Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Emigreren......en dan?? Heimwee??

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
ronald87
Amerikafan

Bericht door ronald87 »

Mooi huis, Olavski! Met een zwembad in de tuin en zo'n SUV op de oprit lijkt het alsof je de American dream aan het leven bent! :wink:
ANY
Amerika-expert

Bericht door ANY »

Mooi huis hoor, en lekker een zwembad erbij. Nu maar hopen op een goede zomer. Enne... mijn man's neef woont in Grand Rapids, daar zijn we nog nooit op bezoek geweest... Dat wordt nog een grote pool party!
Annemiek
Info Ithaca & Finger Lakes Regio: http://www.flregio.blogspot.com"
Mooie plekjes noordoosten: http://noordoosten.blogspot.com/"
http://www.annaharalson.com/
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Jammer dat we maar een tussenlanding van 3 uur hebben in Detroit, anders kwamen we ook even een duik nemen.

Marjon
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Ge-wel-dig huis, Olav! Van harte gefeliciteerd. Het is leuk om te horen dat het jullie zo goed gaat in Amerika. Geniet van je succes!

Groetjes
Jacqueline
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Een heel leuk huis, zeg! Hier nog eentje, die binnen afzienbare tijd in ieder geval langs Grand Rapids zal rijden, we zijn overdue voor een bezoekje aan mijn schoonvader in Muskegon. TZT zal ik wel laten weten wanneer.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
laska
Amerikafan

Bericht door laska »

Je gaat het nog druk krijgen met al die bezoekers..

Mooi huis en goede buurt ook,leuk om te lezen dan het zo goed gaat met je. Geniet en het duurt nu hopelijk niet zo lang voordat de zomer ook in Michigan begint.

Liefs

Laska
Was that for us?
StefanP
Amerika-ontdekker

Bericht door StefanP »

olavski schreef:Sinds een week hebben m'n vrouw en ik ook een echt huis. Met zwembad. :o 't begint nu ergens op te lijken: Huis, baan etc. ;)

Ik kan zeggen dat dat heel erg lekker voelt en de dagen dat ik dingen van Nederland mis worden steeds minder. Dit was al vrij minimaal maar toch. ;)

Ik hoef het verhaal van vrienden en familie niet te houden: die blijf je af en toe missen maar veelvuldig contact doet wonderen. Daarbij heb ik er veel vrienden en familie bijgekregen.

Nou moet 't snel lente worden zodat ik een biertje in m'n pool kan drinken. :mrgreen:

Heimwee? Nee, niet echt.
Hey, jij ook hier 8)

Ontopic: ik heb ook geen heimwee, geen minuut gehad. Alleen nachtmerries over terug te moeten naar NL...
olavski
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door olavski »

StefanP schreef:
Ontopic: ik heb ook geen heimwee, geen minuut gehad. Alleen nachtmerries over terug te moeten naar NL...
Ik had niet anders van je verwacht. :wink:

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

olavski schreef:
StefanP schreef:
Ik had niet anders van je verwacht. :wink:
Dat gevoel heb ik nou ook vaak! Zou niet weten wat ik in NL moet gaan doen nu!

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
doreennicole
Amerika-expert

Bericht door doreennicole »

ben ik nou de enige die dat zwembad onbeschoft groot vind? :lol:

olavski, het is jullie van harte gegund hoor. i'm just kidding. het is omdat je in seattle maar 3 dagen per jaar in een outdoor zwembad kan zitten, daarom ben ik zo jaloers
SEEING IS BELIEVING
Marcel
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Marcel »

olavski schreef:@ Marcel, die kennissen, wonen die in GR of er net buiten? Ik verkas namelijk van GR nu naar Kentwood (blijft wel Kent County), meer een soort Township.
Die kennissen (of eigenlijk, hele verre familieleden) wonen deels in GR, deels in Wyoming.
Life is good in the Tarheel State.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer