Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
DV-2012: slow chat
-
- Amerika-ontdekker
Re: DV-2012: slow chat
Weet iemand waar je de , the photo validator link kan vinden ? .
Zou op de site van de visa aanvraag moeten staan maar ik kan hem niet vinden .
Thanks
Zou op de site van de visa aanvraag moeten staan maar ik kan hem niet vinden .
Thanks
-
- Amerika-newbie
Ik heb nog een vraag over die pasfoto's. In de instructies staat dat er op de site een Photo validator te vinden is. Weet iemand waar ik die kan vinden?
Ik heb een poging gedaan om een pasfoto die ik hier nog had liggen aan te passen aan de normen, maar die 600 x 600 pixels vind ik maar vreemd.
Misschien ga ik best eens bij de fotograaf langs.
Greetz,
Ben
Ik heb een poging gedaan om een pasfoto die ik hier nog had liggen aan te passen aan de normen, maar die 600 x 600 pixels vind ik maar vreemd.
Misschien ga ik best eens bij de fotograaf langs.
Greetz,
Ben
-
- Amerika-newbie
Natuurlijk zag ik net te laat dat deze vraag gisteren al gesteld is geweest...
- Georgie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Ik weet niets van die photo validator, daar kan ik jullie niet bij helpen, sorry. Bij de fotowinkel waar ik ze heb laten maken hebben ze heel goed nagegaan of de foto 600x600 was en de precieze maten even dubbel gecheckt.
Ik heb nog even een 'domme' vraag. Er staat dat de DV Lottery begint op noon, Eastern Daylight Time (EDT) (GMT -4), Tuesday, October 5, 2010
Met het tijdverschil omgerekend is dat dan toch 5 uur 's middags in Nederland? Ik kan zo ontzettend niet rekenen dat ik weer twijfel.
Ik heb nog even een 'domme' vraag. Er staat dat de DV Lottery begint op noon, Eastern Daylight Time (EDT) (GMT -4), Tuesday, October 5, 2010
Met het tijdverschil omgerekend is dat dan toch 5 uur 's middags in Nederland? Ik kan zo ontzettend niet rekenen dat ik weer twijfel.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Dat is volgens deze link dus 18:00 NL tijd (http://www.worldtimezone.com/). Volgens mij zijn ze dan nog niet over op wintertijd namelijk.
Maar waarom wil je gelijk al de 5e meedoen? Ik zou serieus een paar dagen wachten want het maakt toch niets uit. Ik heb zelf vorig jaar 2 dagen voor de sluiting pas meegedaan.
Bovendien, stel er zou iets fout gaan met de verwerking, dan wil je liever dat ze daar achter komen bij de eerste batch mensen dan dat jouw aanmelding daar tussen zit. Je moet het zelf weten, is meer een advies van iemand die ongeveer vermoed hoe de verwerking technisch gezien gaat
Maar waarom wil je gelijk al de 5e meedoen? Ik zou serieus een paar dagen wachten want het maakt toch niets uit. Ik heb zelf vorig jaar 2 dagen voor de sluiting pas meegedaan.
Bovendien, stel er zou iets fout gaan met de verwerking, dan wil je liever dat ze daar achter komen bij de eerste batch mensen dan dat jouw aanmelding daar tussen zit. Je moet het zelf weten, is meer een advies van iemand die ongeveer vermoed hoe de verwerking technisch gezien gaat

- Georgie
- Amerika-expert
Oh zo had ik nog niet gedacht.
Ja wachten kan net zo goed inderdaad..
Ja wachten kan net zo goed inderdaad..
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Wij zijn er helemaal klaar voor! Gisteren foto's laten maken voor slechts €13,50. Ik denk wel dat we het vandaag in gaan vullen, zijn we er vanaf! Nu nog zien of de site niet compleet overbelast is straks...
- Georgie
- Amerika-expert
Today is the day!
Maar ik twijfel nu toch een beetje of ik niet nog een dagje of wat zal wachten door wat Ziva schreef.
Maar ik twijfel nu toch een beetje of ik niet nog een dagje of wat zal wachten door wat Ziva schreef.
Haha, je moet het zelf weten Georgie.
Ik zeg niet dat het fout gaat, ik zeg alleen dat ik zelf een paar dagen zou wachten maar dat komt omdat ik zelf IT'er van beroep ben en dus een idee heb over hoe de verwerking ervan gaat. Vergelijk het met de beslastingdienst, hoe vaak is het daar al niet voorgekomen dat mensen heel braaf snel hun aangifte de deur uit deden en vervolgens moest een deel het weer opnieuw doen omdat er iets "mis" was gegaan.
Het maakt voor de loting niets uit, dat is al bewezen.
Maar nogmaals, als je je niet kan inhouden, gewoon invullen!! Je krijgt toch een bevestiging te zien als het afgerond is
Ik zeg niet dat het fout gaat, ik zeg alleen dat ik zelf een paar dagen zou wachten maar dat komt omdat ik zelf IT'er van beroep ben en dus een idee heb over hoe de verwerking ervan gaat. Vergelijk het met de beslastingdienst, hoe vaak is het daar al niet voorgekomen dat mensen heel braaf snel hun aangifte de deur uit deden en vervolgens moest een deel het weer opnieuw doen omdat er iets "mis" was gegaan.
Het maakt voor de loting niets uit, dat is al bewezen.
Maar nogmaals, als je je niet kan inhouden, gewoon invullen!! Je krijgt toch een bevestiging te zien als het afgerond is

- Georgie
- Amerika-expert
Ja in dat opzicht heb je helemaal gelijk. Nou ja het maakt ook niet veel uit, ik kijk vanavond wel of de website niet overbezet is en anders doe ik het later.
hallo,
ik ga straks mijn foto laten nemen.
Ik vroeg mij nog iets af voor die foto: moeten wij neutraal kijken? flauwe lach? colgate smile?
tis maar dat ik niets verkeerd wil doen
ik ga straks mijn foto laten nemen.
Ik vroeg mij nog iets af voor die foto: moeten wij neutraal kijken? flauwe lach? colgate smile?
tis maar dat ik niets verkeerd wil doen

- Georgie
- Amerika-expert
Neutraal, net zoiets als de Nederlandse foto's.
Maar als het goed is weet de fotograaf dat ook wel. Neem anders nog even de foto uitleg door, daar staat het ook in denk ik.
Maar als het goed is weet de fotograaf dat ook wel. Neem anders nog even de foto uitleg door, daar staat het ook in denk ik.
Oren zichtbaar en vooral niet lachen 

Je moet je paspoortnummer toch invullen? Een van onze paspoorten verloopt (gisteren een nieuwe aangevraagd), blijft het paspoortnummer gelijk aan het oude? Denk dat we dan voor de zekerheid nog maar even een weekje wachten
Waarschijnlijk zal het alsnog niet veel uitmaken, ik neem aan dat er wel meer mensen zijn die meedoen en die in de tussentijd een nieuw paspoort aanvragen, maar ja, volgende week is ie ook nog open natuurlijk!
Edit: hmm bij de DV-instructions zie ik niks over een paspoortnummer! We zullen het zo wel merken

Edit: hmm bij de DV-instructions zie ik niks over een paspoortnummer! We zullen het zo wel merken

- Knabbeltje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
Je moet geen paspoortnummers invullen tenzij dit een nieuwe vereisten is .
Paspoortnummers worden wel gevraagd als je Esta wil invullen ,iets totaal anders dus
Paspoortnummers worden wel gevraagd als je Esta wil invullen ,iets totaal anders dus

Jaaa, alles ingevuld
De nummers overal opgeslagen en geprint, en nu maar hopen op het beste!!!

- Georgie
- Amerika-expert
Ik ook 
Elke, komt er weer een lijst waar we onze gegevens kunnen invullen?

Elke, komt er weer een lijst waar we onze gegevens kunnen invullen?
-
- Amerikafan
pffff. ik weet dat ik nog 7 maanden moet wachten maar toch ben ik redelijk zenuwachtig. ik kijk hier al jaren naar uit, het was heel raar om na hier zo veel over gelezen te hebben na zoveel jaar eindelijk zelf dit formulier in te vullen
Maargoed, twee entries, mijn vriendin en ik zijn binnen.
Kunnen we nog iets opmaken uit de Confirmation numbers? zou het @random zijn of zouden ze oplopen. Als ze oplopen, dan gaat het heel snel in ieder geval met de entries

Maargoed, twee entries, mijn vriendin en ik zijn binnen.
Kunnen we nog iets opmaken uit de Confirmation numbers? zou het @random zijn of zouden ze oplopen. Als ze oplopen, dan gaat het heel snel in ieder geval met de entries

- Georgie
- Amerika-expert
De eerste vier cijfers zijn bij mij 2012 dus ik ga er vanuit dat dat bij iedereen zo is voor de registratie van deze DV Lottery. Dan heb ik een cijfer, letter en twee cijfers (en dan nog een hele hoop letters en cijfers). Zou best kunnen dat die twee cijfers de oploop van de registraties zijn. Maar misschien is het ook wel totaal random. Het maakt verder toch niet zo veel uit, behalve dat je dan zou kunnen zien hoeveel mensen je voor zijn geweest, maar ook dat zegt niet zo veel.
Hier ook geregistreerd.
Alles ging heel vlot, en de eerste 4 cijfers zijn ook 2012.
Nu maar hopen dat ik niets van die code verlies
Alles ging heel vlot, en de eerste 4 cijfers zijn ook 2012.
Nu maar hopen dat ik niets van die code verlies

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht