Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Disneyland of Universal?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
DB_Cowboy
Amerika-ontdekker

Re: Disneyland of Universal?

Bericht door DB_Cowboy »

AnnekeD schreef:- Is het plezant om eens naar een rodeo-show te gaan kijken? Zoja, waar?
Ik ga op mijn laatste avond naar de Poway rodeo kijken en ga er silver bucket seats reserveren voor 50$/PP,valt best mee qua prijs dus.

Ik heb deze rodeo gevonden via google door te zoeken op bvb "rodeo calendar california".Je komt dan verscillende kalenders tegen en zo vindt je wel iets :wink:
DB_Cowboy
Amerika-ontdekker

Bericht door DB_Cowboy »

toscabreeschoten schreef:Dan is misschien de VIP Tour van Warner Bros ook wel iets voor je? Die duurt 2.5 uur en is een erg leuke tour langs allerlei herkenbare punten :)
Bedankt voor de tip,ik bekijk het even :wink:
jta
Amerika-expert

Bericht door jta »

Zeker voor filmliefhebbers is de Warner Bross Vip Tour inderdaad heel interessant, de Sony Studio Tour die we dit jaar deden plaatsen we toch duidelijk na Warner Bross en Universal.

Jacques
Lezolas
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Lezolas »

hey

wij hebben ze beide gedaan
op maandag universal en op dinsdag disney

Onze tip: doe eerst disney en dan universal.
Wij waren teleurgesteld in disney omdat universal zo cool was, vooral de simpsons attractie!!

En als je iets wil overslaan: doe dan disney, want disney anaheim trekt op niet veel vind ik...

(ja het gaat over de parken in CA en niet FL in mijn uitleg ^^ )
juli 2010: NY, San 'cisco, Y'mite, D. Valley, Las Vegas, Zion, Bryce, Monument V., Grand Cnyn, Kingman (+Glendale, Phoenix), Joshua Tr., LA
dec - feb 2011: Australië (NSW, VIC, SA, NT, QLD)
sept 2011: NY, Washington DC, Philly
nov 2011: NY, Boston
AnnekeD
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door AnnekeD »

Wij zijn terug! Het was zoooo WAUW!
En eht werd dus Universal... zeker aan te raden. Wij vonden dat echt superleuk!!!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer