Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Update wegwerkzaamheden in Zion NP
Re: Update wegwerkzaamheden in Zion NP
2 weken geleden hebben we er gereden. Het is goed te doen. De vertraging is denk ik maximaal 15 minuten. Wij hebben haast geen vertraging gehad omdat het best rustig was. Wij reden richting Bryce. De wegwerkzaamheden vond ik eigenlijk niet eens zo heel erg, doordat je langzaam moet rijden en soms stil staat kun je wel van het uitzicht en de omgeving genieten.
- Trientje
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Wij zijn er op 5 oktober gepasseerd. Bij ons heeft het wel een pak langer geduurd. Echt superdruk was het niet, maar het regende pijpenstelen en de weg was een grote modderpoel. Het schoof ook verschrikkelijk, onder andere door de putten in de weg.
Als het droog is, kan ik mij best voorstellen dat het niet zo erg is om erdoor te rijden, maar wij waren toch heel blij dat we erdoor waren!
Als het droog is, kan ik mij best voorstellen dat het niet zo erg is om erdoor te rijden, maar wij waren toch heel blij dat we erdoor waren!
2007: Niagara Falls, NY, Washington, Philadelphia
2008: Florida
2009: Zuidwesten, San Francisco, NY
2010: Zuidwesten
2013: Rondje Denver-Denver met oa Yellowstone, Black Hills
2016: NY
2008: Florida
2009: Zuidwesten, San Francisco, NY
2010: Zuidwesten
2013: Rondje Denver-Denver met oa Yellowstone, Black Hills
2016: NY
- steson
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Wij waren er rond 24 september en hebben er niet echt iets van gemerkt..... Omdat we moesten wachten voor de tunnel, hebben we de trail gelopen naar de overlook. Toen we terug kwamen, konden we er meteen tussen en de tunnel door..... Maar wij waren er ook op een zaterdag.
De wegopbreking bij Bryce vonden wij wat irritanter ! Heen hadden we nog geluk, maar terug duurde het behoorlijk wat langer voordat we er voorbij waren !
De wegopbreking vanuit Yosemite Valley naar Mariposa zijn het vervelenst !! Wat duren die lang zeg......
De wegopbreking bij Bryce vonden wij wat irritanter ! Heen hadden we nog geluk, maar terug duurde het behoorlijk wat langer voordat we er voorbij waren !
De wegopbreking vanuit Yosemite Valley naar Mariposa zijn het vervelenst !! Wat duren die lang zeg......
september 2010: Zuid-Westen en Kauai/Maui
mei 2011: Florida en Bahama's
maart 2012: New York
september 2012: Mid-Westen en Oahu/Big Island
juni 2014: Florida
april 2015: Washington/Niagara Falls
September 2015: Noord-Westen en Kauai/Maui
mei 2011: Florida en Bahama's
maart 2012: New York
september 2012: Mid-Westen en Oahu/Big Island
juni 2014: Florida
april 2015: Washington/Niagara Falls
September 2015: Noord-Westen en Kauai/Maui
Wij reden er 14 oktober doorheen. Ik denk dat we na de tunnel zo'n kwartier hebben stilgestaan. Viel wel mee. De andere kant op stond ook wel een aardig lange rij. Maar ik denk dat ik van tevoren niet goed gekeken heb waar de trail naar Canyon Overlook begon, want voor we het wisten waren we al een heel eind de 9 op. Wel jammer, maar ja.
Bij Bryce hebben we helemaal geen werkwerkzaamheden gehad of gezien...
Bij Bryce hebben we helemaal geen werkwerkzaamheden gehad of gezien...
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik heb ook niks gezien van Canyon Overlook Trail... je bent ook best met verkeer enzo bezig. Ik vond het ook wel erg jammer maar ja helaas pindakaas.
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 13737 Weergaves
-
Laatste bericht door Corv
-
- 18 Reacties