Nou, 4x voltanken is wat overdreven. Maar 3x wil nog wel eens lukken als de tankinhoud niet al te groot is. Het is in dit geval dus inderdaad aan te raden ter plekke voor een volle tank te betalen.
Volgens mij geldt de gratis extra bestuurder in Californië voor alle bestuurders afgaande op de tekst:
Keine Gebühr für zusätzliche Fahrer über 25 Jahre bei Anmietung in Kalifornien
Vrij vertaald: Geen kosten voor extra chauffeurs... Meervoud dus.
Coyote schreef:Keine Gebühr für zusätzliche Fahrer über 25 Jahre bei Anmietung in Kalifornien
Vrij vertaald: Geen kosten voor extra chauffeurs... Meervoud dus.
Dit ben ik niet met je eens Roland, het meervoud van Fahrer is Fahrern, en dit komt van een Duitse vriendin, volgens mij is maar één extra bestuurder gratis.
Het meervoud van Fahrer is toch echt Fahrer. Fahrern gebruik je alleen in de derde naamval meervoud (den Fahrern).
Een enkele bestuurder zonder "einen" (als "einen zusätslichen Fahrer) zou "zusätslichen Fahrer" zijn. Aangezien er "zusätsliche Fahrer" staat, duidt dit op meervoud. En volgens mij zou het bij enkelvoud in dit geval slecht Duits zijn om "einen" weg te laten.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Inderdaad. Ik wilde niet eigenwijs zijn en heb het even opgezocht en toen was Dento mij voor
Wortklasse: Nomen
Genitiv Singular: Fahrers Nominativ Plural: Fahrer
Artikel: der
Flexionsklasse: s/-
Singular Plural
Artikel Nomen Artikel Nomen
Nominativ der Fahrer die Fahrer
Akkusativ den Fahrer die Fahrer Dativ dem Fahrer den Fahrern
Genitiv des Fahrers der Fahrer
Aanwezig hoeft tot mijn grote verbazing niet altijd. Vorig jaar zal ik al twee maanden in Amerika toen mijn man kwam. Hij haalde een huurauto op en een kopie van mijn rijbewijs was genoeg om mij er ook in te laten rijden.
Je moet de algemene voorwaarden van de verhuurbedrijven er eens op nalezen.
Als je gehuwd bent, dan moet de partner niet aanwezig zijn bij het ophalen van de auto. Je moet enkel kopie van het rijbewijs bijhebben, of het rijbewijs zelf.
Coyote schreef:De prijzen voor het hoogseizoen schelen volgens mij niet of nauwelijk t.o.v. het reguliere seizoen bij usareisen.de volgens mij.
Roland
Dat is nou eens fijn om te horen!!!
Ik vreesde al dat die ook in de hoogte gaan (zoals alles) in het hoogseizoen.
2006 - Zuidwesten
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
Je betaalt wel een hoogseizoen-toeslag per week/dag, de verhuurprijzen gaan niet omhoog maar je moet wel rekenen op een toeslag die je er nog bij krijgt.
2009 - 2010 - 2011 met z'n 2en...
In 2018 met z'n 4en!
Blitz schreef:Je betaalt wel een hoogseizoen-toeslag per week/dag, de verhuurprijzen gaan niet omhoog maar je moet wel rekenen op een toeslag die je er nog bij krijgt.
Het was te mooi om waar te zijn ...
2006 - Zuidwesten
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
Ik probeer telkens een wagen te zoeken voor de periode 24/06/2011 - 20/07/2011 maar ik krijg telkens: "Leider nicht verfügbar." is het te veel op voorhand ofzo ?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.