Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaring met Aer Lingus?
Ervaring met Aer Lingus?
Voor onze volgende reis zit ik er sterk aan te denken om te gaan vliegen met Aer Lingus. Dit met name vanwege de prijs. Maar ook dat je in Dublin al door de immigratie gaat spreekt aan.
Wie heeft er intercontinentale ervaring met deze maatschappij??
Wie heeft er intercontinentale ervaring met deze maatschappij??
- john ny
- Amerikakenner
Re: Ervaring met Aer Lingus?
1 keer binnen europa meegevlogen, was niet bijzonder. Niet super goed maar ook niet slecht.... een "normale" airline zeg maar. 

De overwinnaar wordt nooit gevraagd of hij de waarheid vertelde
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Ik zag dat de prijzen die je eerst te zien krijgt alleen voor de heen reis is, geen retourprijzen dus.
Zijn de tickets ineens wel een stuk duurder.
Voor de zelfde prijs die ik zou betalen voor Brussel-Chicago, kan ik ook van Brussel-Las Vegas.
Jammer.
Zijn de tickets ineens wel een stuk duurder.
Voor de zelfde prijs die ik zou betalen voor Brussel-Chicago, kan ik ook van Brussel-Las Vegas.
Jammer.
Ik wil niet vanaf Brussel want ik woon op een half uur vanaf Amsterdam. 496 euro retour Chicago vind ik toch niet al te duur betaalt. Voor de periode dat ik wil gaan beginnen de prijzen bij 625 (KLM, met overstap en eigenlijk wil ik niet met KLM) en bijvoorbeeld 770 met United (waar ik goeie ervaringen mee heb). Met United is rechstreeks, dat dan weer wel maar het prijsverschil vind ik toch aanzienlijk genoeg om Aer Lingus serieus te overwegen.
Iemand intercontinentale ervaringen?
Iemand intercontinentale ervaringen?
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Ik wilde vanaf Brussel.
Maar inderdaad de prijs is dan in ieder geval niet duur in vergelijking met anderen.
Maar inderdaad de prijs is dan in ieder geval niet duur in vergelijking met anderen.
Dat vond ik nou ook. Maar juist daarom ook op zoek naar ervaringen. Is goedkoop geen duurkoop? 

-
- Amerika-expert
Aer Lingus heeft hier in Raleigh een rechtstreekse vlucht naar Dublin sinds kort.
Ik hoor er eigenlijk alleen positieve berichten over.
Een aantal van onze vrienden zijn van de zomer naar Ierland op vakantie geweest en waren er zeer over te spreken.
Ik hoor er eigenlijk alleen positieve berichten over.
Een aantal van onze vrienden zijn van de zomer naar Ierland op vakantie geweest en waren er zeer over te spreken.
Wij hebben afgelopen zomer met Aer Lingus gevlogen. Heen: Brussel - Dublin - Boston. Terug: New York - Dublin - Brussel.
We waren aangenaam verrast. Vooral de intercontinentale vluchten waren heel goed. Een persoonlijk entertainment scherm met heel veel films, tv-programma’s, muziek en games. Gratis eten en drinken en hele vriendelijke stewards en stewardessen. Op de europese vlucht van Brussel naar Dublin moet je wel voor je drankje betalen, maar ook hier weer erg vriendelijk cabinepersoneel.
We waren aangenaam verrast. Vooral de intercontinentale vluchten waren heel goed. Een persoonlijk entertainment scherm met heel veel films, tv-programma’s, muziek en games. Gratis eten en drinken en hele vriendelijke stewards en stewardessen. Op de europese vlucht van Brussel naar Dublin moet je wel voor je drankje betalen, maar ook hier weer erg vriendelijk cabinepersoneel.
- john ny
- Amerikakenner
Behoudens de vriendelijke stewards en stewardessen zie ik niet echt verschil met een andere airline

Wat dacht je van de prijs voor de tickets? Zij waren afgelopen zomer voor ons het goedkoopst. En het persoonlijk entertainment scherm hadden we niet bij British Airways of US Airways
- john ny
- Amerikakenner
Prijs is inderdaad scherp.... personal entertainment maak ik toch al een tijdje mee met KLM. Ik heb nog nooit met US en BA gevlogen.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
De prijzen zijn wel leuk alleen jammer dat je maar op een zeer beperkt aantal luchthavens kan vliegen hierdoor wordt een reis naar de westkant nog duur omdat je een binnenlandse vlucht moet bijboeken.
Maar ja, als je niet naar de westkust wilt maar zoals wij richting Chicago: viewtopic.php?f=19&t=30223 dan is het een prima prijs!
Ik ga morgen of overmorgen boeken. Petra en Felicitas hartelijk bedankt voor de ervaringen!
Ik ga morgen of overmorgen boeken. Petra en Felicitas hartelijk bedankt voor de ervaringen!
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Met zo'n bestemming zou ik er ook geen probleem mee hebben.
- Thierry73
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Wij zijn afgelopen zomer met ze naar Boston geweest
heen een heerlijke reis gehad
terug viel alles wat tegen.
vooral het door de douane gaan in je overstaptijd op Dublin was echt heerlijk
dat scheelde zo veel gedoe in Amerika.
Daar was het doorlopen, je koffer ophalen en wegwezen.
Eten was ok en met de tvtjes geen problemen.
Terug was meer een drama.
We kregen al niet de stoelen die we hadden gereserveerd.
Nou ja we kregen wel de goede nummer, alleen hadden we een ander vliegtuig.
Dus in plaats van extra beenruimte hadden we nu juist minder omdat we de enige stoelen kregen die niet achterover konden.
Gelukkig kreeg ik later wat hulp van de stewardessen zodat ik mijn stelten op een andere plaats nog kwijt kon.
Een heel erg vervelende verrassing was dat van van Boston niet in een keer naar Dublin vlogen.
Ineens werd er volstrekt onaangekondigt een tussenstop gemaakt op Shannon in Ierland.
De crew verzekerde dat we konden blijven zitten dat was altijd het geval.
Nou mooi niet dus.
Iedereen eruit en weer overstappen en toen zijn we met een smerig en bijna leeg vliegtuig doorgevlogen naar Dublin.
De vlucht van Dublin naar amsterdam was geen feest omdat het verschrikkelijk druk was.
Veel vrijgezellen die een feestje hadden in amsterdam.
Maar goed dat was waarschijnlijk gewoon pech
dus eigenlijk heel dubbele ervaringen met Aer Lingus
Heen geweldige vluchten gehad en terug wat onprettige verrassingen.
heen een heerlijke reis gehad
terug viel alles wat tegen.
vooral het door de douane gaan in je overstaptijd op Dublin was echt heerlijk
dat scheelde zo veel gedoe in Amerika.
Daar was het doorlopen, je koffer ophalen en wegwezen.
Eten was ok en met de tvtjes geen problemen.
Terug was meer een drama.
We kregen al niet de stoelen die we hadden gereserveerd.
Nou ja we kregen wel de goede nummer, alleen hadden we een ander vliegtuig.
Dus in plaats van extra beenruimte hadden we nu juist minder omdat we de enige stoelen kregen die niet achterover konden.
Gelukkig kreeg ik later wat hulp van de stewardessen zodat ik mijn stelten op een andere plaats nog kwijt kon.
Een heel erg vervelende verrassing was dat van van Boston niet in een keer naar Dublin vlogen.
Ineens werd er volstrekt onaangekondigt een tussenstop gemaakt op Shannon in Ierland.
De crew verzekerde dat we konden blijven zitten dat was altijd het geval.
Nou mooi niet dus.
Iedereen eruit en weer overstappen en toen zijn we met een smerig en bijna leeg vliegtuig doorgevlogen naar Dublin.
De vlucht van Dublin naar amsterdam was geen feest omdat het verschrikkelijk druk was.
Veel vrijgezellen die een feestje hadden in amsterdam.
Maar goed dat was waarschijnlijk gewoon pech
dus eigenlijk heel dubbele ervaringen met Aer Lingus
Heen geweldige vluchten gehad en terug wat onprettige verrassingen.
Ik ben aan het kijken voor een retourtje Chicago.
Ik zie dat Aer Lingus zeker de goedkoopste is!
Hoor net dat je dan op Dublin al door de douane gaat.
Kost dit veel tijd? Ik heb heen 2 uur overstap tijd en terug 1 uur.
Is dit te doen?
Gaan je koffers automatisch door naar Chicago?
en hoeveel bagage mag je nou mee? de regels voor Amerika of eerst tot Dublin en dan pas Amerika?
Ik zie dat Aer Lingus zeker de goedkoopste is!
Hoor net dat je dan op Dublin al door de douane gaat.
Kost dit veel tijd? Ik heb heen 2 uur overstap tijd en terug 1 uur.
Is dit te doen?
Gaan je koffers automatisch door naar Chicago?
en hoeveel bagage mag je nou mee? de regels voor Amerika of eerst tot Dublin en dan pas Amerika?
Ik heb werkelijk geen idee of je genoeg overstaptijd hebt. Maar als Aer Lingus het zo verkoopt, het ticket, dan zal het vast wel. Mij spreekt door de immigratie in Dublin met name zo aan omdat je als je aankomt dan zo kunt doorlopen.
De regels voor de bagage zijn de regels voor Amerika. Tenzij je in Dublin een paar dagen blijft, maar jij stapt alleen over.
Je koffers gaan, neem ik aan tenminste, rechtstreeks door. Ik ben nog niet geweest dus ik moet nog ervaren. Je mag dus 1 koffer meenemen van het voorgeschreven gewicht maar je kunt extra 'bij kopen' of hoe noem je dat. Voor de terugweg heb ik dat voor ons beiden al gedaan
De regels voor de bagage zijn de regels voor Amerika. Tenzij je in Dublin een paar dagen blijft, maar jij stapt alleen over.
Je koffers gaan, neem ik aan tenminste, rechtstreeks door. Ik ben nog niet geweest dus ik moet nog ervaren. Je mag dus 1 koffer meenemen van het voorgeschreven gewicht maar je kunt extra 'bij kopen' of hoe noem je dat. Voor de terugweg heb ik dat voor ons beiden al gedaan

- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Zo doorlopen? Dat klinkt goed.
Ik heb vannacht bij hen een ticket ASD - NYC gekocht, lekker betaalbaar en ook met op de terugweg een vrij korte transfer....ik ga er gemakshalve maar van uit dat als ze het zo verkopen het ook te doen moet zijn...hoop ik...maar het blijft toch altijd spannend bij transfers, want het volgende vliegtuig wacht absoluut niet op je als je eerste vliegtuig vertraging heeft....
Ik heb vannacht bij hen een ticket ASD - NYC gekocht, lekker betaalbaar en ook met op de terugweg een vrij korte transfer....ik ga er gemakshalve maar van uit dat als ze het zo verkopen het ook te doen moet zijn...hoop ik...maar het blijft toch altijd spannend bij transfers, want het volgende vliegtuig wacht absoluut niet op je als je eerste vliegtuig vertraging heeft....

- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
oh, en bij mij was de eerste koffer gratis, de 2e zou geld kosten, maar ik heb niet gekeken hoeveel....
23 kg per koffer
23 kg per koffer
Je moet natuurlijk nog wel met je koffers door de douane maar over het algemeen kun je daar ook zo doorlopen. Immigratie in ieder geval al gehadmeyem schreef:Zo doorlopen? Dat klinkt goed.

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 2445 Weergaves
-
Laatste bericht door ClaireVHaut
-
- 6 Reacties