Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Been there...

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
BSP
Amerikafan
Contacteer:

Been there...

Bericht door BSP »

Hoeveel mensen kunnen zeggen dat ze in oktober 2004 in Bagdad zijn geweest? Echt niet veel, dat kan ik je verzekeren!! Maar, avontuurlijk als wij zijn, deinsen wij nergens voor terug :lol: Het kan ons niet gevaarlijk genoeg zijn, en we zijn dan ook niet bang om een risico te nemen....Dus zijn we met zijn tweeen in oktober 2004 Bagdad in geweest!! Jawel, tot in hartje centrum van Bagdad nog wel!! Wat een ervaring zeg! We hebben zelfs foto's genomen daar, en oogcontact gemaakt met de lokale bevolking :roll: Nu hoor ik jullie denken "wat een bluffer", maar ik heb het bewijs!!! Deze foto is gemaakt in Bagdad, en wel precies op 1 oktober 2004!!! Respect!!!

Afbeelding

Fred
“Thank the Lord”? That sounded like a prayer. A prayer in a public school. God has no place within these walls, just like facts don’t have a place within an organized religion.

Poesjes
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door rene.jager »

:hilarious: :beerchug:
reivax
Amerikafan

Bericht door reivax »

lol :lol: ...
Raymond
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Raymond »

Die is echt goed... :lol: :hilarious: :rockon:

Wist niet eens dat het bestond...
November 2004 Eaglelgae ontmoet via dit forum, 03-07-2009 getrouwd!!!
Ook onze 2e Amerika-reis was supergaaf!!!
25-6/16-7 2011 rondje Denver - LV - Denver!!!
Liz
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Liz »

Super .... :doublethumb:
Foto ook héél strategisch geplaatst!!
16x USA / 30 staten
BSP
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door BSP »

Zoals iedereen wel weet zijn er heel veel plaatsnamen in de USA die ook in andere delen van de wereld voorkomen, maar Bagdad vond ik ook wel een heel komisch voorbeeld. We hadden het niet eens op de kaart zien staan, maar toen we onderweg waren van Kingman naar Phoenix over de 93, zagen we het bordje staan. Bagdad? Lol, laten we maar eens gaan kijken. Een verlaten weg door de heuvels daar kwam dus inderdaad in Bagdad uit, waar zo te zien iedereen in de plaatselijke mijn werkte.(daar stonden zowat alle auto's iig) Wat ons opviel, was dat je daar geen USA vlaggen zag op de auto's, of bordjes met "we support our troops" zag. Vreemd, en erg toevallig.

Foto gemaakt, en toen binnendoor via Hillside, Kirkland, Skull Valley en Iron Springs naar Prescott Valley gereden. Een geweldig mooi stuk, door bergen en bossen, erg rustig, waar je ook elk uur slechts 1 auto tegen kwam. Ennuh, als je ooit in Prescott Valley bent; bij Zeke's Eatin Place hebben ze erg lekkere ribs :roll:

Fred
“Thank the Lord”? That sounded like a prayer. A prayer in a public school. God has no place within these walls, just like facts don’t have a place within an organized religion.

Poesjes
CaroLine
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door CaroLine »

Voordat ik de foto zag dacht ik: "Daar heb je weer zo'n gek, wat moet je nou in Bagdad?".
:lol: :lol: :lol:
Carola
daydreamy
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door daydreamy »

FCRMteB schreef:Voordat ik de foto zag dacht ik: "Daar heb je weer zo'n gek, wat moet je nou in Bagdad?".
:lol: :lol: :lol:
Carola
Ik had inderdaad dezelfde gedachten, en ik dacht.. wat moet dat hier in dit forum.. :lol: :lol:

Maar je ziet idd heel veel buitenlandse plaatsen terug in de USA,
wel grappig op zich :)

Zelf ben ik een groot liefhebber van Dublin, en zag dat die ook in CA ligt,
dus daar moeten we uiteraard even doorheen :D
2006 = Zuidwesten (CA-NV-AZ)
2011 = Florida (MIA-ORL)
2018 = Florida (ORL)
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer