Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Yellowstone motel/hotel/b&b

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Yellowstone motel/hotel/b&b

Bericht door vana »

Doockles schreef:Tegen dat we effectief beslist hebben om te gaan en een vlucht geboekt hebben is het misschien december/januari. Maar dat is dan blijkbaar veel te laat.

Jammer, want zo gaat er voor mij toch een deel van de pret verloren. Een hotel vastleggen nog voor je reis geboekt is, vind ik er een beetje over ;-)
Maar je kunt het toch gewoon proberen tegen die tijd? Ik heb begrepen over de telefoon dat niet alle beschikbare accomodaties tegelijk op de website gezet worden. Bovendien zijn er regelmatig annuleringen. Wij hebben toendertijd gebeld naar Xanterra : (001) 307.344.7311 .
Lauren schreef:Ik heb net de Canyon Lodge Western Cabin geboekt voor twee nachten in juli 2011. $444 !!!
Waarom moet jij zoveel betalen voor de Western Cabin? Als ik hier naar de rates kijk is het maar $ 166 per nacht.

Marjon
Doockles
Amerika-expert
Partner van: Pietro

Bericht door Doockles »

vana schreef:Maar je kunt het toch gewoon proberen tegen die tijd? Ik heb begrepen over de telefoon dat niet alle beschikbare accomodaties tegelijk op de website gezet worden. Bovendien zijn er regelmatig annuleringen. Wij hebben toendertijd gebeld naar Xanterra : (001) 307.344.7311 .
Bizar dat ze het op die manier doen, maar toch wel een geruststelling ;-)

Maar goed, we zullen dan wel zien. 't Is niet zo evident om Yellowstone in een reis van 14 dagen te steken. Spijtig genoeg kunnen we nooit langer. Dus misschien wordt het toch gewoon iets anders. :-)
Lauren
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Lauren »

vana schreef:
Lauren schreef:Ik heb net de Canyon Lodge Western Cabin geboekt voor twee nachten in juli 2011. $444 !!!
Waarom moet jij zoveel betalen voor de Western Cabin? Als ik hier naar de rates kijk is het maar $ 166 per nacht.

Marjon
Hoi Marjon,
2 nachten van 27-29 juli 2011 met 4 personen kost ons $ 444, -- ($ 195 + tax per nacht).
Waren we met 2 personen geweest dan was de cabin $ 173 per nacht.
Veel geld he! maar ik ben blij dat we nog iets hebben kunnen boeken. Nu de tickets nog :wink:

Groet, lauren
Valerie
Amerikakenner

Bericht door Valerie »

Ik ben ook beginnen kijken voor Yellowstone accomodatie te boeken en ik schrik ook dat veel dingen op Xanterra al vol zitten - Dat is balen!!
Olf Faithfull was nog iets vrij en dan bij het meer maar dat was vrij duur...
Ik ben nog niet zo goed uit aan m'n planning in Yellowstone....
We willen gerust op verschillende plekjes slapen, aangezien dat hier vaak wordt aangeraden...We plannen 3 (of 4 nachten).
Normaal gezien komende van Salt Lake City en na Yellowstone richting Grand Teton, Jackson,.... (voor diegene die m'n topic in Zuidwesten wat kennen, we denken er nu over om de route om te draaien zodat we de zware rijdagen in het begin hebben als we nog fris zijn ;))
Iemand handige tips?
2006 - Zuidwesten
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
john1969
Amerikafan

Bericht door john1969 »

Hallo,

ik heb ook eens ziten kijken bij Xanterra in september en zelfs dan zit er al veel vol
zo gauw ik iets zie zal ik maar boeken je kunt dat toch annuleren (denk dat er da veel doen)
moet ook nog de vlucht boeken....

John
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Het zit echt nog niet vol in Yellowstone hoor, ze brengen de vrije plekken alleen mondjemaat naar buiten, gewoon even bellen en je kan vast en zeker wel een of meerdere overnachtings plekken boeken.
wootz
Amerika-ontdekker

Bericht door wootz »

afgelopen maand zat bij ons ook alles volgeboekt. Ook toen wij aankwamen hebben we lokaal nog gechecked, maar geen beschikbaarheid.\
Wij hebben toen onze planning aangepast en hotels rond om geboekt. Wij zijn begonnen in Cody, en toen naar het noorden gegaan (Gardiner MT). Daarna over de andere loop naar het zuiden. Was wel wat veel rijden, maar wel alles kunnen dekken. In een vervolg trip zou ik voor West Yellowstone kiezen, daar dat toch nog wel "centraal" is. Zowieso is het nog minstens een uur rijden om ergens te komen.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

In setember is er al veel gesloten, dus dan wordt het moeilijk om op het laatste moment nog iets te vinden. Maar het zal nu echt nog wel mogeljk zijn om iets voor de komende zomer te vinden. En als er op dit moment echt niets is, is het verstandig om zo nu en dan te kijken of er iets vrijkomt, dat gebeurt echt regelmatig.

Marianne
Valerie
Amerikakenner

Bericht door Valerie »

Vanavond zitten we aan de pc om Yellowstone te boeken... Een moeilijke puzzel
We hebben er 4 nachten. Canyon Village is centraal maar alleen nog vrij op 13 juli (onze eerste dag komende van Salt Lake City).

Wat denken jullie van deze puzzel :
Dag 6 Woensdag 13 juli Salt Lake City – Yellowstone --> Via West entrance binnenrijden en overnachten in Canyon Village.
Dag 7 Donderdag 14 juli Yellowstone --> De bovenste loop nemen en overnachten in Mammoth Hot springs
Dag 8 Vrijdag 15 juli Yellowstone --> De onderste loop nemen en overnachten in Old Faithfull
Dag 9 Zaterdag 16 juli Yellowstone--> De onderste loop verder doen en overnachten in Old Faithfull (of Lake village??????)
Dag 10 Zondag 17 juli Yellowstone verlaten via 'South entrance' richting Grand Teton

OF

Canyon Village laten voor wat het is als overnachtingsplaats en een heel andere puzzel opzetten?
2006 - Zuidwesten
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
Lauren
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Lauren »

Lauren schreef:Ik heb net de Canyon Lodge Western Cabin geboekt voor twee nachten in juli 2011. $444 !!! Ik wilde eigenlijk nog twee nachten op een andere plek boeken, maar alles is vol rond 25 tot 29 juli 2011!!
We hebben nog niet eens onze vliegtickets geboekt. Voor de twee andere nachten wijken we waarschijnlijk uit naar West-Yellowstone.
Dus wie plannen heeft voor Yellowstone volgend jaar juli: nu boeken!!

Groet, Lauren
Inmiddels heb ik de Canyon Lodge geannuleerd ivm wijziging in het schema.
Ik heb nu net voor de eerste nacht Old Faithful Inn de Old House Room with shared bath geboekt!! Ik ben benieuwd. We nemen nooit een shared bath, maar ik las dat hier de badkamer heel mooi en schoon is.
Daarna twee nachten Lake Hotel Frontier Cabin.
Ik ben tevreden!

Groet, Lauren
elninjoo
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door elninjoo »

Ik heb 2 nachten in Old Faithful lodge geboekt voor $67 per nacht (eind augustus) en 2 nachten in Canyon Village voor $73 per nacht (begin september).
Jan & Wilma
Amerikafan

Bericht door Jan & Wilma »

Hou er rekening mee dat het begin september 's nachts aardig koud kan zijn. Wij zaten dit jaar begin september in Canyon Village in een cabin waar het erg koud was.
De cabin tochtte heel erg door alle gaten en kieren. Ze zijn nl totaal niet geisoleerd.
Ook 's ochtends was het erg koud . Zorg in elk geval voor warme kleding. Wij hebben zelfs handschoenen gekocht.
Het hoeft niet koud te zijn maar hou er in elk geval rekening mee. Het kan zelfs vriezen 's nachts.
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

Voor zover ik weet zit er verwarming in de (Frontier) cabins in Canyon Village.
En inderdaad, het kan er m.n. 's nachts behoorlijk koud zijn.
Groet,

Old Faithful
Jan & Wilma
Amerikafan

Bericht door Jan & Wilma »

Er zit inderdaad een kachel in de cabin maar die kan de kou mn 's nachts, niet echt goed aan.
Wij hadden het tenminste koud!!!!!!
elninjoo
Amerikakenner

Bericht door elninjoo »

Goeie tip! Zal 'n straalkacheltje kopen voor die kouwe lodges.
elninjoo
Amerikakenner

Bericht door elninjoo »

Ben inmiddels in Yellowstone geweest en dit waren de hotels:
Alpine Motel West-Yellowstone (goedkoop en effectief, wifi en gsm werken er prima)
Budget cabin Old Faithful (geen douche/toilet op de kamer, dat was dus eigenlijk 'n misser, want dat had ik niet uit die onduidelijke site van Xanterra begrepen)
Colterbay Village (geweldig mooie cabins, gms ontvangst en wifi op het terrein mogelijk)
Canyon Village (simpele maar effectieve cabin, gelukkig hier wel douche/toilet)
Cody cowboy Village (mooie cabin, helaas geen gsm netwerk met 'n kpn-abonnement)

Locaties waren allemaal goed. Ben blij dat ik niet in 't noorden zat want dat vond ik niet zo bijzonder. Heb één dag de complete loop gereden, maar alleen omgeving Old Faithful en omgeving Hayden wilde ik vaker dan 1 keer doorrijden/lopen.
Nici
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door Nici »

Budget cabin Old Faithful (geen douche/toilet op de kamer, dat was dus eigenlijk 'n misser, want dat had ik niet uit die onduidelijke site van Xanterra begrepen)
En als je van te voren weet dat er geen douche/toilet op de kamer is, vond je de cabin dan nog steeds een misser?
Colterbay Village (geweldig mooie cabins, gms ontvangst en wifi op het terrein mogelijk)
Dit is in Grand Teton neem ik aan, weet je nog welke cabin je had? Private one room of private two room?
http://www.roadbook2013.blogspot.com/ Verslag juni 2013: Alburquerque - Las Vegas
http://www.roadbook2012.blogspot.com/ Verslag juni 2012: Las Vegas-Denver (met Havasupai en GT/Y)
http://juliannicoline.blogspot.com/ Verslag Juni 2010: SF-Phoenix.
Valerie
Amerikakenner

Bericht door Valerie »

Wij wisten het ook niet vooraf maar ik vond de cabin toch heel goed bij Old Faithfull... We hadden ook wel het geluk om cabin 200 te hebben die aan de boardwalk zat en we zagen OF vanuit onze cabin :)
Wij vonden Canyon Village het minste... Wel proper, al vond ik de vloer in de badkamer maar raar maar vond deze cabins wel eens aan een opfrissing toe.

Wij sliepen 1 nacht in Canyon Village, 1 nacht in Mammoth Hot SPrings Hotel en 2 nachten bij Old Faithfull... IK was hééééééél tevreden over onze verdeling. ZO reden we niets 2 keer en konden we alles goed zien wat we wilden doen! Een aanrader dus :)
2006 - Zuidwesten
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
elninjoo
Amerikakenner

Bericht door elninjoo »

Nici schreef:
En als je van te voren weet dat er geen douche/toilet op de kamer is, vond je de cabin dan nog steeds een misser?
Als ik dat van te voren had geweten had ik dus 'n duurdere kamer mét badkamer geboekt. Maar wel in Old Faithful. Vond die omgeving toch eigenlijk wel 't mooist van 't hele park.
En Canyon Village was dan weer geschikt om meermaal daags te gaan gamedriven.
Dit is in Grand Teton neem ik aan, weet je nog welke cabin je had? Private one room of private two room?
Ik had 'n cabin met 2 bedden en 'n keurige badkamer. Meest sfeervolle accommodatie wat beide parken betreft.

Xanterra buit z'n monopoliepositie naar mijn idee te veel uit, ze zouden concurrentie van andere hotels moeten hebben in de parken waar zij huishouden. Als je ziet wat n geld zij binnenharken in Yellowstone en wat ze er voor bieden. In Grant Teton zorgde men wél voor gsm-ontvangst en wifi, in Yellowstone niet.
Nici
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door Nici »

Bedankt voor je antwoord.
Colter Bay Village hadden wij als optie staan, dus dat gaan we zeker boeken! Ook hier heb je overigens de optie om te kiezen met en zonder badkamer (prijs van de kamer met douche/wc is wel 2 keer zo duur). Definitieve prijzen zullen pas begin november bekend gemaakt worden. Je kunt op dit moment ook alleen nog maar een reservering aangeven, maar nog niet echt boeken.

Bij Old Faithful is al een aantal kamers 'sold' voor de periode dat wij willen gaan (juni 2012). We kunnen nog wel kiezen tussen een kamer met 1 bed met douche of een kamer met 2 bedden zonder douche. We zitten nog te twijfelen wat we gaan doen. Ik kan best één nachtje zonder douche op de kamer! En met 2 bedden slaap je toch een stuk beter. Wij zijn thuis een bed van 1.80 breed gewend en het is toch weer wennen als je dan in een bed van 1.40 met z'n 2-en moet slapen :roll: !
http://www.roadbook2013.blogspot.com/ Verslag juni 2013: Alburquerque - Las Vegas
http://www.roadbook2012.blogspot.com/ Verslag juni 2012: Las Vegas-Denver (met Havasupai en GT/Y)
http://juliannicoline.blogspot.com/ Verslag Juni 2010: SF-Phoenix.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer