Dat was het andere deel van onze reden om Seattle als begin- en eindpunt te nemen, wij hadden vorig jaar juli/augustus een vlucht van €550 p.p.. Weliswaar vanaf Heathrow, maar ook met overtocht (heen €80 voor auto en 4 man en door een gebrekkige voorbereiding een ruim dubbel zo dure terugvaart) en overnachting (€100 voor 2 kamers in airport hotel) erbij was dat nog altijd fors goedkoper dan een meer voor de hand liggende vlucht. Het goedkoopste wat we toen vanaf het vasteland naar Canada konden vinden kostte toen inderdaad €1000 p.p. (Frankfurt - Vancouver). Achteraf gezien was een vlucht vanaf Frankfurt naar Seattle (€750) wellicht toch een betere (vooral minder vermoeiende) optie geweest, maar ach, nu heb ik op mijn trip naar Canada ook meteen een half dagje Londen meegepikt, was ik ook nog nooit geweest...elninjoo schreef:Zal 't overigens zeker 'ns bekijken wat de mogelijkheden zijn. Heb 't idee dat in augustus vliegen op/van Canada rond de 1000 euro kost.
Met Yellowstone heb ik zo geen ervaring, maar afgaand op Google is Calgary dan wel iets gunstiger: 945km versus 1300km. Dat eerste zou met een beetje goede wil nog in een dag te doen zijn (al zal de grensovergang wellicht voor oponthoud zorgen), naar Seattle lijkt me dan toch wat erg optimistisch.