Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

gospel kerkdiens bijwonen (kerst bv)?

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Bergmannetjes
Amerika-ontdekker
Contacteer:

gospel kerkdiens bijwonen (kerst bv)?

Bericht door Bergmannetjes »

We zitten met de Kerstdagen in Orlando.
Nu willen we die dagen niet naar Disney, want daar zit dan iedereen.
Bbq-en aan het zwembad is natuurlijk weer eens wat anders dan thuis dineren onder de boom.
Maar om toch wat Kerst-gevoel te krijgen lijkt het me super om eens een echte swingende gospel-dienst mee te maken.
Thuis gaan we ook af en toe naar de kerk, de kids zijn dus wel wat gewend.
Het mag op kerstavond of 1e Kerstdag zijn.
Weet iemand of dat kan in Orlando?
Kunnen we dan 'zomaar' meedoen, of is dat erg raar, wij als wit-koppies?
Ik heb echt geen idee!
Heeft iemand dat wel eens meegemaakt?
Lijkt me ook een erg leuke ervaring voor onze kinderen.
Ben benieuwd...
5 Bergmannetjes gingen in 2010 voor 't eerst naar de VS!
rijocaer
Amerikakenner

Re: gospel kerkdiens bijwonen (kerst bv)?

Bericht door rijocaer »

tegen de tijd dat je daar heen gaat moet je gewoon even op internet kijken. De meeste kerken hebben hun kerst programma daar wel staan. Ik ben nog nooit in een kerk geweest waar je niet zomaar niet mee kan doen. De meeste zullen je met open armen ontvangen. Voor communie mag je niet altijd mee doen in bv een baptisten kerk, je moet daar baptist zijn. In bv een methodisten kerk mag je wel mee doen. Bij ons heeft de kerk ook altijd een mooi programma voor kerst dat begint met eerste advent. Een kerkdienst op kerstdag zelf zie je niet veel, tenminste bij ons in de buurt niet. Maar wel op kerstnacht.
rijocaer
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Re: gospel kerkdiens bijwonen (kerst bv)?

Bericht door RNA »

Wow kun je voortaan niet alles in één topic zetten? Nu staan er wel 5 vragen open geloof ik....

Je kan idd het beste tegen de kerst kijken als de programma's bekend zijn. Omdat kerstdagen vaak de drukste dagen in het jaar zijn geef ik je overigens weinig kans om een grote 'swingende' gospel dienst bij te wonen, denk dat vele kerken vol zullen zitten en de leden/locals voor toeristen zullen gaan.
Een gewone kerkdienst zal je meer kans maken denk ik.
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer