Zo vandaag medische keuring gehad.
Het ging allemaal prima gelukkig. Ik zat wel een beetje te stressen bij de x-ray kliniek want ik had daar maar 1 uur de tijd voor ik naar Dokter Schulte ging. Het was best wel druk daar maar gelukkig toch nog alles op tijd voor elkaar.
Daarna naar dokter Schulte en, het is al eerder gezegd, wat een ontzettend aardige mensen daar! Helaas moest ik nog 2 extra injecties hebben (Bof en DKTP) waardoor ik nu met een stijve arm zit. Dit terwijl Dokter Schulte nog vroeg wil je links of rechts maar het maakte mij niet uit omdat ik toch niet wist wat de gevolgen waren (tip: als je ook DKTP moet hebben en je bent rechts zoals ik, vraag dan om je linkerarm

) Urine werd niet om gevraagd, alleen bloed afname en een lijstje vragen over je medische verleden.
Maar de hele keuring viel ontzettend mee en tot zover ben ik gezond verklaard (toch ook wel prettig om dat weer even te horen natuurlijk). Je krijgt niets mee na je keuring (behalve een betalingsbewijs haha) en zij zorgen ervoor dat het naar het consulaat gebracht wordt. Wel kreeg ik nog de tip om na het interview te vragen om de medische gegevens en de foto's omdat die dan ook weer handig zijn voor als je naar Amerika gaat.
Dus op naar volgende week.... spannenddddddddddddd