Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Air Berlin naar Fort Myers

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Anja en renee
Amerika-ontdekker

Air Berlin naar Fort Myers

Bericht door Anja en renee »

Hoi,

Volgend jaar willen we vanaf Düsseldorf naar Fort Myers vliegen met Air Berlin.
Heeft iemand ervaring met deze maatschappij en/of vlucht?
We zijn benieuwd of je aan boord een beetje fatsoenlijk films kunt kijken (in ieder geval niet na-gesynchroniseerd).

Een duits sprekende Brad Pitt of Johnny Depp zitten we tenslotte niet op te wachten :lol:

Groeten,

Renee
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Re: Air Berlin naar Fort Myers

Bericht door RNA »

Als het goed is vliegt Air Berlin naar Fort Meyers met de Airbus A330-200/300, dit zijn nog relatief nieuwe kisten en in gebruik sinds 2007. De laatste levering kisten worden volgend jaar verwacht.
On board entertainment is aanwezig, maar dan via de welbekende monitoren in het gangpad. Alleen business class heeft als het goed is schermpjes in de stoelen geintegreerd.
Over de taal van de films kan ik niks zeggen, maar ben bang dat t idd Duits is :wink:

Officieel is Air Berlin een low cost maatschappij trouwens, maar je krijgt wel gewoon gratis eten en drinken aan boord.
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

in 2008 met air Berlin naar LA gevlogen.Prima prijs kwaliteit vooral omdat de vlucht ook nog eens rechtstreeks was.Eten prima schermpjes in het gangpad idd we wisten niet beter omdat dit na 13 jaar voor het eerst was dat we de plas weer overstaken.Films meen ik in het engels,maar weet ik niet meer zeker.
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
californian girl
Amerikafan

Bericht door californian girl »

Vorig jaar met air berlin v.a. DUS naar ft. Meyers gevlogen in Oktober. Heb vooral de luchthaven Düsseldorf als erg prettig en efficient ervaren. Tv schermen idd in het gangpad, geen idee in welke taal de films waren zat op een dusdanige plek dat het zicht niet geweldig was en heb dus eigenlijk niet gekeken. Eten was zoals bij iedere airline in mijn optiek niet al te best maar "eatable". Al met al prima kwaliteitsverhouding. Lekker rechtstreeks, dat is ook een +
Bertorelli
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Bertorelli »

Ik ga ook eens serieus kijken naar deze optie.

Ze zijn niet al te duur zie ik. :mrgreen:

Een retourtje Dusseldorf - Miami komt voor volgend jaar juni op €503,- p.p. incl. alle kosten.
Naar Fort Myers is het maar twee tientjes meer.

Ze vliegen zo te zien met Airbus 320-200 dus zal de beenruimte wel in orde zijn.
Als ik goed kijk op seatguru is de ruimte gelijk aan die bij vlucht van Delta/KLM van Brussel naar Atlanta.
Die vlucht is €120,- p.p. duurder, dus dat zou snel bespaard zijn.

Bij ons vandaan is de afstand naar Brussel en Düsseldorf nagenoeg gelijk, dus dat maakt niet uit.

Weet iemand hoe het zit met parkeren in Düsseldorf ?
In Brussel wonen kennissen waar we de auto kwijt kunnen.

Bert
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
californian girl
Amerikafan

Bericht door californian girl »

Parkeren is een makkie op Düsseldorf en ook niet al te gek duur. Er zijn een aantal lang parkeren opties op loopafstand en er is een over-flow parkeerplaats (lang) waarvan en waarheen een pendelbusje rijdt. Je kunt vooraf makkelijk online reserveren op de website van de luchthaven, kijk maar eens hier: http://www.dus-parken.nl/
angelique100
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door angelique100 »

Ik heb toevallig vorige week een parkeerplaats besproken voor op 1 dag na 4 weken (juli/aug)dit kost slechts 69 euro +5 euro admin kosten.
http://parken.duesseldorf-international ... .php?id=94 ik heb gekozen voor P24 dan is er ook een shuttle busje.
Ook wij gaan met Airberlin van DUS naar Fort Myers terug MIA-DUS
2006 Orlando 2007 Napels+Orlando 2008 Cape Coral+Orlando 2009 Keys+Orlando 2010 Orlando+Marco Island 2011 Keys+Cape Coral 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim 2016 Keys
Bertorelli
Amerikakenner

Dat is prima te doen dus.

Wij gaan volgend jaar richting The Deep South en willen graag een rechtstreekse vlucht.
We zaten aan Atlanta te denken, maar Miami kan dan ook prima.

Kunnen we meteen de Keys en de Everglades meepikken.

Bert
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
RuudB
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door RuudB »

We zijn dit jaar met een A330-200 van Air Berlin naar Tel Aviv geweest en vorig jaar naar New York. Vliegen vanaf DUS is prima. De ruimte in de A330 vind ik echt krap, 30" is wel minimaal. Zo'n stoelafstand heeft Ryanair ook, dus dan weet je het wel. Over het algemeen hebben de meeste A330's 31-32 inch.

Het inflight entertainment was in twee talen, duits en engels. Gewoon via de hoofdtelefoon, dus geen ondertiteling.
Afbeelding
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Bertorelli schreef:Ze vliegen zo te zien met Airbus 320-200 dus zal de beenruimte wel in orde zijn.
Als ik goed kijk op seatguru is de ruimte gelijk aan die bij vlucht van Delta/KLM van Brussel naar Atlanta.

Air berlin zet meer stoelen in de A330-200 dan bv. KLM, bij Air Berlin heb je 30 inch beenruimte, bij KLM 32 inch, op een lange vlucht maakt die 5 cm. best veel uit.
Bertorelli
Amerikakenner

Zal het eens goed in de gaten houden en nog eens navragen, want ik heb die extra 5 cm echt wel nodig met mijn postuur. :shock:
Ik zag dat ze voor €60 een aantal XL plaatsen met extra ruimte hebben.
Dat zal dan wel net zoiets als de comfort upgrade zijn die je bij andere maatschappijen wel ziet.
Dat zou dan een optie kunnen zijn.
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Ze hebben niet een economy plus zoals bv. United en KLM hebben, maar de XL seats zitten bij de nooduitgangen, je moet er dan wel vrij snel bij zijn, er zijn maar 8 XL stoelen aan boord.
Anja en renee
Amerika-ontdekker

Bericht door Anja en renee »

Wij hebben inmiddels de plannen enigzins aangepast en vliegen nu met Lufthansa naar Miami (ook vanaf Düsseldorf).

Iedereen bedankt voor de reakties!

Ben benieuwd wanneer we weer vanaf Schiphol rechtstreeks naar Florida kunnen vliegen.
Wij vonden het Comfort Class vliegen met Martinair altijd top!
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door RNA »

Lufthansa is een zeer goede maatschappij, als het mogelijk is vlieg ik er altijd mee.
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer