Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Even Voorstellen: Daydreamy

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
daydreamy
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Even Voorstellen: Daydreamy

Bericht door daydreamy »

Hoi hoi Allemaal,
Sinds vandaag nieuw op het forum.. M'n vriend en ik willen dit jaar erg graag naar Amerika,
maar we kunnen nog niet echt goed kiezen tussen California & Florida..
Maar onze interesse wijkt steeds meer uit naar California omdat deze staat meer variatie te bieden heeft (lijkt het wel :wink: )

DUs heb ik me even aangesloten op dit forum om te kijken waar we uiteindelijk heengaan :D
2006 = Zuidwesten (CA-NV-AZ)
2011 = Florida (MIA-ORL)
2018 = Florida (ORL)
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Hoi Daydreamy,

:welcome: op het forum,

Om je beslissing te maken kan je een flink aantal reisverslagen vinden op het forum, daarbij zal je er achter komen dat de meeste reizen naar het zuidwesten zijn.
Rob
daydreamy
Amerikafan

Bericht door daydreamy »

Rob schreef:Hoi Daydreamy,

:welcome: op het forum,
Dank je :)
Rob schreef:Om je beslissing te maken kan je een flink aantal reisverslagen vinden op het forum, ddarbij zal je er achter komen dat de meeste reizen naar het zuidwesten zijn.
Ja ik heb er idd al een aantal gelezen (ook de reisverslagen over Florida op het FloridaForum) en onze keuze gaat toch steeds meer uit naar California.. de natuur is daar zo overweldigend mooi :D
2011 = Florida (MIA-ORL)
2018 = Florida (ORL)
enger003
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door enger003 »

Dus je bent er een beetje uit? (gezien het feit, dat je naar dit forum bent geswitched)?
Eric
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
daydreamy
Amerikafan

Bericht door daydreamy »

enger003 schreef:Dus je bent er een beetje uit? (gezien het feit, dat je naar dit forum bent geswitched)?
Eric
Niet helemaal nog, ik moet nog even de peijzen uitzoeken en kijken of California echt helemaal ons ding is..
De reden van de switch is dat ik hier over zowel Florida als California informatie kan vinden :)
2011 = Florida (MIA-ORL)
2018 = Florida (ORL)
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

daydreamy schreef:
enger003 schreef:Dus je bent er een beetje uit? (gezien het feit, dat je naar dit forum bent geswitched)?
Eric
Niet helemaal nog, ik moet nog even de peijzen uitzoeken en kijken of California echt helemaal ons ding is..
De reden van de switch is dat ik hier over zowel Florida als California informatie kan vinden :)
Florida Forum vind je wel veel meer info over Florida... Dit is toch meer het Zuidwest Forum :)
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Hi daydreamy, ik denk dat het er ook aan ligt hoe lang jullie van plan zijn te gaan. Voor een korte reis, zou ik niet snel naar de Westkust gaan. Daar is zoveel te zien. In Florida natuurlijk ook wel, maar daar zou ik als ik de keuze had, eerder heengaan voor een trip van bijv. 10 dagen a 2 weekjes. Wij willen heel graag naar de Westkust en onze tijd ook benutten daar, maar alleen wanneer we minimaal 3 a 4 weken kunnen.

Overigens welkom : ))
Sandy
daydreamy
Amerikafan

Bericht door daydreamy »

Sandy schreef:Hi daydreamy, ik denk dat het er ook aan ligt hoe lang jullie van plan zijn te gaan. Voor een korte reis, zou ik niet snel naar de Westkust gaan. Daar is zoveel te zien. In Florida natuurlijk ook wel, maar daar zou ik als ik de keuze had, eerder heengaan voor een trip van bijv. 10 dagen a 2 weekjes. Wij willen heel graag naar de Westkust en onze tijd ook benutten daar, maar alleen wanneer we minimaal 3 a 4 weken kunnen.

Overigens welkom : ))
We zijn plan om 2 1/2 tot 3 weken te gaan (meer vrije dagen heb ik niet :cry: ) denk wel dat het lang genoeg is voor CA.
Vanavond gaan we een lijst opstellen stellen met dingen die we zeker willen zien in CA & FL daarna de voor en nadelen van beide staten, hopelijk komen we er zo uit :roll:
2011 = Florida (MIA-ORL)
2018 = Florida (ORL)
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Welkom hier!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
CaroLine
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door CaroLine »

:welcome:
Veel leesplezier!
Carola
Condor
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Condor »

Welkom Daydreamy...
Als je vragen hebt mag je ze gerust mailen.
Mijn vrouw is van California (Edwards).
Ben ook al in california geweest maar vond het persoonlijk niets,sorry.
Elke morgend op het nieuws...gemiddeld 5 doden door vuurwapens of messteken.
No big deal.
Maar op dag drie van ons verblijf...
Vrouw rijdt koppel dood en had een DUI (Drive Under Influence).
Woowwww...was op het nieuws elke dag voor de rest van ons verblijf.
Raar hoor...
Oja...mijn vrouw en ik wilden met haar twee (minderjarige dochters toen) gaan bowlingen.
Ging mooi niet door omdat ze op de bowling bier opdienden en dus geen minderjarigen binnen mochten :oops:
Echt gebeurt...in Edwards.
Voor je vakantie?
Nou...ELKE staat heeft zelfs in het kleinste dorpje iets wat je hier nooit zal vinden.
Geloof me :wink:
Veel plezier op je vakantie...
Georgia on my mind.
daydreamy
Amerikafan

Terug van weggeweest: Daydreamy

Bericht door daydreamy »

Daar ben ik dan weer :)
Zo'n 3 jaar geleden aangemeld op dit forum en na veel informatie te hebben gehad 3 heerlijke weken naar het Zuidwesten geweest in september 2006.
Daarna een tidje niet meer hier geweest en nu zijn we inmiddels erg gelukkig met ons zoontje van bijna 10 maanden en beginnen de kriebels om naar Amerika te gaan weer behoorlijk terug te komen :D

Dus besloot ik om me weer te melden op dit forum 8) kijk al weer uit naar de vele reisverslagen en vele informatie! :D

Groetjes, Sandra
2011 = Florida (MIA-ORL)
2018 = Florida (ORL)
Ellen Schaefer
Amerikafan
Contacteer:

Re: Even Voorstellen: Daydreamy

Bericht door Ellen Schaefer »

Hoi Sandra,

Ik hoop dat we je hier in California wederom welkom mogen heten! :D
Zoals je zelf wel al ontdekt hebt, is het hier op het forum echt de beste plek voor advies voor je volgende Amerika reis.

Groetjes
Ellen
http://www.elleninamerika.com" onclick="window.open(this.href);return false; / Weblog over mijn emigratie en verblijf in de VS.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer