Ik ben benieuwd,

Die dochter van Patricia Paay, Christina Curry woont nu in LA.
Hoe heeft ze dat voor mekaar gekregen?
Het lijkt me sterk dat ze heeft meegedaan aan de Green Card lottery..
Iemand een idee?
Groetjes!

Zo simpel is het niet aatje1. Mijn dochter is geboren met Nederlandse vader in 2003, zelf ben in Belgische en we wonen in België. We hebben moeten wachten tot 2007, dus tot ze 3 jaar was om de Nederlandse nationaliteit te mogen aanvragen. Dit was een hele procedure waarin we moesten 'bewijzen' dat haar vader al die jaren voor haar had gezorgd. Een hele papierwinkel en enkele maanden geduld dus.aatje1 schreef:Zo ingewikkeld is het Nederlandse niet: Nederlandse ouder=Nederlandse nationaliteit.
Waren jullie op dat moment getrouwd? Want dat maakt een groot verschil volgens mij...inge67 schreef:
Zo simpel is het niet aatje1. Mijn dochter is geboren met Nederlandse vader in 2003, zelf ben in Belgische en we wonen in België. We hebben moeten wachten tot 2007, dus tot ze 3 jaar was om de Nederlandse nationaliteit te mogen aanvragen. Dit was een hele procedure waarin we moesten 'bewijzen' dat haar vader al die jaren voor haar had gezorgd. Een hele papierwinkel en enkele maanden geduld dus.
Niet echt zo simpel dus....
Ach.... zolang het volk naar troep als Jersey Shore kijkt, en het Nederlandse slappe aftreksel Oh Oh Cherso.... denk ik dat er voor zoiets ook wel wat kijkers te vinden zijn.Arizona schreef:Waarom krijgt zij nou weer een eigen reallife soap? Omdat ze 'dochter van' is?![]()
Zijn er dan echt mensen die het interessant vinden om daar naar te kijken?
Beide ouders Nederlands is wat anders, dan een ouder niet. Kinderen houden niet automatisch hun Nederlanderschap, als ze uit Nederlandse ouders worden geboren. Toen ik mijn Nederlanderschap na de geboorte van mijn kinderen verloor, verloren zij het automatisch ook. Dat gebeurt niet met de Amerikaanse nationaliteit, die heb je automatisch voor het leven.ned in MO schreef:Jawel hoor. Mijn kinderen hadden in 6 weken hun nederlandse paspoort na geboorte.
Beide zijn geboren en getogen in amerika met nederlandse ouders