Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wat mis jij hier in Nederland?

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
john ny
Amerikakenner

Re: Wat mis jij hier in Nederland?

Bericht door john ny »

Ik geloof dat mijn balkon haast groter is.... :oops:
De overwinnaar wordt nooit gevraagd of hij de waarheid vertelde
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

Sandy schreef:De grootsheid in Amerika.... als je dat vergelijkt met de kleine kippenhokjes en tuintjes hier...
Zo "groot" zijn de tuinen bij mij in de straat ook, haha. :lol: Maar goed, die kasten van huizen kosten de helft van de prijs van de woning die wij hebben gekocht. Maar wij wilden niet in suburbia wonen en dat heeft een prijs. :wink:
"Keep Georgia On Your Mind"
lotje
Amerika-newbie

Bericht door lotje »

koffiecafe's mis ik altijd als ik weer terug ben in NL. Ik kom uit een klein plaatsje en vind het leuk om met vrienden koffie te drinken, maar dat kan nooit eigenlijk bij mij in de buurt.
Mel79
Amerikakenner

Bericht door Mel79 »

Pinkberry!!! Wat is dat lekker!!! Zeker gaan proberen als je in de US of A bent. Hopelijk komen ze ook snel hier met hun lekker yoghurt ijs en fruit!
PeterPastoor
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door PeterPastoor »

Jikke schreef:Leuk topic, om te beginnen mis ik wel een Taco Bells, een Denny's en een Applebees in Nederland!
Taco Bell zou mijn vriendin heeeeel blij mee zijn.

Afgelopen juni Op Aruba geweest en daar was er ook 1. Geweldig vond ze het :D
De Amerikaanse Winkel - http://www.drinksuikervrij.nl
Myrte
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Myrte »

Misschien is het al eens genoemd in dit topic, maar ik mis de USA invoegstroken op de snelweg !
Bramster
Amerika-expert

Bericht door Bramster »

Die zijn toch zeer kort in de USA ? Die kan ik missen als kiespijn :D
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Dat hangt er helemaal van af waar je bent... soms zijn ze gevoelsmatig een mijl lang, andere keren zijn ze nog korter dan in Duitsland :mrgreen:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Bramster
Amerika-expert

Bericht door Bramster »

Ben benieuwd welke Myrte mist. De korte of de lange :D
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

:lol:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Kort of lang, feit blijft dat de amerikaan netjes voor je opzij gaat om je te laten invoegen, dus ook met kort komt je makkelijk de weg op :clap:
Ik mis de kippehokjes in nederland ook niet waar je de ruzies van de buren gewoon letterlijk kan horen.
Ik kijk uit mijn raam en zie de hertjes voorbij lopen en de eekhoorntjes(vervelende beestjes) achter elkaar aan rennen
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

ned in MO schreef:en de eekhoorntjes(vervelende beestjes) achter elkaar aan rennen
Vervelende beestjes maar tóch leuk om naar te kijken :wink:
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

RiverCola schreef:
Vervelende beestjes maar tóch leuk om naar te kijken :wink:
onze hond is in de laatste paar maanden, 2 keer te pakken genomen door een Skunk...eindelijk als je denkt dat de smerige lucht verdwenen is ..gaat die weer jagen op een Skunk. :evil:
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

ned in MO schreef:Ik kijk uit mijn raam en zie de hertjes voorbij lopen en de eekhoorntjes(vervelende beestjes) achter elkaar aan rennen
Dat blijft toch echt een van de dingen, die voor mij volgens mij nooit "normaal" zullen worden. Ik geniet nog steeds van de bedrijvige eekhoorntjes en de chipmunks. Er zitten in onze buurt heel veel vossen en ik vind het geweldig zo'n wild dier zomaar over de straat te zien lopen. Of het paar herten, dat zich een maand of wat geleden in onze tuin bevond. Dit alles is minder dan twintig kilometer buiten de stad, waar ook allerlei wilde dieren wonen. Alle gekleurde vogeltjes ook, ik kan er na meer dan een kwart eeuw nog helemaal blij van worden.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Myrte
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Myrte »

haha ik mis de korte, waarbij je gewoon automatisch invoegt !
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Petra/VS schreef:
ned in MO schreef:Ik kijk uit mijn raam en zie de hertjes voorbij lopen en de eekhoorntjes(vervelende beestjes) achter elkaar aan rennen
Dat blijft toch echt een van de dingen, die voor mij volgens mij nooit "normaal" zullen worden. Ik geniet nog steeds van de bedrijvige eekhoorntjes en de chipmunks. Er zitten in onze buurt heel veel vossen en ik vind het geweldig zo'n wild dier zomaar over de straat te zien lopen. Of het paar herten, dat zich een maand of wat geleden in onze tuin bevond. Dit alles is minder dan twintig kilometer buiten de stad, waar ook allerlei wilde dieren wonen. Alle gekleurde vogeltjes ook, ik kan er na meer dan een kwart eeuw nog helemaal blij van worden.
Vossen zitten er bij ons in de buurt ook een aantal, wat op zich wel apart is aangezien er wel het grote City Park vlabij ligt, maar voor echt aaneengesloten natuurgebied moet je toch wel enkele mijlen rijden.

Eergisteren liepen er enkele herten rondom ons kantoorgebouw; nu ligt ons kantoor aan de rand van Denver, niet al te ver van de wilde natuur, maar het blijft toch leuk om mee te maken.

Onze website | Mijn blog
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer