Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

uit eten

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Linda & Patrick
Amerika-ontdekker

Re: uit eten

Bericht door Linda & Patrick »

Onze favo's in the VS/Florida zijn Hooters en the Outback.
Hooters is eigenlijk gewoon leuk door de ongedwongen sfeer,die het best te omschrijven is als een soort "truckers cafe" met allemaal leuke,mooie en spontane meiden die alle in de typische Hooters short en tanktop lopen.(is echt niet alleen geschrikt voor truckers hoor,je ziet er gewoon hele families!)
De menukaart is simpel maar oh zo lekker....met als specialiteit the heerlijke chickenwings met curled fries.
The Outback is een australische grill restaurant,met heerlijke ribs,steaks etc.

Eetse! :-D
Groetjes Linda
Counting 'till Texas 2015!
john ny
Amerikakenner

Bericht door john ny »

ja ja Hooters ken ik ook :lol: :lol: Ik moet eerlijk zeggen dat de menukaart mij niet echt is bijgebleven... :lol: :lol: :wink:

Het Hooters Hotel in LV is ook wel eens leuk om te zien :wink: , vooral ook de show van de Elvis immitator. :mrgreen:
De overwinnaar wordt nooit gevraagd of hij de waarheid vertelde
Arizona
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Arizona »

john ny schreef:ja ja Hooters ken ik ook :lol: :lol: Ik moet eerlijk zeggen dat de menukaart mij niet echt is bijgebleven... :lol: :lol: :wink:
:lol: :lol: :lol:
States visited: AZ, CA, DC, DE, FL, HI, IL, MD, NV, NJ, NY, PA, UT, VA
Bergmannetjes
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Bergmannetjes »

wow, toch nog 'n hele lijst!
Bedankt allen!
5 Bergmannetjes gingen in 2010 voor 't eerst naar de VS!
John V
Amerikafan

Bericht door John V »

Mijn persoonlijke favoriet is PF Chang’s (Chinese bistro met Amerikaanse twist). Tot nu toe zijn alle mensen die ik heb meegenomen om daar te eten razend enthousiast. Hoewel nog niet zo wijdverbreid als menig ketenrestaurant zijn er al wel de nodige filialen van PF Chang’s in Florida (11+). Voor een entree betaal je gemiddeld $11-15 (plus tax en tip).
Tans4USA
Amerikakenner

Bericht door Tans4USA »

Wat een leuke aanrader is om ongeveer een week voor je vertrekt je via email aan te melden voor nieuwsbrieven bij de verschillende (reeds eerder genoemde restaurants) je ontvangt dan per mail vouchers voor gratis appetizer of discounts.
Dit geldt o.a. voor Chilis, TGI Fridays, Texas Roadhouse, Logan's Roadhouse, Houlihans etc.
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

Ik had laatst deze twee berichtjes in m'n www van hyves staan ;)

Heb heimwee!!! Oh, wat mis ik de Dennys, TGI Fridays, Outback, Olive Garden, Bubba Gump en Red Lobster.... Amerika, ik mis je!!! ;-) @ thuis....
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ohja, taco bell!!! En ik vergeet natuurlijk de Applebees, IHOP en de Tony Romas ook nog!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Ik heb vanmiddag gereserveerd voor Fogo de Chao in Washington DC, aanstaande zaterdag. Jippie :clap: :clap: :clap:

Enne, vrijdag wellicht Texas Roadhouse in Lancaster ... en dan nog bijna vier weken om nog veel meer lekkere restaurantjes te proberen. Life is good!!
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

Bergmannetjes schreef:Trouwens, ketens zijn volgens mij typische Amerikaanse cultuur, hoort erbij dus
Volgens mij niet, maar ik heb het inderdaad al vaker gehoord van NL toeristen hier. Maar echt, probeer voor de (in mijn ogen) "echte" Amerikaanse cultuur toch echt de lokale restaurants. Vraag ernaar bij je hotel of gewoon in een winkel. Of kijk eens op www.yelp.co.com. Die zaken heb je net zo goed in alle prijsklasses, maar daar zijn de gerechten meer streekgebonden en wat minder "generic" dan een Applebee's. Daar is op zich echt niks mis mee, en het is ook voordelig, maar ik vind het niks meer dan een Van der Valk. En daar stuur je een toerist in Nederland toch ook niet naartoe? Hoe dan ook, ieder zijn meug en geniet er vooral van!
"Keep Georgia On Your Mind"
marloesss
Amerika-ontdekker

Bericht door marloesss »

In Orlando vonden wij als keten Cici's pizza heerlijk: buffetpizzeria! Onbeperkt pizza/pasta/salades/toetjes incl. drank voor 16 euro met 4 personen (met korting uit één van dit duizend foldertjes die overal liggen :wink:

Golden Coral, ook buffet, een echte 'vreetschuur' maar ze hebben echt alles wat je maar bedenkt. Erg leuk om heeeeeeeel bolle Amerikanen heeeeel volle borden te zien volscheppen.

Taco Bell = keten met Taco's, burrito's, tortilla's, heerlijk! De nachos vooral volgens onze kids.....

Uiteraard zijn we ook heerlijk uit eten geweest in een locale steakhouses en wat betere restaurants, maar een keten voor tussendoor is prima!
HardRock Café in Miami bijvoorbeeld...

Supermarkt: wij namen de Publix, dat is een veredelde AH, met heerlijke baguettes die vers worden belegd, perfecte afwisseling voor ons, Hollanders...
(of de Subway, heerlijke belegde, warme, stokbroodjes....)

Ik krijg wel honger van dit onderwerp!!!
kaap koraal
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 18

Bericht door kaap koraal »

Bedankt @ Spaceace,

Ik wilde net gaan slapen maar met die heerlijke plaatjes van jou duik ik haast de koelkast weer in. :D

Zijn net terug van 3 weekjes Florida (Cape Coral) en ik MOEST 1 x per week naar TGIF voor hun heerlijke spare ribs met Jack Daniels saus,
een echte aanrader. Hier eet ik nooit spare ribs maar die combi van het vlees, wat zo van het bot afvalt, met die heerlijke saus is echt lekkerrrr.
En dan die toetjes HOT brownie met ijs en caramel saus (water loopt in mond) daar kan een heel gezin van eten.
Dat deden we dus ook ...one dessert with three spoons please... en dan nog om een doggybag vragen. :lol:

Wat ook heel lekker is maar volgens mij niet overal in FL gevestigt is Bonefish , een heerlijk visrestaurant(keten).
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

marloesss schreef:In Orlando vonden wij als keten Cici's pizza heerlijk: buffetpizzeria! Onbeperkt pizza/pasta/salades/toetjes incl. drank voor 16 euro met 4 personen (met korting uit één van dit duizend foldertjes die overal liggen :wink:

Golden Coral, ook buffet, een echte 'vreetschuur' maar ze hebben echt alles wat je maar bedenkt. Erg leuk om heeeeeeeel bolle Amerikanen heeeeel volle borden te zien volscheppen.

Taco Bell = keten met Taco's, burrito's, tortilla's, heerlijk! De nachos vooral volgens onze kids.....

Uiteraard zijn we ook heerlijk uit eten geweest in een locale steakhouses en wat betere restaurants, maar een keten voor tussendoor is prima!
HardRock Café in Miami bijvoorbeeld...

Supermarkt: wij namen de Publix, dat is een veredelde AH, met heerlijke baguettes die vers worden belegd, perfecte afwisseling voor ons, Hollanders...
(of de Subway, heerlijke belegde, warme, stokbroodjes....)

Ik krijg wel honger van dit onderwerp!!!
je hebt er wel de "beste cuisine" uitgepikt moet ik zeggen. :lol:

de meeste uit dit voorbeeld probeer ik juist te vermijden. Teveel eenheidsworsterig (behalve HR Cafe dan misschien), slecht voor je gewicht etc
Noa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Noa »

Wat wij een prima restaurant vonden was Black Angus. Uiteraard pas de laatste 2 dagen "ontdekt" Prima ambiance en niet al te duur. Zit recht t.o. de ingang van WDW op Apopka Vineland. Wij hebben ook de restaurants gehad die hiervoor zijn genoemd maar Black Angus vonden wij net iets beter.
Fan of the U.S.A.
helena
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door helena »

Wij zijn fans van Crabby Bills, http://www.crabbybills.com/, heel goed eten, verse vis, ook vlees en kip, maar beperkt. De inrichting is heel sober, houten banken, op het eerste gezicht lijkt het een bende, maar schijn bedriegt.
Uitermate ongedwongen sfeer, in de restaurants aan de Gulf coast loopt de eigenaar, aardige man op leeftijd, soms zelf rond en maakt met iedereen een praatje. Nadeel :roll: : het is er altijd bomvol en aan reserveren doen ze niet.
http://soninetravel-usa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
kiamzo
Amerikakenner

Bericht door kiamzo »

Onze kleinkinderen vonden Golden Coral zalig ,hier kunnen ze gaan halen wat ze zelf graag eten.En het was niet duur.
Bergmannetjes
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Bergmannetjes »

Wij gaan noteren:

Met stip op 1: 'gewoon bij de Locals' als we tijd hebben.

en voor onderweg of 'n snelle hap;
Golden Coral
Cici's pizza
Hard Rock Café - nog nooit geweest nl. -
TGIF
Hooters
Outback
BJ's Brewhouse
Cheesecake Factory
Planet Hollywood
Wendy's ?
Applebees
dé Mac natuurlijk (1x)
Texas Roadhouse
PF Chang's

Iedereen bedankt!
5 Bergmannetjes gingen in 2010 voor 't eerst naar de VS!
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Mijn favorieten zijn Texas Roadhouse, Applebees, Red Lobster en Qdoba :)
De Mac snap ik nooit zo. De $1 McChickens zijn wel fijn, maar ik zou toch eerder voor een Wendy's of Sonic gaan :)
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Katja »

Sonic is inderdaad erg lekker.
De Third pounders van McDonalds wel goed te eten.
butterfly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door butterfly »

Ik ben ook fan van Outback en Olive garden, en in Orlando (downtown disney) vinden we het eten bij rainforest cafe ook erg lekker ( wel wat duurder, maar ook erg leuk voor de kinderen)
Qua fastfood zie ik bij niemand onze grote favoriet staan: Arby's. Ik vind die broodjes roastbeef zooooo lekker!
Iwan & Evelien
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Iwan & Evelien »

Hallo allemaal,

Dit onderwerp sluit naadloos aan bij waar ik naar op zoek was. Ik heb veel namen gezien van restaurants die ik nog niet kende, mogelijk omdat ze niet overal inde USA te vinden zijn. Hier even het (alfabetisch) samengestelde overzicht:

Applebees
BJ's Brewhouse
Black Angus
Cheesecake Factory
Chilis
Cici's pizza
Crabby Bills
Fogo de Chao
Golden Coral
Hard Rock Café
Hooters
Olive garden
Outback
PF Chang's
Planet Hollywood
Qdoba
Red Lobster
Sizzler
Texas Roadhouse
TGI Fridays

Zelf zijn we op zoek naar restaurants waar het eten niet uit een papiertje komt, en waar ook nog wat ambiance is. Outback is wat dat betreft het perfecte voorbeeld. Maar omdat ik niet alle ketens ken is het lastig vergelijken. Daarom aan iedereen de vraag om de jou bekende restaurants op volgorde te zetten van goed naar slecht. Graag geef ik het goede voorbeeld met mijn eigen voorkeuren:

1. Outback
2. Black Angus
3. Applebees
4. Sizzler

De overige restaurants heb ik nog nooit geprobeerd, maar Outback en Black Angus zijn echt favoriet bij ons terwijl Applebees en Sizzler middenklasse tot laag zijn. Care to share your opinion ?

Groetjes,
Iwan & Evelien
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer