Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wat mis jij hier in Nederland?
- john ny
- Amerikakenner
Re: Wat mis jij hier in Nederland?
Ik geloof dat mijn balkon haast groter is.... 

De overwinnaar wordt nooit gevraagd of hij de waarheid vertelde
- Bandido
- Amerika-expert
Zo "groot" zijn de tuinen bij mij in de straat ook, haha.Sandy schreef:De grootsheid in Amerika.... als je dat vergelijkt met de kleine kippenhokjes en tuintjes hier...

"Keep Georgia On Your Mind"
koffiecafe's mis ik altijd als ik weer terug ben in NL. Ik kom uit een klein plaatsje en vind het leuk om met vrienden koffie te drinken, maar dat kan nooit eigenlijk bij mij in de buurt.
Pinkberry!!! Wat is dat lekker!!! Zeker gaan proberen als je in de US of A bent. Hopelijk komen ze ook snel hier met hun lekker yoghurt ijs en fruit!
- PeterPastoor
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Taco Bell zou mijn vriendin heeeeel blij mee zijn.Jikke schreef:Leuk topic, om te beginnen mis ik wel een Taco Bells, een Denny's en een Applebees in Nederland!
Afgelopen juni Op Aruba geweest en daar was er ook 1. Geweldig vond ze het

De Amerikaanse Winkel - http://www.drinksuikervrij.nl
- Myrte
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Misschien is het al eens genoemd in dit topic, maar ik mis de USA invoegstroken op de snelweg !
Die zijn toch zeer kort in de USA ? Die kan ik missen als kiespijn 

- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat hangt er helemaal van af waar je bent... soms zijn ze gevoelsmatig een mijl lang, andere keren zijn ze nog korter dan in Duitsland 

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Ben benieuwd welke Myrte mist. De korte of de lange 

- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Kort of lang, feit blijft dat de amerikaan netjes voor je opzij gaat om je te laten invoegen, dus ook met kort komt je makkelijk de weg op
Ik mis de kippehokjes in nederland ook niet waar je de ruzies van de buren gewoon letterlijk kan horen.
Ik kijk uit mijn raam en zie de hertjes voorbij lopen en de eekhoorntjes(vervelende beestjes) achter elkaar aan rennen

Ik mis de kippehokjes in nederland ook niet waar je de ruzies van de buren gewoon letterlijk kan horen.
Ik kijk uit mijn raam en zie de hertjes voorbij lopen en de eekhoorntjes(vervelende beestjes) achter elkaar aan rennen
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Vervelende beestjes maar tóch leuk om naar te kijkenned in MO schreef:en de eekhoorntjes(vervelende beestjes) achter elkaar aan rennen

- Color01
- Amerika-expert
onze hond is in de laatste paar maanden, 2 keer te pakken genomen door een Skunk...eindelijk als je denkt dat de smerige lucht verdwenen is ..gaat die weer jagen op een Skunk.RiverCola schreef:
Vervelende beestjes maar tóch leuk om naar te kijken

- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Dat blijft toch echt een van de dingen, die voor mij volgens mij nooit "normaal" zullen worden. Ik geniet nog steeds van de bedrijvige eekhoorntjes en de chipmunks. Er zitten in onze buurt heel veel vossen en ik vind het geweldig zo'n wild dier zomaar over de straat te zien lopen. Of het paar herten, dat zich een maand of wat geleden in onze tuin bevond. Dit alles is minder dan twintig kilometer buiten de stad, waar ook allerlei wilde dieren wonen. Alle gekleurde vogeltjes ook, ik kan er na meer dan een kwart eeuw nog helemaal blij van worden.ned in MO schreef:Ik kijk uit mijn raam en zie de hertjes voorbij lopen en de eekhoorntjes(vervelende beestjes) achter elkaar aan rennen
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- Myrte
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 9
haha ik mis de korte, waarbij je gewoon automatisch invoegt !
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Vossen zitten er bij ons in de buurt ook een aantal, wat op zich wel apart is aangezien er wel het grote City Park vlabij ligt, maar voor echt aaneengesloten natuurgebied moet je toch wel enkele mijlen rijden.Petra/VS schreef:Dat blijft toch echt een van de dingen, die voor mij volgens mij nooit "normaal" zullen worden. Ik geniet nog steeds van de bedrijvige eekhoorntjes en de chipmunks. Er zitten in onze buurt heel veel vossen en ik vind het geweldig zo'n wild dier zomaar over de straat te zien lopen. Of het paar herten, dat zich een maand of wat geleden in onze tuin bevond. Dit alles is minder dan twintig kilometer buiten de stad, waar ook allerlei wilde dieren wonen. Alle gekleurde vogeltjes ook, ik kan er na meer dan een kwart eeuw nog helemaal blij van worden.ned in MO schreef:Ik kijk uit mijn raam en zie de hertjes voorbij lopen en de eekhoorntjes(vervelende beestjes) achter elkaar aan rennen
Eergisteren liepen er enkele herten rondom ons kantoorgebouw; nu ligt ons kantoor aan de rand van Denver, niet al te ver van de wilde natuur, maar het blijft toch leuk om mee te maken.
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht