Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Uitleg&Vragen Priceline/Hotwire 2

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
woutertje6
Amerikafan

Re: Uitleg&Vragen Priceline/Hotwire 2

Bericht door woutertje6 »

Grandu schreef:Ik vind voor de nacht van 10 augustus 2011 op 11 augustus 2011 in Philadelphia (airport area) een hotel voor $49 (excl. de hotwiretax van ong. $10?). Ik verblijf één nacht in Philadelphia en heb geen moeite met een airporthotel.
Wat vinden jullie van deze deal? Het gaat om een 3-sterren hotel.

Derk
Je kan zelf proberen uit te zoeken om welk hotel het gaat via biddingfortravel of betterbidding. Je kan dan gewoon op de sites kijken van desbetreffende hotels wat de prijzen zijn en dan zelf beoordelen of de prijs goed is.
Januari 2011 - juni 2011 ( Northern Arizona University, Flagstaff)
Juni 2012 - augustus 2012 (Harvard Summer School)
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

aan de hand van de amenities weet je wellicht uit te vinden welk hotel het is
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Note mod (Marjan):
Een vriendelijk verzoek vragen/opmerkingen/biedingen m.b.t. Priceline/Hotwire die buiten Amerika vallen, te plaatsen in het betreffende draadje in het Off Topic Forum. Een aantal niet-Amerika gerelateerde berichten en biedingen zijn om die reden verplaatst naar genoemd topic
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

michelly schreef:Hotwire
Plaats: Los Angeles (airport)
Voor periode: 7-7-2011 en 12-8-2011
Verkregen hotel (incl. ster en area): Hyatt Summerfield Suites El Segundo *** (LAX)
Betaald (incl. taxes) $80 resp $77
Normale prijs via hotel website: Vanaf $170 resp $134
Je bent er vroeg bij :mrgreen: ! Maar mooie deal :thumbup: ! Ik had jullie nog niet zoveel met priceline/hotwire gezien, dacht ik :roll: ? Mooie verslaving erbij misschien :lol:
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

Ik kon het niet laten :wink: . De route is nog helemaal niet klaar maar de eerste en laatste nacht staan toch vast.
We hebben vorige keer ook een aantal mooie overnachtingen met Hotwire geboekt. Het probleem is alleen dat wij met z'n vijven zijn dus durf ik Priceline niet zo goed aan.
En ik heb strikte opdracht van Michel gekregen om niet meer sterren dan 3 te boeken :mrgreen: . Vorige keer hadden we het Sheraton in Los Angeles en dat vond hij helemaal niks. Al die mensen die achter je aan komen om koffers te dragen...
Maar met deze boeking is hij gelukkig ook heel blij.

Elly
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

michelly schreef: En ik heb strikte opdracht van Michel gekregen om niet meer sterren dan 3 te boeken :mrgreen: . Vorige keer hadden we het Sheraton in Los Angeles en dat vond hij helemaal niks. Al die mensen die achter je aan komen om koffers te dragen...
Haha ! :lol: ! Ik vind dat juist wel heerlijk :mrgreen: !

Met 5 personen priceline boeken is inderdaad altijd lastig ... (oftewel, eigenlijk niet te doen, of 2 kamers doen)
Laatst gewijzigd door MattRob op 02 okt 2010, 19:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Haha, herkenbaar, wij regelen ook het liefst zelf onze bagage en moesten ook wennen de auto af te geven, alleen de luxe kamers vinden we wel heerlijk!! :!:
toetjero
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door toetjero »

Michelly@..Je reist met vijf personen...Neem je in dit geval twee kamers via hotwire? En de prijzen die je noemt zijn dan per kamer?
Ik hoop dat je mij meer duidelijkheid kunt geven.
michelly
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door michelly »

Wij nemen dan 1 kamer. Onze ervaring leert dat we hier geen problemen mee krijgen. Maar een garantie heb je natuurlijk niet.
We hebben omdat we kamperen altijd slaapmatjes en slaapzakken bij, dus we kunnen makkelijk iets improviseren.

Elly
toetjero
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door toetjero »

Elly, bedankt voor je reactie.
Al is de planning niet kamperen, een self-floatedmatje en slaapzak zullen wel passen.
tamara21
Amerika-ontdekker

Bericht door tamara21 »

Dus als je met 5 personen gaat kun je beter bij Hotwire kijken dan bij priceline?
Wij willen namelijk volgend jaar met 5 personen (volwassenen) gaan en als het kan ook gewoon in 1 kamer.
En die prijzen die hier allemaal staan spreken me wel aan natuurlijk.
Groetjes Tamara
2003: Florida
2006: Zuid-West Amerika
2008: Noord-West Amerika
2009: Florida
2011: Noord-West Amerika & Canada
2012: Noord-Oost Amerika & Canada
2013: Zuid-West Amerika & Hawaii
2014: zuid-west Amerika & Yellowstone np
lsl
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door lsl »

Priceline geeft duidelijk aan dat ze maar een kamer voor 2 personen voorzien.
Je neemt dus een gok als je denkt om er met meer dan 2 te kunnen slapen.
Boek je via Priceline bvb een hotel in New York, dat is de kans zeer klein dat je daar een kamer met meer dan 2 slaapplaatsen hebt.

Bij Hotwire geef je zelf aan met hoeveel je op een kamer wilt en daar wordt rekening mee gehouden bij hun voorstel(len).

Luc.
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
michelly
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door michelly »

Hotwire garandeert wel 4 slaapplaatsen maar dat kan ook zomaar een sofasleeper zijn. Zie deze 2 citaten van het forum betterbidding.com
Hotwire cannot gaurentee the number of beds in the room... but it does guarentee there will be accomodations seen fit to suit the number of guests booked.

More often then not, its 2 queen beds. But it could be a number of options... Including but not limited to:

2 queens
2 kings
2 full size
2 twins
1 queen and a hideaway
1 king and a hideaway
en
We just had a trip where our room had only a King bed and a small sofa bed. The room was booked for 4 people (2 adults and two kids ages 9 &12). It can happen. The hotel was an All Suite hotel with just sing King beds (and kitchenettes to make it a suite). I called Hotwire because I was surprised. I was told that a King bed and a sofa bed will sleep 4 people.
De vraag is dan of je met 5 volwassenen dit risico wilt nemen. Wij hebben toch altijd voldoende slaapmatjes bij dus voor ons is dat verder geen probleem.

Elly
Maarten-Annique
Amerikakenner

Vragen over Priceline

Bericht door Maarten-Annique »

Ik heb met de zoekfunctie geen antwoord kunnen vinden op mijn vraag.

Ik lees dat er wel veel ervaring is met Priceline, dus ongetwijfeld kan iemand de vraag beantwoorden.

Als je biedt op Priceline, hoe gaat dit dan verder in zijn werk?
Kun je dit nog (kosteloos) annuleren als je eenmaal hebt geboekt?
Zijn er periode's dat Priceline het goedkoopst is? Kort van tevoren of ver vooruit?
Je kunt een gebied kiezen bij de aanvraag. Als het aangeboden hotel je niet bevalt, kun je dit dan afwijzen?

Bedankt voor de antwoorden!
Laatst gewijzigd door Maarten-Annique op 25 okt 2010, 20:23, 2 keer totaal gewijzigd.
Katja
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Vragen over Priceline

Bericht door Katja »

Je kunt niet meer annuleren en er is ook geen weg meer terug als het hotel je niet bevalt. Dingen vooraf goed uitzoeken is dus belangrijk.
Maarten-Annique
Amerikakenner

Goed uitzoeken doen we zeker, maar als je een gebied kiest staan daar diverse hotels waar je de één misschien wel wilt en de andere niet.
Daar is dan dus verder geen keuze meer in begrijp ik hier uit.
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

brampo schreef:maar als je een gebied kiest staan daar diverse hotels waar je de één misschien wel wilt en de andere niet.
Dat is inderdaad een risico dat je loopt, want als je "name your price" kiest, dan geef je in wezen aan dat het je binnen die bepaalde categorie niets uitmaakt welk hotel je krijgt. Als je dat wel uitmaakt, is Priceline niet je ding. Je kunt het maar voor een deel sturen door een aantal sterren te kiezen en binnen een bepaald gebied.
"Keep Georgia On Your Mind"
Katja
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Katja »

Bij sommige gebieden heb je wel een redelijke zekerheid wat je krijgt maar bij andere is de keus heel groot en als je bepaalde hotels niet wilt moet je Priceline dan niet nemen.
Hotwire geeft een fractie meer zekerheid.
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

Misschien een goed idee om dit topic eens goed door te lezen.
Daarin worden je vragen eigenlijk al goed beantwoord.
Maarten-Annique
Amerikakenner

Jouw zoekresultaten zijn beter dan die van mij...ik ga eens lezen.
Gesloten
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer