Dude schreef:Ik versta hun dialect ook probleemloos op wssk enkele speciefieke woorden na, zoals wij die hebben.
ne moaslat (een zakdoek)
jaasbeére (aardbeien)
ne woarmestof (een moestuin)
de killesjoaj (de schaduw)
Amai, hier versta ik toch echt niets van! Iemand van het Antwerpse soms?
Nog een vraagje (of moet ik hiervoor een pm sturen naar iemand): kan er iemand mijn naam juist schrijven bij de deelnemerslijst? 't Is Sofie met een f en niet met ph. Danku
Doockles schreef:
Nog een vraagje (of moet ik hiervoor een pm sturen naar iemand): kan er iemand mijn naam juist schrijven bij de deelnemerslijst? 't Is Sofie met een f en niet met ph. Danku
Dat zal ik even aan Marianne doorgeven (zij regelt de deelnemerslijst), ik ben zelf wel een Sophie
Heb via de link op Facebook ingeschreven.. met vraag of het voro dochterlief van 14 wel interessant is... Ik heb haar nu wel opgegeven maar twijfel nog.
Isis schreef:Heb via de link op Facebook ingeschreven.. met vraag of het voro dochterlief van 14 wel interessant is... Ik heb haar nu wel opgegeven maar twijfel nog.
Tot nu toe zijn er nog geen aanmeldingen voor andere kinderen. Wel zijn er twee 18 jarigen (scholieren) waar ze misschien aansluiting bij kan vinden en als ze een beetje in Amerika is geinteresseerd is het vast wel leuk voor haar.
Isis schreef:Heb via de link op Facebook ingeschreven.. met vraag of het voro dochterlief van 14 wel interessant is... Ik heb haar nu wel opgegeven maar twijfel nog.
Hm, misschien moet ik mijn twee zonen van 15 meenemen ?
Hoeveel aanmeldingen zijn er al? Vorig jaar werd dat volgens mij bijgehouden .. is wel leuk om te zien wanneer het minimale aantal om de meeting doorgang te laten vinden wordt behaald.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.