Ik zoek nog kansas ,Nevada en West Verginia.

Gr .Erika
Als ze van jou zijn, kan je ze toch terug vragen.Mack schreef:In 2002 ben ik begonnen met sparen, ik had ze toen allemaal tot dan toe.
In feb. 2005 was ik terug, toen ging ik door met sparen... Ik had ze toen bijna allemaal weer tot dan toe.
In dec. 2005 ging mijn relatie uit elkaar en in een onbewaakt ogenblik heeft m'n ex-vriendin ze allemaal meegenomen...
...dus ik mag opnieuw beginnen...
Volgens mij heeft ze al een restraining order aangevraagd... Of ik word ter plekke afgeschoten als ik in de buurt kommarkro schreef:Als ze van jou zijn, kan je ze toch terug vragen.Mack schreef:In 2002 ben ik begonnen met sparen, ik had ze toen allemaal tot dan toe.
In feb. 2005 was ik terug, toen ging ik door met sparen... Ik had ze toen bijna allemaal weer tot dan toe.
In dec. 2005 ging mijn relatie uit elkaar en in een onbewaakt ogenblik heeft m'n ex-vriendin ze allemaal meegenomen...
...dus ik mag opnieuw beginnen...
Ik ben de munten nog een bij langs gelopen en zie dat ik i.p.v. Alabama, North Carolina nog moet hebben.Coyote schreef:Voor alle duidelijkheid, de volgende Quaters moet ik nu nog:
- Maryland
- Alabama
- Kansas
- West Virginia
- Nevada
Hoi Erika,Erika schreef:Hoi Roland,ik heb North Carolina nog liggen .mocht je hem nog willen dan gil maar een keer.
Petra,Staceybeesie schreef:Mmmm, jammer, wilde net een voorstel doen om een NC Quarter op te sturen in ruil voor een pak hagelslag, ha haha
Ho ho Mack's Ex kan zich hier niet verdedigen - Bij "relatie" problemen, zitten er vaak 2 kanten aan een verhaalErika schreef:Eigenlijk zouden we een steunfonds voor Mack moeten oprichten,want met zoveel ellende is het ook niet prettig.
Alhoewel als ze alleen de kwartjes heeft meegenomen en niet je auto dan valt het nog mee toch?
Gr .Erika