gemaakt, By any means.
Was ook wel mooi om te zien.
Ook ik kijk heel wat amerikaanse series.
Volgens mij ben ik de volgende series nog niet tegengekomen in eerdere posts (een aantal draaien niet op dit moment, maar komen hopelijk weer snel met een nieuw seizoen ) :
- Hawthorne
- Being Erica
- Friday Night Lights
- Greek
- Life Unexpected
- the Big C
- United states of Tara
- the Good Wife
- Nikita
Mijn echte favorieten zijn: Entourage, Modern Family, Life Unexpected
Ik kijk ook Hawthorne, the Good wife, the Big C en Nikita. Rizzoli & Isles vind ik ook ERG goed maar is ook gestopt voor dit seizoen. Komen volgend jaar weer terug. Rookie Blue vind ik ook aardig.
Is er hier niemand die de serie Damages volgt met Glenn Close in de hoofdrol?
Damages draait rond Ellen Parsons, een pas afgestudeerde briljante advocate die gaat werken voor Patty Hewes, een keiharde tante die aan de top van de New Yorkse advocatenwereld staat. Ze wordt meteen toegewezen aan de belangrijkste zaak van het kantoor: de gezamenlijke rechtszaak van 5000 ex-werknemers tegen de directeur van hun bedrijf Arthur Frobisher. Die laatste zou verzwegen hebben dat het slecht ging met zijn bedrijf en intussen zijn aandelen tegen goede prijs verkocht hebben. De pilotaflevering begint met het einde van de serie: Ellen Parsons die halfnaakt en bebloed door de straten dwaalt terwijl haar verloofde vermoord in hun appartement ligt.
Gisteravond was de pilot aflevering van "The Walking Dead" op AMC, een serie over een Sheriff's Deputy die enkele maanden na te zijn neergeschoten uit een coma ontwaakt en ontdekt dat het grootste deel van de bevolking gestorven is aan de gevolgen van koorts door een of ander virus, maar weer tot leven is gekomen is "The Walking Dead".
De serie is geschreven en geproduceerd door Frank Darabont, de regisseur van (o.a.) "The Green Mile", en "The Mist", en scenarioschrijver voor "The Shawshank Redemption", "The Blob", en "A Nightmare on Elm Street 3: Dream Warriors".
Het was wel een amusante pilot; niet direct extreem bijzonder originele vondsten (maar hoe echt origineel kun je nog zijn met zombies), maar zeker wel leuk genoeg om de aandacht vast te houden. Ik ben eens benieuwd naar het vervolg.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.