Lijken wel schilderijen Stan, vind het wel wat hebben. Vraag me alleen af waarom ik dit nu wel weer mooi vind....rare wezens zijn we toch eigenlijk met al die verschillende smaken
Het is inderdaad een soort schilderij effect, en ik vind het echt zeer geslaagd. Vebaas me trowens dat ik steeds weer andere foto's als favoriet ga zien. Spider rock spreekt me b.v.b. sterk aan, ik herinner me ook ook nog zeer goed daar boven te staan, met dat prachtige uitzicht.
Petra, de gele bloemen was in White Pockets (Paria Wilderness, Arizona) met Terry Alderman. Die hangt trouwens ingekaderd aan de muur (de originele wel).
Het zal hobby-misvorming zijn omdat ik een schildersopleiding volg. Als foto is het een indrukwekkend beeld. Maar als je zoiets groots probeert identiek na te schilderen zonder enige interpretatie of toevoeging aan het beeld heeft het vlug iets kitscherig, vind ik. Nu is het een beetje vlees noch vis.
Het is 1-2-3 experimenteren met de Topasz Simplify3 filter in photoshop (elements).
originelen:
al de rest: http://www.facebook.com/album.php?aid=2 ... cffa0f3776
Het effect vind ik wel mooi, maar vooral de eerste foto vind ik zonder bewerking 'beter uit de verf komen'. De dieptewerking is beter, maar bewerkt of niet: hele mooie foto's
Ik vind het wel een leuk effect. Niet voor al je foto's, maar voor zo een keertje is het wel leuk. Die blaadjes komen ook erg leuk uit in de bovenste foot.
(ik hou trouwens sowieso ook wel van die vintage posters waarbij je deze stijl een beetje terug ziet)
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.