Ik heb mijn foto meegekregen maar is maar 550 x 550 pixels (lekker handig )... ik kan hem met ACDSee wel vergroten maar lijkt mij beter om deze opnieuw in te scannen en dan te downscalen naar 600x600 (ipv oprekken)... Iemand ervaring hiermee? De validator zegt dat hij goed is maar die kijkt alleen naar JPG, afmeting en bestandsgrootte volgens mij?
Wat ik me trouwens afvraag..
Dit jaar komt de uitslag voor het eerst louter op de website te staan en niet via de brieven van de KCC. Er staat dat je van 1 mei tot 30 juni kunt kijken of jouw nummer geselecteerd is. Maar wordt dit dan direct op 1 mei in z'n totaalheid gepubliceerd dus dat je op 1 mei al direct zou kunnen zien of je gewonnen hebt en zo nee, dan weet je dat je uitgesloten bent, of zou ie tussendoor nog winnaars toevoegen? Bij de post was het natuurlijk een kwestie van brieven versturen en die komen op verschillende tijden aan, maar dit zouden ze zo online kunnen zetten.
Wanneer je je ingeschreven hebt, vul dan je gegevens hier even in aub!:
viewtopic.php?f=12&t=30201
@Georgie:
Geen idee trouwens hoe het gaat met het raadplegen van de uitslagen. Dat zullen we moeten afwachten.
@ Desmond:
gebruik de zoekfunctie van het forum, we hebben de afgelopen jaren al heel wat afgebabbeld over die foto's dus misschien kan je daar handige tips vinden. Zoek op 'photo validator'.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx* Ons leven in Oakville, ON
Wat ik van het formulier zo zie valt het invullen wel mee allemaal.
alleen de foto's gaat lastig worden
vroeg me al af of alleen een foto van de aanvrager genoeg was, maar niet dus
nou van het weekend maar eens kijken of we alles helemaal rond kunnen krijgen dan
Spannend weer, hij hing er op 5 oktober 6 minuten na openingstijd al in. Dus dat was lekker vlug.
Het is eindelijk weekend en tijd om meer van alles en nog wat te bekijken en na te lezen over de VS met de nodige gezonde hoop op een positieve uitslag volgend jaar..., ondanks de zeer geringe kans. Maar wederom weer bezig voor weer een trip die kant op, elk half jaar. Heerlijk!
Ik vraag me eigenlijk af of iemand enig idee heeft hoeveel NL-ers er gemiddeld per jaar een greencard lottery invullen en hoe hoog het gemiddelde ligt
van het aantal mensen die er daadwerkelijk 1 krijgen toegewezen. Iemand een globaal idee ?
Robertdekok schreef:
Ik vraag me eigenlijk af of iemand enig idee heeft hoeveel NL-ers er gemiddeld per jaar een greencard lottery invullen en hoe hoog het gemiddelde ligt
van het aantal mensen die er daadwerkelijk 1 krijgen toegewezen. Iemand een globaal idee ?
Vorig jaar deden er 63 mensen van dit forum aan mee en hebben er 5 gewonnen. Ik weet natuurlijk niet hoe dit verder landelijk zit maar dit forum lijkt me een mooie graadmeter.
Ik doe dit jaar ook weer mee en wens alle deelnemers succes!
Ik heb mijzelfde zojuist eergisteren ingeschreven op de DV Lottery (weliswaar vrouw en 2 kids opgegeven op mijn inschrijving natuurlijk) maar wil mijn vrouw haar inschrijving pas bijna aan het einde van de periode inschrijven, zijn er meer mensen die dit doen ? Wellicht bijgeloof maar heb het gevoel dat de kansen dan meer verdeeld liggen
1) Als ik zou winnen willen wij ons heel graag vestigen in californie ergens bij los angeles en san diego of in de bay area.
2) Ik heb al bijna mijn hele leven in amerika willen wonen gewoon omdat het land me heel erg trekt. Ik kan niet precies uitleggen waarom maar amerika is het enige land behalve nederland waar ik mezelf zie wonen en na vorig jaar samen met mijn vriend te hebben rondgetrokken daar bleek dat het hem ook wel wat leek dus hebben we ons samen ingeschreven dit jaar
Zo ik ben weer thuis en zal zelf ook even antwoorden.
1) Als ik zou winnen, waar ik zou ik dan willen wonen...Dat vind ik heel moeilijk. Ik heb vrienden en m'n oude hostfamily in Marin County, Bay Area (California) wonen. Dat zou m'n eerste uitgangspunt zijn denk ik. Maar, en dat is een grote maar, het is daar zo ontzettend duur om te wonen. Hoeveel ik ook van het gebied hou, het is me veel te duur eigenlijk. En dus zou ik meer neigen naar de oostkust, en dan met name alles tussen North Carolina en Massachussets. Niet te noordelijk, niet te zuidelijk.
2) Al vanaf kinds af aan heb ik een fascinatie met Amerika en ik ben er 6 keer geweest intussen (nog niet zo heel veel eigenlijk) met als hoogtepunt natuurlijk een jaar lang er wonen. Ik probeer nu eerst even te settelen in Nederland (na jarenlang te wonen in het buitenland) maar Amerika blijft trekken en dus hoop ik zo door de DV lottery een GC te bemachtigen.
** RiverCola plaatste hier een bericht dat ik afgesplitst heb naar een apart topic:
viewtopic.php?f=12&t=30631&p=505881#p505881
Het gaat over de twijfel of ze nu echt nog wel heel erg graag wil verhuizen naar Amerika, nadat ze een aantal ervaringsverhalen van anderen op een rijtje heeft gezet. **
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx* Ons leven in Oakville, ON
Ik twijfel even over mijn naam bij het invullen. Moet ik mijn partners naam invullen of mijn meisjesnaam. Of beiden? Iemand misschien snel een reactie
In mijn paspoort staat mijn meisjesnaam, ik vul die gewoon in. Hoewel volgens mij staat altijd je meisjesnaam in je paspoort en dan e/v (echtgenoot van)..
Laatst gewijzigd door Sandy op 20 okt 2010, 22:36, 1 keer totaal gewijzigd.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.