Zo, dat zit er weer op! Vanochtend heel vroeg met de auto vertrokken zodat ik minstens een paar files mocht tegenkomen en een paar keer fout mocht lopen (wat uiteindelijke natuurlijk ook nog gebeurde). Auto in de parkeergarage van het concertgebouw gezet en een mooie 5 euro per uur mogen neertellen

Het was even lopen naar de röntgenafdeling en het bleek dat een afspraak niet eens nodig was, sterker nog het is zelfs de bedoeling gewoon binnen te lopen. Wel even de envelop laten zien en afgeven van de 2e NL dan weten ze meteen wat er moet gebeuren

Daarna teruggelopen en langs het consulaat (toen ik de vlag er zo mooi in de zon zag wapperen moest ik even glimlachen

) en direct de hoek om voor de echte keuring. Eventjes gewacht en daarna geholpen door Dr Schulte Jr, erg vriendelijke man en zeer geinteresseerd in mijn emigratie plannen

Ik moest nog wel een inenting, omdat er een bepaalde inenting na 10 jaar blijkbaar verjaart.
Bloedprikken en die inenting waren echt peanuts, snap nooit wat er eng aan kan zijn, en bij de vragenlijst die hij met me doornam kon ik op ELKE vraag nee beantwoorden en dat waren toch zo'n 25 vragen! Daar was ik wel blij mee
Nog even afwachten wat de bloedtest aangeeft, maar heel erg waarschijnlijk ben ik nog maar één stap verwijderd van die GC!